נשבר המיתוס: כי שיתוף בתכני וידאו הוא נחלתם של הצעירים
מחקר חדש, שבדק התנהגות צרכנים ונערך על-ידי חברת אריקסון ו CNN, מראה על דרישה גוברת בקרב מנהלים בכירים בסקטור העסקי ברחבי העולם לצפייה בתכני וידאו מהמכשיר הסלולארי, מהמחשב הנייד (VOM- Video on the Move) ומהמחשב הנייח.
לאור שינוי בהרגלי הצפייה והדרישה שניתן יהיה לצפות בתוכן בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר, עלה הצורך להתאים את אפשרויות הצפייה להרגלים חדשים ולאורחות החיים המשתנים. המחקר, אשר נערך בקרב קהל גולשי CNN online, מראה גם על מגמה גוברת של שיתוף בתכני וידאו.
מתוך המחקר עולה כי "73% מקרב גולשי CNN online משתפים בתכני וידאו, מתוכם 66% הם בני 45 ומעלה ובכך נשבר המיתוס, כי שיתוף בתכני וידאו הוא נחלתם של צעירים בלבד. עוד עלה מהמחקר כי, שליש מן הנשאלים (29%) מקליטים תכנים על גבי הטלפון הסלולארי שלהם.
עליה בשימוש באינטרנט מחוץ לסביבת הבית או המשרד
56% מן הנשאלים, בעלי אינטרנט אלחוטי, ניגשים לתוכנן אינטרנטי מאמצעים ניידים- דרך מכשיר סלולארי או דרך LAN אלחוטי. מגמה זו תומכת בעליה של שימוש באינטרנט מחוץ לסביבת הבית או המשרד.
67% מן הנשאלים מעידים כי בשלוש השנים האחרונות, הם צופים בתכני טלוויזיה על גבי המחשב (השולחני והנייד) יותר מאשר בטלוויזיה עצמה. כרבע מהם (23%) טוענים, כי הם צופים בתכני טלוויזיה על גבי מכשירים סלולאריים יותר מאשר בעבר. הסיבות הבולטות לעלייה בצפייה בתוכן טלוויזיוני על גבי המחשב הינן: גמישות (71%) ואפשרות להתעדכן בתוכן שלא נצפה (51%) בכל זמן, מכל מקום ועל גבי כל מכשיר.
האתרים הממותגים, כדוגמאת אתר Youtube, הינם הפופולאריים ביותר לגישה לתכני טלוויזיה באינטרנט. עבור 60% מן הנשאלים אתרי רשתות השידור הינם הבחירה הראשונה, כאשר הם ניגשים לצפות בתוכן טלוויזיוני.