"התחושה שהצלחתי לעזור לעוד לקוח לבסס את העתיד הפיננסי שלו היא אחת הכיפיות בתחום"

זיו וולף | (3)
נושאים בכתבה פרישה

שם: אלמוג עופרי

תפקיד: סוכנת פנסיונית ומתכננת פרישה מוסמכת

מקום מגורים: ראשון לציון

מצב משפחתי: נשואה

השכלה אקדמית ומקצועית: רישיון פנסיוני ממשרד האוצר + מתכננת פרישה מוסמכת

 

אלמוג עופרי שואפת שיותר אנשים לא יראו את העתיד הפנסיוני כדבר מרתיע אלא כשלב חשוב שדורש תכנון מקצועי. בראיון לביזפורטל היא מספרת על הלקוח שהצליח לחסוך הרבה כסף בעקבות תיקון שעשתה לו לקיבוע זכויות שגוי, מה היא עונה לאלה שתוהים איך היא מפגינה ידע רב למרות גילה הצעיר, ואיזה טיפ היתה נותנת לעצמה בתחילת הדרך.    


צפו בראיון המלא: 



נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    גדי 11/01/2025 18:42
    הגב לתגובה זו
    לביזה הנוראית שמבצעת ההנהגה החרדית בקופת המדינה.
  • 2.
    אביבה 08/01/2025 21:00
    הגב לתגובה זו
    יאלה די עם הפחמנית הזאת
  • 1.
    חנה 06/01/2025 16:32
    הגב לתגובה זו
    גם שירתת בצהל ותרמת למדינה וגם עשית לביתך. אשת חייל
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".