עדי אלון
צילום: יח"צ

לאחר 6 שנים ב-K Logic: עדי אלון מצטרפת ל-INTERACTION

אלון שפרשה מ-K Logic לפני מספר חודשים תמונה ל-COO, משנה למנכ"ל בסוכנות השיווק הדיגיטלי של אדלר חומסקי, תחת דוד סלמן
משה בנימין | (12)

לאחר 6 שנים בסוכנות הדיגיטל K Logic בה שימשה כסמנכ"לית לקוחות וממנה פרשה במהלך השנה שעברה, עדי אלון מצטרפת לסוכנות השיווק הדיגיטלי INTERACTION מקבוצת ACDIGITAL - אדלר חומסקי בה תשמש כ-COO ומשנה למנכ"ל. 

אלון (36) עו"ד בהשכלתה, מביאה עמה ניסיון רב מעולמות הדיגיטל לצמרת הניהולית של הסוכנות מבית אדלר חומסקי, ומהווה עבור המשרד רכש משמעותי. בהיררכיה הפנימית במשרד היא תהיה כפופה למנכ"ל דוד סלמן. במסגרת התפקיד אלון תעסוק בפיתוח והגדלת תחומי הליבה שהסוכנות שמה עליהם דגש בשנתיים האחרונות: פיתוח וקידום היבטי הטכנולוגיה, חדשנות והעמקת הקשר המקצועי עם הלקוחות האסטרטגיים של INTERACTION בעולם השיווק הדיגיטלי.

"הצטרפותה של עדי היא צעד נוסף בצמיחה ובהתעצמות של INTERACTION אל מול האתגרים החדשים והקיימים שעומדים לפנינו בשנים הקרובות" אומר דוד סלמן, מנכ"ל החברה. "החיבור של עדי לעולמות השיווק הדיגיטלי, והניסיון הטכנולוגי והניהולי שעדי מביאה אתה יסייע לנו להמשיך לנצח בכל הגזרות".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    איילת 09/02/2019 09:42
    הגב לתגובה זו
    תותחית ! עבדתי איתה בעבר,אשה של עשייה . בהצלחה!
  • 11.
    באמת (ל"ת)
    מה עם תום קורן באמת? 08/02/2019 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אמיר 08/02/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    זה לא התפקיד שלו שעדי עוברת אליו?
  • 9.
    קרן 07/02/2019 20:00
    הגב לתגובה זו
    זכיתם ??
  • 8.
    נאווה 07/02/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    עודף גיוס כושל
  • 7.
    כמו רוסלנה לאייל גולן (ל"ת)
    אתי 07/02/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מי? (ל"ת)
    . 07/02/2019 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלופה! רכש איכותי ותוספת משמעותית לכל עסק! (ל"ת)
    אתי 07/02/2019 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תותחית! תביא רוח סערה (ל"ת)
    360 07/02/2019 17:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלירן 07/02/2019 17:28
    הגב לתגובה זו
    מדיה קום הרוויחו בענק!
  • 2.
    נזם זהב באף חזיר (ל"ת)
    יעל 07/02/2019 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מאיגרא רמא (ל"ת)
    אני ראשון 07/02/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.