INTERACTION מקימה את A2 - סוכנות בת בניהול אמיר כלף
INTERACTION מקבוצת אדלר חומסקי מקימה סוכנות בת חדשה לפרסום תחת השם A2. הסוכנות בניהולו של אמיר כלף תספק פתרונות דיגיטל כוללים לצד מענה בגזרת האופליין ללקוחות ה'פרטו': לקוחות שרוב פעילותם התקשורתית דיגיטלית ובאופן קטן יותר פועלים גם בעולמות האופליין.
כלף (41) מרצה לשיווק ופרסום, שיעמוד בראש הפעילות מגיע עם 14 שנים של ניסיון בענף השיווק והפרסום. בתפקידו האחרון שימש 3 שנים כסמנכ"ל ב-Go וניהל את הלקוחות המובילים של החברה כגון נספרסו, מלונות דן, מטרנה ועוד. בעבר שימש כלף כמנהל אשכול לקוחות ב-moblin מתחום המובייל, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום שניידרמן וכן היה ב-TBWA DIGITAL ובקבוצת JCS.
A2. לוגו החברה
דוד סלמן, מנכ"ל אינטראקשיין: "זיהינו שקיים צורך גדול מאוד בשוק ללקוחות שמרבית הפעילות שלהם היא דיגיטלית אך בין השאר צריכים עבודת אסטרטגיה וקריאייטיב, אונליין ואופליין לטובת השלמת הפעילות התקשורתית שלהם. לכן החלטנו לבסס מודל ייחודי שמצד אחד עובד על הבנה עמוקה בעולמות השיווק הדיגיטלי ובמקביל נותן מענה 360 לצרכי הלקוח המשתנים".
- 6.בובו 22/02/2019 17:15הגב לתגובה זושאין מה לכתוב ממציאים דברים או ממציאים תפקידים
- 5.עידן 21/02/2019 09:26הגב לתגובה זוכמה כותרות מפוצצות, תכלס מה הם עושים?
- 4.אבירן (ל"ת)כלף המלך! 20/02/2019 13:54הגב לתגובה זו
- 3.אחד שלא מבין 19/02/2019 19:25הגב לתגובה זומשרד פרסום מקים משרד דיגיטל שמקים משרד אופליין ודיגיטל. סך הכל הגיוני.
- :( 20/02/2019 12:09הגב לתגובה זו.
- 2.בהצלחה אלוף! (ל"ת)שרון 19/02/2019 18:28הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה יא גבר! (ל"ת)אנונימי 19/02/2019 14:00הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
