monday Ventures תתמקד בחברות ישראליות שמפתחות טכנולוגיות בינה מלאכותית לעולם העבודה, מסוכני AI ועד אוטומציה, דאטה ארגוני וסייבר. בשלב הראשון תשקיע מאנדיי 50 מיליון דולר, מתוך תוכנית רחבה יותר של עד 200 מיליון דולר, בהשקעות של 5-1 מיליון דולר לחברה
לאחר הצלחת monday vibe, פלטפורמת ה-no-code לפיתוח אפליקציות עסקיות, שבאמצעותה נבנו מעל 17 אלף אפליקציות בשבוע אחד בלבד, החברה משיקה את Monday Agents, כלי חדש לבניית סוכני AI מותאמים אישית, לצד השקת monday campaigns, מוצר חדשני לניהול קמפיינים מבוססי AI כחלק מפתרון ה-CRM של החברה
NESS מקבוצת חילן מעמיקה את הפעילות שלה בתחום פלטפורמות ניהול העבודה עם רכישת שליש מחברת בוסט, שנחשבת מהשותפות המובילות של מאנדיי בישראל, לפי שווי של כ-60 מיליון שקל
מאנדיי התרסקה אתמול ב-29% בוול סטריט, בעיקר מפני החשש מה-AI; בעוד המשקיעים האמריקאים ספגו את עיקר המכה, המוסדיים בארץ עם אחזקות זניחות במניה ויצאו כמעט בלי פגע - האם ניהול הסיכונים הזה נכון או שהימנעות מטכנולוגיה ישראלית דווקא תפגע בהם
לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט, החוזים העתידיים נסחרים במגמה מעורבת עם נטייה לעליות קלות. אנבידיה ו-AMD נסחרות בירידות על רקע הדיווח כי יצטרכו לשלם לממשל האמריקאי תמורת מכירת שבבים לסין
חברת התוכנה הישראלית צפויה להציג הכנסות של כ-293.6 מיליון דולר ברבעון השני ורווח מתואם של 0.86 דולר למניה, לאחר רצף של תוצאות טובות בדוחות האחרונים; לצד השקת שלושה כלי AI חדשים ושדרוג המלצות אנליסטים, נרשמו בחודשים האחרונים מכירות מניות גדולות מצד בכירים,
במחירים גבוהים משמעותית מהשווי הנוכחי, איך המניה תגיב היום?
סמנכ"ל הטכנולוגיה והמוצר של מאנדיי, דניאל לריה, מסביר על הכלים החדשים שהשיקה החברה, המודל העסקי הצפוי, היתרונות מול המתחרים, ולמה הוא בטוח שהמהלך יאפשר לעסקים קטנים להתמודד שווה בשווה עם תאגידי ענק