כדורגל על כוס בירה: אז כמה ישלם בעל פאב לצ'רלטון כדי לשדר את יורו 2012?

אחרי גל התביעות במונדיאל 2006 ויורו 2008 בשל הפרה של זכויות השידור, האיגוד מציע לחבריו לשלם תמלוגים. וכמה זה יעלה להם? הפרטים בפנים
אלכסנדר כץ | (1)

חברת צ'רלטון הגיעה להסדר עם איגוד המסעדות, על פיו החברים באיגוד יזכו ל-50% הנחה בתשלום עבור הזכות לשדר את משחקי יורו 2012, שיפתחו ב-8 ביוני בפולין ובאוקראינה.

מזה 6 שנים שצר'לטון מחזיקה בזכויות השידור של אירועי הספורט הגדולים מונדיאל ויורו, ושידרה את משחקי הגביע העולמי שנערכו ב-2006 בגרמניה, ומשחקי אליפות אירופה ב-2008 שנערכו בשוויץ ובאוסטריה. מונדיאל 2010 בדרום אפריקה שודר כולו בערוץ 1.

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

על פי חוק התמלוגים, כל בית עסק שמקרין הקרנה פומבית של ערוצים בתשלום, צריך לשלם תמלוגים עבור ההקרנה. כבר ב-2006 דרשה צ'רלטון תמלוגים מבעלי מסעדות, בתי קפה ופאבים שביקשו לשדר את המשחקים. לא מעט בעלים של בתי עסק לא עשו כן, וזכו לתביעות בבתי משפט, בהן נפסק להם קנסות בסך עשרות אלפי שקלים.

בטורניר הנוכחי 19 מתוך 31 המשחקים ישודרו בערוצים פתוחים, בערוצים 10 ו-9. שאר 12 המשחקים ישודרו בערוצי ספורט1 וספורט2 של צ'רלטון.

במסגרת ההסכם ישלמו חברי האיגוד 50% מהתמלוגים עבור ההקרנה של היורו במסעדות ובבתי קפה. המחיר הרגיל לעסק עם 50 מקומות, עוד על 7,000 לפני מע"מ, ובעסק בן 100 מקומות - 12 אלף שקלים. חברי האיגוד ישלמו 3,500 ו-6,000 שקלים, בהתאמה.

מנכ"ל צ'רלטון, אדר זהבי מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם איגוד המסעדות. ההסכם יאפשר להרבה מסעדות להסדיר את הרישיון להקרנה פומבית ובכך לספק ללקוחות את חווית הכדורגל הטובה בעולם".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    צ'רלטון 22/05/2012 15:18
    הגב לתגובה זו
    הקוראים לא מטומטמים ויכולים לספוג את זה שהמחירים יהיו כתובים בליש"ט... מקסימום מוסיפים את הערך בשקלים בסוגריים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״