עדי אלון
צילום: יח"צ

לאחר 6 שנים ב-K Logic: עדי אלון מצטרפת ל-INTERACTION

אלון שפרשה מ-K Logic לפני מספר חודשים תמונה ל-COO, משנה למנכ"ל בסוכנות השיווק הדיגיטלי של אדלר חומסקי, תחת דוד סלמן
משה בנימין | (12)

לאחר 6 שנים בסוכנות הדיגיטל K Logic בה שימשה כסמנכ"לית לקוחות וממנה פרשה במהלך השנה שעברה, עדי אלון מצטרפת לסוכנות השיווק הדיגיטלי INTERACTION מקבוצת ACDIGITAL - אדלר חומסקי בה תשמש כ-COO ומשנה למנכ"ל. 

אלון (36) עו"ד בהשכלתה, מביאה עמה ניסיון רב מעולמות הדיגיטל לצמרת הניהולית של הסוכנות מבית אדלר חומסקי, ומהווה עבור המשרד רכש משמעותי. בהיררכיה הפנימית במשרד היא תהיה כפופה למנכ"ל דוד סלמן. במסגרת התפקיד אלון תעסוק בפיתוח והגדלת תחומי הליבה שהסוכנות שמה עליהם דגש בשנתיים האחרונות: פיתוח וקידום היבטי הטכנולוגיה, חדשנות והעמקת הקשר המקצועי עם הלקוחות האסטרטגיים של INTERACTION בעולם השיווק הדיגיטלי.

"הצטרפותה של עדי היא צעד נוסף בצמיחה ובהתעצמות של INTERACTION אל מול האתגרים החדשים והקיימים שעומדים לפנינו בשנים הקרובות" אומר דוד סלמן, מנכ"ל החברה. "החיבור של עדי לעולמות השיווק הדיגיטלי, והניסיון הטכנולוגי והניהולי שעדי מביאה אתה יסייע לנו להמשיך לנצח בכל הגזרות".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    איילת 09/02/2019 09:42
    הגב לתגובה זו
    תותחית ! עבדתי איתה בעבר,אשה של עשייה . בהצלחה!
  • 11.
    באמת (ל"ת)
    מה עם תום קורן באמת? 08/02/2019 15:58
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    אמיר 08/02/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    זה לא התפקיד שלו שעדי עוברת אליו?
  • 9.
    קרן 07/02/2019 20:00
    הגב לתגובה זו
    זכיתם ??
  • 8.
    נאווה 07/02/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    עודף גיוס כושל
  • 7.
    כמו רוסלנה לאייל גולן (ל"ת)
    אתי 07/02/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מי? (ל"ת)
    . 07/02/2019 18:26
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלופה! רכש איכותי ותוספת משמעותית לכל עסק! (ל"ת)
    אתי 07/02/2019 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תותחית! תביא רוח סערה (ל"ת)
    360 07/02/2019 17:47
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אלירן 07/02/2019 17:28
    הגב לתגובה זו
    מדיה קום הרוויחו בענק!
  • 2.
    נזם זהב באף חזיר (ל"ת)
    יעל 07/02/2019 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מאיגרא רמא (ל"ת)
    אני ראשון 07/02/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.