פרסום ראשון

יישוב חדש, פרסום חדש: חברון זלצמן קיבלו את תקציב הפרסום להשקת נורית

המשרד יטפל בתקציב ההשקה של הישוב האקולוגי בגלבוע בתכנונו של אילן פיבקו, ובפארק התעשייה הסמוך. תקציב הפרסום מוערך ב-2 מיליון שקל
משה בנימין |

משרד הפרסום חברון זלצמן פותח את השנה החדשה עם יישוב חדש ועם תקציב פרסום חדש. לאייס נודע כי בתקציב הפרסום להשקה של היישוב החדש בגלבוע 'נורית', יטפל חברון זלצמן. התקציב נאמד בכ-2 מיליון שקלים.

נורית נבנה על פי הדגם של כפר ורדים בצפון, כאשר בסמוך ליישוב יבנה פארק תעשיה ירוק 'מבואות הגלבוע' שעתיד לספק אלפי מקומות עבודה לתושבי הגלבוע והסביבה.

על 2 הפרויקטים, נורית ופארק 'מבואות גלבוע', חתומה קבוצת הלה בבעלות היזם רפאל אלאלוף. תכנון היישוב הופקד בידיו של אדריכל העל אילן פיבקו, ששם דגם על בניה ירוקה שאינה מפריעה לצומח ולחי.

חברון זלצמן בניהולם של דודי חברון וגבי זלצמן, שמטפלים בין היתר גם בתקציבים של רשת מודי, רשת קפה קפה, ג'ונסון & ג'ונסון, יקבי כרמל ואופטיק דורון, יוביל את קמפיין ההשקה תחת הסיסמא "הולכים על ירוק, מגיעים לנורית, היישוב החדש בגלבוע". הקמפיין יעלה במהלך חודש ספטמבר במגוון ערוצי מדיה: עיתונות, מגזינים, אינטרנט וטלוויזיה.

דודי חברון מבעלי חברון זלצמן, מסר לאייס: "אני נרגש לקבל לידינו אתגר מקצועי לא שגרתי: השקת יישוב חדש בישראל. אני סמוך ובטוח כי המיתוג והשפה הירוקה שיצרנו ליישוב נורית, יביאו מתיישבים רבים שייהנו מהקונספט הייחודי של נורית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה