שירי ולירן שרדו - פרק סיום העונה של חתונה ממבט ראשון הפגיז
פרק סיום העונה השנייה של חתונה ממבט ראשון (קשת 12), אותו שרדו שירי ולירן, הניב 22.5% בקרב יהודים ו-627 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על הנתון השני בגובהו העונה, אחרי ה-22.8% בפרק ששודר במוצ"ש. בסך הכל הממוצע העונתי עמד על 18.7% (466k).
מנגד רשמה The voice (רשת 13) 10.5% (344K), הנמוך ביותר שלהם העונה (כבר היה פרק שקיבל גם הוא 10.5%). גם סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הסתפקה ב-3% (79K) בלבד.
'חי בלילה' (קשת 2) - 15.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 7%, 'נקסט' (קשת 12) – 10%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.7%, 'תיק נעדר' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.5%,
בדיוק כמו חדשות הבוקר (קשת 12).
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.1%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.6%, שש עם אמנון לוי - 3.2%.
כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג''ל - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 8.7%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9%.
מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.5% נאים.
העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 0.9% בלבד, ולסיום הרצועה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.7% (371K),
חדשות 13 התחזקה ל-8.2% (247K),
וחדשות הערב (כאן 11) עם 3.2% (87K).
- 5.תמי 29/06/2019 22:48הגב לתגובה זושירי ולירן צקסימים. הוקסמתי מץהליך ההיכרות, ההכלה, הסבלנות וכם, גם החשדנות. בטוחה שהדרך מובילה אתכם לזוגיות יציבה. חיבוק גדול. תמי
- 4.חדשות 13 בגסיסה 25/06/2019 01:42הגב לתגובה זוישראל טויטו אתה ישן. ליאור לנדברג הבלופר שמעולם לא היה עיתונאי עושה עליך סיבוב
- 3.אלעד 24/06/2019 11:45הגב לתגובה זונניח שהתאגיד רוצה להיות "איכותי" (עלק), ובכך הוא מסביר את הרייטינג הנמוך לתכניות. ועדיין רייטינג של 0.9% לגאולה ולונדון מחייבת את התפטרותם לא רק של המגישים אלא של כל מנהלי הערוץ הכושל הזה. אבל בשידורי החדשות המצב קטסטרופלי עוד יותר. בחדשות הוא היה יכול להתמודד עם הערוצים האחרים, נכון? אבל גם כאן ("כאן"...חחח....) התוצאה מחפירה: ערב ערב, קלמן וסגל - כאחוז, והמהדורה המרכזית (המרכזית!!!... טוב, לא להגזים...) עם 3.2%. שלושה אחוזים ושתי עשיריות למהדורת חדשות שאמורה למשוך את הצופים, לעניין, להביא ידיעות בלעדיות, תחקירים... כלום! אני לא איש חדשות ולא איש טלוויזיה, אבל לא צריך להיות מומחה כדי להבין מדוע זה קורה לדעתי: הכתבים גרועים, כתבי בוסר עילגים, חלקם נראים ממש נורא, ההגשה של דוריה למפל זוועתית לדעתי, ממש איומה. העריכה כל כך משמימה ולא מעניינת, ממש "לא היה כלום ולא יהיה כלום" - וזה בהחלט נכון לגבי חדשות התאגיד. הכישלון שלהם כל כך זועק, כל כך בוטה, והמסקנה בלתי נמנעת: לסגור את הבדיחה המכונה "תאגיד השידור". ברור לגמרי שהממשלה החדשה, כל ממשלה, תגיע למסקנה הזאת מיד לאחר הבחירות.
- 2.רם 24/06/2019 10:35הגב לתגובה זומעניין שברשת יש לתכנים של כאן אחוזי צפייה גבוהים. כנ"ל לגבי רשת. רק מראה שמשהו במדידת הרייטינג כבר לא עובד בימינו.
- Yosi 24/06/2019 12:27הגב לתגובה זוצופים בתכני פריים טיים, סאטירות, דרמות, תעודה וכו'. בתכניות של רצועות אחהצ-ערב בין 17-20 אף אחד כמעט לא צופה באינט'. ואלה התוכניות הכי חלשות של התאגיד.
- 1.A 24/06/2019 10:16הגב לתגובה זושלא לדבר על הדשדוש המתמיד של שני ה"טאלנטים" הימניים של התאגיד, קלמן וסגל.
- ג'וני חסון 24/06/2019 10:44הגב לתגובה זו...בהקזת הרייטינג של התאגיד ראויים לציון. חפשו חיים!
- אלעד 24/06/2019 12:26המזל שלי שאני לא עובד בתקשורת בכלל, ובתאגיד שאתה עובד בו בפרט. אני ממש מרחם עליכם שם בתאגיד. מייצרים כלום וכלום, מרוויחים כלום וכלום, בלי עתיד, בלי אופק, בלי תקווה.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
