עסקאות הנדל"ן הבולטות: דירת 3 חדרים בת"א נמכרה ב-2.3 מיליון שקל
כמדי שבוע, אתר Bizportal מביא את עסקאות הנדל"ן הבולטות ברחבי הארץ:
תל אביב
דירת 3 חדרים ברחוב שרת, 95 מ"ר, קומה 4 , נמכרה ב-2.3 מיליון שקלים.
דירת 5 חדרים ברחוב ים סוף, 120 מ"ר, נמכרה ב-2.1 מיליון שקלים.
דירת 3 חדרים ברחוב זלוציסקי, 74 מ"ר, קומה 10, עם מעלית, נמכרה ב-1.5 מיליון שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון סניף תל אביב
דירת 2 חדרים ברחוב יהושע בן נון, 58 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית וללא חניה, נמכרה במיליון שקלים.
דירת 2.5 חדרים ברחוב דיזנגוף צפון, 66 מ"ר, קומה 3, ללא מעלית וללא חניה, עורפית, נמכרה ב- 1.3 מיליון שקלים.
דירת 3 חדרים ברחוב הירשנברג, 80 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית וללא חניה, משופצת, נמכרה ב-1.4 מיליון שקלים.
העסקאות דווחו על ידי לוי יצחק, עורך מחירון הדירות
ירושלים
דירת 3 חדרים ברחוב נפתלי, 78 מ"ר, קומה 4, נמכרה ב- 885 אלף שקלים.
דירת 2.5 חדרים ברחוב חכם שלום, 54 מ"ר, קומת קרקע, עם מרפסת, נמכרה ב- 760 אלף שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות סוכנות "רי/מקס חזון" בירושלים.
דירת 6 חדרים ברחוב נלסון גליק, קומת קרקע עם מרתף, 200 מ"ר, לשיפוץ, נמכרה ב- 1.85 מליון שקלים.
דירת 3 חדרים ברחוב מסילת ישרים, 70 מ"ר, קומה 3, עם 2 מרפסות, נמכרה במיליון שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות סוכנות "רי/מקס AAA" בירושלים
רמת גן
דירת 4 חדרים מפוארת ברחוב גלעד, 140 מ"ר, קומה 10, עם מרפסת שמש, עם מעלית וחניה נמכרה ב- 1.8 מיליון שקלים.
דירת 5 חדרים, 120 מ"ר, קומה 6, עם מעלית וחניה, בבניין ישן, נמכרה ב- 1.4 מיליון שקלים.
דירת 2 חדרים ברחוב הרוא"ה, 55 מ"ר, קומה 1, ללא מעלית וחניה, נמכרה ב- 590 אלף שקלים.
העסקאות דווחו על ידי לוי יצחק, עורך מחירון הדירות
גבעת שמואל
דירת 4 חדרים ברחוב מוטה גור, 125 מ"ר, קומה 14, עם מחסן ומרפסת שמש, נמכרה ב-1.3 מיליון שקלים.
דירת 4 חדרים ברחוב התמר, 120 מ"ר, קומה 1, עם מעלית וחניה, עם מרפסת שמש, נמכרה ב-1.3 מיליון שקלים.
העסקאות דווחו על ידי לוי יצחק, עורך מחירון הדירות
הרצליה
דירת 4 חדרים ברחוב אבטליון, 120 מ"ר, קומה 5, עם מעלית וחניה, נמכרה ב-1.225 מיליון שקלים.
דירת 4.5 ברחוב הר שומרון, 100 מ"ר, קומה 2, ללא מעלית, נמכרה ב-787 אלף שקלים.
דירת 4 חדרים ברחוב יבניאלי, 120 מ"ר קומה 2, עם מעלית, נמכרה ב-1.265 מיליון שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון סניף הרצליה
כפר סבא
דירת 3.5 חדרים ברחוב המפלס, 85 מ"ר, קומה 8, עם מעלית, זקוקה לשיפוץ, נמכרה ב-840 אלף שקלים.
דירת 4 חדרים ברחוב אברהם קרן, 117 מ"ר, מרפסת שמש, קומה 3, עם מעלית, נמכרה ב- 1.37 מיליון שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות אנגלו סכסון סניף כפר סבא
חדרה
קוטג' ברחוב זודקוביץ דב, 6 חדרים, 160 מ"ר על מגרש של 250 מ"ר, עם חניה, נמכר ב-980 אלף ש"ח.
קוטג' ברחוב הלוטם,5 חדרים, 143 מ"ר על מגרש של 250 מ"ר, עם חניה, נמכר במיליון שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות סוכנות "רי/מקס מקצוענים" בחדרה
אשדוד
דירת 2 חדרים ברחוב המעפילים, 60 מ"ר, קומה 3, נמכרה ב- 365 אלף שקלים.
דירת 2 חדרים ברחוב רמב"ם, 60 מ"ר, קומה 4, נמכרה ב- 300 אלף שקלים.
דירת 4 חדרים ברחוב אמציה המלך, 120 מ"ר, קומה 8, נמכרה ב-680 אלף שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות סוכנות "רי/מקס פרפקט" באשדוד
אשקלון
דירת 4 חדרים ברחוב עולי הגרדום בשכונת לוטן, 110 מ"ר, קומה 4, עם מעלית, נמכרה ב- 450 אלף שקלים.
דירת 2 חדרים ברחוב סמולנסקי, 60 מ"ר, קומה 2, נמכרה ב- 230 אלף שקלים.
דירת 4 חדרים ברחוב שלמה כהן בשכונת אפרידר, 110 מ"ר, קומה 5, נמכרה ב- 610 אלף שקלים.
העסקאות בוצעו באמצעות סוכנות "רי/מקס אנרג'י" באשקלון

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
קריאה קשורה: החמאס לא ינצח אותנו, אבל הפנסיה התקציבית עלולה לעשות לו את העבודה
בדיקת
ביזפורטל - פנסיה של 4.5 מיליון שקל לפורש מצה"ל
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
