מאנדיי הנפקה בנאסדק
צילום: נאסדק
דוחות

מאנדיי מכה את הצפי ומספקת תחזיות חזקות; המניה עולה ב-6% בטרום

החברה הישראלית דיווחה על הכנסות של 175.7 מיליון דולר, לצד מעבר לרווח נקי מתואם של 43 סנט למניה ברבעון השני; צופה כי תסיים את הרבעון הקרוב והשנה כולה עם הכנסות (אמצע הטווח) של 182 מיליון דולר ו-715 מיליון דולר בהתאמה
איתן גרסטנפלד |

חברת מאנדיי מאנדיי, הכתה את צפי האנליסטים המוקדם בשורה העליונה והתחתונה, עם הכנסות של 175.7 מיליון דולר, לצד מעבר לרווח נקי מתואם של 43 סנט למניה. החברה גם מעלה את התחזית שלה לרבעון הקרוב ולשנה כולה, אותם היא צופה כי תסיים עם הכנסות (אמצע הטווח) של 182 מיליון דולר ו-715 מיליון דולר בהתאמה, מעל לצפי האנליסטים.

הכנסות החברה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-175.7 מיליון דולר, גידול של 42% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ומעל צפי האנליסטים המוקדם להכנסות של 169.3 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי מתואם (Non-GAAP) של 0.43 דולר למניה, לעומת הפסד נקי של 0.33 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד, והרבה מעל צפי האנליסטים לרווח של 0.17 דולר למניה.

מעלה תחזיות לשנה כולה

את הרבעון השלישי של 2023 צופה החברה כי תסיים עם הכנסות של 181 עד 183 מיליון דולר, המהוות גידול של 32%-34% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, מעל לצפי האנליסטים להכנסות של 179.6 מיליון דולר. כמו כן, היא צופה כי תדווח על רווח תפעולי מתואם (Non-GAAP) בטווח שבין 4-6 מיליון דולר, בשיעורי רווחיות של 2%-3%.

את השנה כולה צופה החברה כי תסיים עם הכנסות של 713 עד 717 מיליון דולר, המהוות גידול של 37%-38% לעומת שנת 2022, ומעל צפי האנליסטים להכנסות שנתיות של 704.7 מיליון דולר. לבסוף צופה החברה כי תשיג רווח תפעולי מתואם (Non-GAAP) של 24-28 מיליון דולר, בשיעורי רווחיות של 3%-4%.

​רועי מן, המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי: ברבעון השני אנחנו ממשיכים לראות ביקוש חזק המשקף את המחויבות שלנו לחדשנות בקצב גבוה. השקת השלב הראשון של mondayDB מסמנת שינוי משמעותי בפלטפורמה שלנו, שמעתה תציע ללקוחות בורדים בטעינה מהירה יותר, והגרסאות העתידיות יאפשרו גדילה, גמישות ועמידות טובה יותר של הפלטפורמה (scalability) לצד המשך שיפור במהירות. ברבעון הזה, השקנו גם את ה-monday AI assistant ואנו מצפים להזדמנויות רבות בתחום הבינה המלאכותית בעתיד הקרוב."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
איצטדיון NEOM. קרדיט: רשתות חברתיותאיצטדיון NEOM. קרדיט: רשתות חברתיות

סעודיה חושפת את אצטדיון NEOM: מתקן הספורט התלוי הראשון בעולם

האצטדיון העתידני NEOM Stadium יתנשא לגובה של 350 מטר בלב עיר הענק האנכית "דה ליין", ויארח משחקים במסגרת מונדיאל 2034; המתקן יופעל כולו באנרגיה מתחדשת ויציע חוויית צפייה אווירית חסרת תקדים

רן קידר |
נושאים בכתבה סעודיה

סעודיה מציגה את אחד ממיזמי הספורט והאדריכלות הנועזים בעולם: NEOM Stadium, האצטדיון התלוי הראשון בהיסטוריה, שייבנה בגובה של כ-350 מטר מעל מדבר טאבוק ויהיה חלק מהעיר האנכית העתידנית The Line שבפרויקט הענק NEOM. האצטדיון, שיכלול כ-46 אלף מושבים ויפעל כולו באמצעות אנרגיה מתחדשת, צפוי להיחנך ב-2032 ולהיות אחד ממוקדי מונדיאל 2034, שבו תארח סעודיה משחקים עד לשלב רבע הגמר.

האצטדיון ייבנה כחלק ממערך אורבני אינטגרטיבי הכולל מערכות תחבורה אוטונומיות ומעליות מהירות, ויאפשר גישה ישירה למתחם האירוח והפנאי של העיר. המבנה יתוכנן כך שיאפשר צפייה פנורמית ייחודית בנוף המדברי והימי של אזור טאבוק, תוך עמידה בסטנדרטים סביבתיים מחמירים. לאחר סיום גביע העולם יהפוך האתר למרכז קבוע לאירועי ספורט, הופעות וירידים טכנולוגיים, חלק מחזון NEOM לעיר חכמה ופעילה לאורך כל השנה.


              הדמייה של "איצטדיון השמיים". קרדיט: רשתות חברתיות

הפרויקט הוא חלק מתוכנית רחבת היקף של סעודיה להקמת 11 מתקני ספורט חדשים לקראת המונדיאל, בהם אצטדיון המלך סלמן בריאד שיכלול 92,000 מושבים ויארח את משחק הפתיחה והגמר. פרויקטים נוספים יוקמו בג’דה, אל-חובאר ואבה, כולם בעיצוב חדשני ועם תשתיות מתקדמות לתחבורה, אנרגיה ותחזוקה חכמה.

הקונספט של The Line, עיר אנכית, ברוחב 200 מטר בלבד, אבל באורך 170 ק"מ ובגובה 500 מטר, נועד לבטל את הצורך בכבישים וברכבים פרטיים, ולרכז חיים עירוניים אנכיים סביב מערכות תחבורה ירוקות וממוחשבות. לפי התכנון, שלב הפיתוח הראשון של העיר (5 ק"מ מתוך 170) צפוי להסתיים עד 2030, כאשר האצטדיון יהווה אחד מעוגני הפיתוח המרכזיים של המיזם.

החזון האדריכלי נבנה בשיתוף משרדי העיצוב הבינלאומיים Gensler ו-Delugan Meissl , לצד חברות הנדסה כמו Mott MacDonald האחראית על התשתיות והקיימות. לפי מקורות רשמיים, הבנייה תחל בשנת 2027, כחלק מהאסטרטגיה המודולרית של NEOM המאפשרת הקמה בשלבים בני 800 מטר כל אחד.

איצטדיון NEOM. קרדיט: רשתות חברתיותאיצטדיון NEOM. קרדיט: רשתות חברתיות

סעודיה חושפת את אצטדיון NEOM: מתקן הספורט התלוי הראשון בעולם

האצטדיון העתידני NEOM Stadium יתנשא לגובה של 350 מטר בלב עיר הענק האנכית "דה ליין", ויארח משחקים במסגרת מונדיאל 2034; המתקן יופעל כולו באנרגיה מתחדשת ויציע חוויית צפייה אווירית חסרת תקדים

רן קידר |
נושאים בכתבה סעודיה

סעודיה מציגה את אחד ממיזמי הספורט והאדריכלות הנועזים בעולם: NEOM Stadium, האצטדיון התלוי הראשון בהיסטוריה, שייבנה בגובה של כ-350 מטר מעל מדבר טאבוק ויהיה חלק מהעיר האנכית העתידנית The Line שבפרויקט הענק NEOM. האצטדיון, שיכלול כ-46 אלף מושבים ויפעל כולו באמצעות אנרגיה מתחדשת, צפוי להיחנך ב-2032 ולהיות אחד ממוקדי מונדיאל 2034, שבו תארח סעודיה משחקים עד לשלב רבע הגמר.

האצטדיון ייבנה כחלק ממערך אורבני אינטגרטיבי הכולל מערכות תחבורה אוטונומיות ומעליות מהירות, ויאפשר גישה ישירה למתחם האירוח והפנאי של העיר. המבנה יתוכנן כך שיאפשר צפייה פנורמית ייחודית בנוף המדברי והימי של אזור טאבוק, תוך עמידה בסטנדרטים סביבתיים מחמירים. לאחר סיום גביע העולם יהפוך האתר למרכז קבוע לאירועי ספורט, הופעות וירידים טכנולוגיים, חלק מחזון NEOM לעיר חכמה ופעילה לאורך כל השנה.


              הדמייה של "איצטדיון השמיים". קרדיט: רשתות חברתיות

הפרויקט הוא חלק מתוכנית רחבת היקף של סעודיה להקמת 11 מתקני ספורט חדשים לקראת המונדיאל, בהם אצטדיון המלך סלמן בריאד שיכלול 92,000 מושבים ויארח את משחק הפתיחה והגמר. פרויקטים נוספים יוקמו בג’דה, אל-חובאר ואבה, כולם בעיצוב חדשני ועם תשתיות מתקדמות לתחבורה, אנרגיה ותחזוקה חכמה.

הקונספט של The Line, עיר אנכית, ברוחב 200 מטר בלבד, אבל באורך 170 ק"מ ובגובה 500 מטר, נועד לבטל את הצורך בכבישים וברכבים פרטיים, ולרכז חיים עירוניים אנכיים סביב מערכות תחבורה ירוקות וממוחשבות. לפי התכנון, שלב הפיתוח הראשון של העיר (5 ק"מ מתוך 170) צפוי להסתיים עד 2030, כאשר האצטדיון יהווה אחד מעוגני הפיתוח המרכזיים של המיזם.

החזון האדריכלי נבנה בשיתוף משרדי העיצוב הבינלאומיים Gensler ו-Delugan Meissl , לצד חברות הנדסה כמו Mott MacDonald האחראית על התשתיות והקיימות. לפי מקורות רשמיים, הבנייה תחל בשנת 2027, כחלק מהאסטרטגיה המודולרית של NEOM המאפשרת הקמה בשלבים בני 800 מטר כל אחד.