הצגת עסקת החניונים מחדש הרימה את רווחי דלק בנלאומי

בעקבות עדכון הדו"חות הכספיים, שבוצע בעקבות פניית החברה לרשות ניירות ערך, טיפסו רווחי דלק בינלאומי ב-32 מיליון שקל לרמה של 77.7 מיליון שקל
דרור איטח |

חברת דלק בלרון בינלאומי, מקבוצת דלק נדל"ן, פרסמה היום מחדש את דו"חותיה לסיכום 9 החודשים הראשונים של שנת 2004. בעקבות עדכון הדו"חות הכספיים, שבוצע בעקבות פניית החברה לרשות ניירות ערך, טיפסו רווחי דלק בינלאומי ב-32 מיליון שקל לרמה של 77.7 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח של כ-45 מיליון שקל שדווח על ידי החברה טרם העדכון.

הכנסות החברה בתקופה הסתכמו ב-245 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה עלה כתוצאה מהעדכון ל-390 מיליון שקל.

בדו"חות שפרסמה היום עדכנה דלק בינלאומי את אופן הצגת הכנסותיה מעסקת NCP, במסגרתה רכשה בשנת 2003 אחזקה (40%) בחברה המשכירה 143 חניונים ברחבי בריטניה. לאור המנגנון הקבוע בהסכם להשכרת החניונים, על פיו מובטחת העלאת דמי השכירות מהעיסקה במהלך השנים, ביקשה דלק בינלאומי מרשות ניירות ערך לפרוס את ההכנסות מעסקה זו בשיטת הקו הישר לאורך כל תקופת השכירות של החניונים.

תזרים התפעולי של החברה (F.F.O) הסתכם ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 ב-99.1 מיליון שקל. ה-F.F.O מייצג את תזרים המזומנים של החברה בניכוי הכנסות והוצאות חד פעמיות ובניטרול פחת.

מנכ"ל דלק נדל"ן, איליק רוז'נסקי, אמר בתגובה לפירסום התוצאות המעודכנות: "דו"חות הרווח וההפסד של החברה משקפים כיום נכונה את התשואות הגבוהות הנגזרות מעסקת החניונים בבריטניה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.