ויקטור אוסימהן
צילום: טוויטר נאפולי רשמי

נאפולי דורשת 130 מיליון יורו על אוסימהן. מי תחטוף אותו?

אחרי החיזורים סביב קווארצחליה, החלוץ הניגרי נמצא בעונת שיא וזוכה לעניין מצד מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן. שכרו - רק 5 מיליון יורו לעונה

מיכאל וייסרמן |
נושאים בכתבה נאפולי

הליגה האיטלקית בדרך להכרעה. נאפולי בדרך לאליפות היסטורית וראשונה מאז ימיו של דייגו ארמנדו מראדונה. הקבוצה ממשיכה במקביל את המסע שלה בליגת האלופות, שם תפגוש ברבע הגמר את מילאן - מתוך תקווה לסיים עונה אדירה עבור המועדון.

אחד הכוכבים הגדולים של העונה הזאת הוא החלוץ הניגרי ויקטור אוסימהן. אוסימהן, 24, נחשב גם לאחד המלפפונים הגדולים באירופה. הוא זוכה להתעניינות מצד מועדונים בכירים באירופה כמו מנצ'סטר יונייטד ופאריז סן ז'רמן. באיטליה הבהירו כי נאפולי תסכים להיפרד מהחלוץ רק במידה והוא יימכר בסכום שלא נופל מ-130 מיליון יורו.

מלפפון חם. אוסימהן

אוסימהן התחיל את הקריירה שלו בוולפסבורג, אז עבר לשרלואה כאשר את הפריצה עשה בליל הצרפתית ממנה נקנה על ידי נאפולי ב-70 מיליון יורו. שכרו של השחקן הוא 5 מיליון יורו לעונה ולבטח לא יהווה מכשול במעבר שלו לאחד המועדונים הגדולים בעולם.

הנסיך מגאורגיה: הכוכב של נאפולי שליברפול וריאל סימנו שווה 100 מיליון יורו

כמה הייתה שווה לנאפולי העפלה לרבע גמר ליגת האלופות? כל המספרים

בשלב זה, נראה כי יונייטד קרובה יותר לצרף את הניגרי אלא אם כן תצליח לשים את ידה על הארי קיין. כבר בחודש ינואר ניסו גם יונייטד וגם ריאל מדריד להביע עניין בשחקן אבל נאפולי לא הסכימה לשחררו.

אוסימהן שותף ב-62 משחקים בנאפולי וכבש 33 שערים. בנבחרת ניגריה הספיק לשחק כבר ב-23 משחקים וכבש 15 שערים.

לאחרונה דיווחנו כאן כי מי שנמצאות במאבק על כוכב נוסף של נאפולי, החלוץ הגאורגי חוויצ'ה קווארצחליה, הן ריאל מדריד וליברפול. השתיים מוכנות להשקיע לפחות 100 מיליון יורו כדי להחתימו. באנגליה אף דווח כי מבחינתו של מאמן ליברפול, יורגן קלופ, מדובר ברכש המשמעותי לקראת הקיץ הקרוב.

קיראו עוד ב"ביזספורט"

נאפולי כבר לא מסוגלת להיאבק. היא הציעה חוזה עד 2028, אבל הנושא טרם התקדם. קווארצחליה רוצה לחשוב בגדול יותר אחרי שהביא לה אליפות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.