קבוצת רכישה חדשה? לי קופר נאבקת על מקומה בתחום הג'ינסים
מותג הג'ינס 'לי קופר', יוצא במהלך שיווקי חדש בכדי להתמודדד עם התחרות שגברה בתקופה האחרונה בתחום הג'ינסים בפרט ועם הקשיים והירידות בענף האופנה בכלל.
עקב הצלחת של קבוצות הרכישה בתחום הנדל"ן, הודיעה החברה כי היא מתכוונת להקים קבוצת רכישה של לי קופר. כלומר, קהל הלקוחות יקבל מדרגות הנחה שונות אשר ייקבעו לפי מספר החברים בקבוצת הרכישה.
עינת יונגר מנהלת השיווק של לי קופר, הסבירה את האסטרטגיה של הפעילות ואמרה, "בתקופה בה כל רשתות האופנה נמצאות במבצעים הצורך בחדשנות ובבידול מאוד חשוב. לכן חיפשנו רעיון שיווקי המשלב אטרקטיביות במחיר עם חדשנות שיווקית.
לדבריה, "הפופולריות של קבוצות הרכישה הולכת וגדלה בהרבה עולמות תוכן בעיקר בנדל"ן אבל גם במוצרי חשמל אלקטרוניקה ולכן בחרנו במהלך שיווקי לטובת הצרכנים שלנו המאפשר להם הנחות גדולות בקבוצת רכישה על ג'ינסים של לי קופר".
המהלך יגובה בקמפיין אינטרנטי בשווי של כחצי מיליון שקל, ויכלול את כל האתרים המובילים בשילוב פעילות ברשת החברתית facebook כמו כן, יוצאת החברה בפעילות קד"מ בקניונים מובילים ברחבי הארץ אשר יסייעו ליצור קבוצות רכישה. הפעילות תימשך שבוע ימים בחופשת החנוכה כדי למשוך את קהל בני הנוער המסתובבים בקניונים.