חתונה ממבט ראשון שירי ולירן
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

שירי ולירן שרדו - פרק סיום העונה של חתונה ממבט ראשון הפגיז

הפרק הניב 22.5% ובסה"כ העונה הסתיימה עם ממוצע רייטינג של 18.7%. מנגד ירדה The voice ל-10.5% בלבד, וגם מחוז ירושלים הסתפקה בנתונים נמוכים
אלכסנדר כץ | (10)

פרק סיום העונה השנייה של חתונה ממבט ראשון (קשת 12), אותו שרדו שירי ולירן, הניב 22.5% בקרב יהודים ו-627 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על הנתון השני בגובהו העונה, אחרי ה-22.8%  בפרק ששודר במוצ"ש. בסך הכל הממוצע העונתי עמד על 18.7% (466k).

 

מנגד רשמה The voice (רשת 13) 10.5% (344K), הנמוך ביותר שלהם העונה (כבר היה פרק שקיבל גם הוא 10.5%). גם סדרת הדוקו-משטרה מחוז ירושלים (כאן 11) הסתפקה ב-3% (79K) בלבד.

 

'חי בלילה' (קשת 2) - 15.5%, 'הצינור' (רשת 13) - 7%, 'נקסט' (קשת 12) – 10%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 4.7%, 'תיק נעדר' (כאן 11) - 1.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 3.5%,

בדיוק כמו חדשות הבוקר (קשת 12).

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם עודד בן עמי - 8.1%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.6%, שש עם אמנון לוי - 3.2%.

כאן 11: ערב ערב - 1%, קלמן וסג''ל - 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 8.7%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9%.

מנגד הניבה לפני החדשות (רשת 13) 4%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.5% נאים.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.2%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 0.9% בלבד, ולסיום הרצועה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.3%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 15.7% (371K),

חדשות 13 התחזקה ל-8.2% (247K),

וחדשות הערב (כאן 11) עם 3.2% (87K).

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    תמי 29/06/2019 22:48
    הגב לתגובה זו
    שירי ולירן צקסימים. הוקסמתי מץהליך ההיכרות, ההכלה, הסבלנות וכם, גם החשדנות. בטוחה שהדרך מובילה אתכם לזוגיות יציבה. חיבוק גדול. תמי
  • 4.
    חדשות 13 בגסיסה 25/06/2019 01:42
    הגב לתגובה זו
    ישראל טויטו אתה ישן. ליאור לנדברג הבלופר שמעולם לא היה עיתונאי עושה עליך סיבוב
  • 3.
    אלעד 24/06/2019 11:45
    הגב לתגובה זו
    נניח שהתאגיד רוצה להיות "איכותי" (עלק), ובכך הוא מסביר את הרייטינג הנמוך לתכניות. ועדיין רייטינג של 0.9% לגאולה ולונדון מחייבת את התפטרותם לא רק של המגישים אלא של כל מנהלי הערוץ הכושל הזה. אבל בשידורי החדשות המצב קטסטרופלי עוד יותר. בחדשות הוא היה יכול להתמודד עם הערוצים האחרים, נכון? אבל גם כאן ("כאן"...חחח....) התוצאה מחפירה: ערב ערב, קלמן וסגל - כאחוז, והמהדורה המרכזית (המרכזית!!!... טוב, לא להגזים...) עם 3.2%. שלושה אחוזים ושתי עשיריות למהדורת חדשות שאמורה למשוך את הצופים, לעניין, להביא ידיעות בלעדיות, תחקירים... כלום! אני לא איש חדשות ולא איש טלוויזיה, אבל לא צריך להיות מומחה כדי להבין מדוע זה קורה לדעתי: הכתבים גרועים, כתבי בוסר עילגים, חלקם נראים ממש נורא, ההגשה של דוריה למפל זוועתית לדעתי, ממש איומה. העריכה כל כך משמימה ולא מעניינת, ממש "לא היה כלום ולא יהיה כלום" - וזה בהחלט נכון לגבי חדשות התאגיד. הכישלון שלהם כל כך זועק, כל כך בוטה, והמסקנה בלתי נמנעת: לסגור את הבדיחה המכונה "תאגיד השידור". ברור לגמרי שהממשלה החדשה, כל ממשלה, תגיע למסקנה הזאת מיד לאחר הבחירות.
  • 2.
    רם 24/06/2019 10:35
    הגב לתגובה זו
    מעניין שברשת יש לתכנים של כאן אחוזי צפייה גבוהים. כנ"ל לגבי רשת. רק מראה שמשהו במדידת הרייטינג כבר לא עובד בימינו.
  • Yosi 24/06/2019 12:27
    הגב לתגובה זו
    צופים בתכני פריים טיים, סאטירות, דרמות, תעודה וכו'. בתכניות של רצועות אחהצ-ערב בין 17-20 אף אחד כמעט לא צופה באינט'. ואלה התוכניות הכי חלשות של התאגיד.
  • 1.
    A 24/06/2019 10:16
    הגב לתגובה זו
    שלא לדבר על הדשדוש המתמיד של שני ה"טאלנטים" הימניים של התאגיד, קלמן וסגל.
  • ג'וני חסון 24/06/2019 10:44
    הגב לתגובה זו
    ...בהקזת הרייטינג של התאגיד ראויים לציון. חפשו חיים!
  • אלעד 24/06/2019 12:26
    המזל שלי שאני לא עובד בתקשורת בכלל, ובתאגיד שאתה עובד בו בפרט. אני ממש מרחם עליכם שם בתאגיד. מייצרים כלום וכלום, מרוויחים כלום וכלום, בלי עתיד, בלי אופק, בלי תקווה.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.