INTERACTION מקימה את A2 - סוכנות בת בניהול אמיר כלף
INTERACTION מקבוצת אדלר חומסקי מקימה סוכנות בת חדשה לפרסום תחת השם A2. הסוכנות בניהולו של אמיר כלף תספק פתרונות דיגיטל כוללים לצד מענה בגזרת האופליין ללקוחות ה'פרטו': לקוחות שרוב פעילותם התקשורתית דיגיטלית ובאופן קטן יותר פועלים גם בעולמות האופליין.
כלף (41) מרצה לשיווק ופרסום, שיעמוד בראש הפעילות מגיע עם 14 שנים של ניסיון בענף השיווק והפרסום. בתפקידו האחרון שימש 3 שנים כסמנכ"ל ב-Go וניהל את הלקוחות המובילים של החברה כגון נספרסו, מלונות דן, מטרנה ועוד. בעבר שימש כלף כמנהל אשכול לקוחות ב-moblin מתחום המובייל, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום שניידרמן וכן היה ב-TBWA DIGITAL ובקבוצת JCS.
A2. לוגו החברה
דוד סלמן, מנכ"ל אינטראקשיין: "זיהינו שקיים צורך גדול מאוד בשוק ללקוחות שמרבית הפעילות שלהם היא דיגיטלית אך בין השאר צריכים עבודת אסטרטגיה וקריאייטיב, אונליין ואופליין לטובת השלמת הפעילות התקשורתית שלהם. לכן החלטנו לבסס מודל ייחודי שמצד אחד עובד על הבנה עמוקה בעולמות השיווק הדיגיטלי ובמקביל נותן מענה 360 לצרכי הלקוח המשתנים".
- 6.בובו 22/02/2019 17:15הגב לתגובה זושאין מה לכתוב ממציאים דברים או ממציאים תפקידים
- 5.עידן 21/02/2019 09:26הגב לתגובה זוכמה כותרות מפוצצות, תכלס מה הם עושים?
- 4.אבירן (ל"ת)כלף המלך! 20/02/2019 13:54הגב לתגובה זו
- 3.אחד שלא מבין 19/02/2019 19:25הגב לתגובה זומשרד פרסום מקים משרד דיגיטל שמקים משרד אופליין ודיגיטל. סך הכל הגיוני.
- :( 20/02/2019 12:09הגב לתגובה זו.
- 2.בהצלחה אלוף! (ל"ת)שרון 19/02/2019 18:28הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה יא גבר! (ל"ת)אנונימי 19/02/2019 14:00הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
