לאחר 6 שנים ב-K Logic: עדי אלון מצטרפת ל-INTERACTION
לאחר 6 שנים בסוכנות הדיגיטל K Logic בה שימשה כסמנכ"לית לקוחות וממנה פרשה במהלך השנה שעברה, עדי אלון מצטרפת לסוכנות השיווק הדיגיטלי INTERACTION מקבוצת ACDIGITAL - אדלר חומסקי בה תשמש כ-COO ומשנה למנכ"ל.
אלון (36) עו"ד בהשכלתה, מביאה עמה ניסיון רב מעולמות הדיגיטל לצמרת הניהולית של הסוכנות מבית אדלר חומסקי, ומהווה עבור המשרד רכש משמעותי. בהיררכיה הפנימית במשרד היא תהיה כפופה למנכ"ל דוד סלמן. במסגרת התפקיד אלון תעסוק בפיתוח והגדלת תחומי הליבה שהסוכנות שמה עליהם דגש בשנתיים האחרונות: פיתוח וקידום היבטי הטכנולוגיה, חדשנות והעמקת הקשר המקצועי עם הלקוחות האסטרטגיים של INTERACTION בעולם השיווק הדיגיטלי.
"הצטרפותה של עדי היא צעד נוסף בצמיחה ובהתעצמות של INTERACTION אל מול האתגרים החדשים והקיימים שעומדים לפנינו בשנים הקרובות" אומר דוד סלמן, מנכ"ל החברה. "החיבור של עדי לעולמות השיווק הדיגיטלי, והניסיון הטכנולוגי והניהולי שעדי מביאה אתה יסייע לנו להמשיך לנצח בכל הגזרות".
- 12.איילת 09/02/2019 09:42הגב לתגובה זותותחית ! עבדתי איתה בעבר,אשה של עשייה . בהצלחה!
- 11.באמת (ל"ת)מה עם תום קורן באמת? 08/02/2019 15:58הגב לתגובה זו
- 10.אמיר 08/02/2019 12:12הגב לתגובה זוזה לא התפקיד שלו שעדי עוברת אליו?
- 9.קרן 07/02/2019 20:00הגב לתגובה זוזכיתם ??
- 8.נאווה 07/02/2019 19:39הגב לתגובה זועודף גיוס כושל
- 7.כמו רוסלנה לאייל גולן (ל"ת)אתי 07/02/2019 18:43הגב לתגובה זו
- 6.מי? (ל"ת). 07/02/2019 18:26הגב לתגובה זו
- 5.אלופה! רכש איכותי ותוספת משמעותית לכל עסק! (ל"ת)אתי 07/02/2019 18:21הגב לתגובה זו
- 4.תותחית! תביא רוח סערה (ל"ת)360 07/02/2019 17:47הגב לתגובה זו
- 3.אלירן 07/02/2019 17:28הגב לתגובה זומדיה קום הרוויחו בענק!
- 2.נזם זהב באף חזיר (ל"ת)יעל 07/02/2019 16:41הגב לתגובה זו
- 1.מאיגרא רמא (ל"ת)אני ראשון 07/02/2019 16:38הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.