לאחר 6 שנים ב-K Logic: עדי אלון מצטרפת ל-INTERACTION
לאחר 6 שנים בסוכנות הדיגיטל K Logic בה שימשה כסמנכ"לית לקוחות וממנה פרשה במהלך השנה שעברה, עדי אלון מצטרפת לסוכנות השיווק הדיגיטלי INTERACTION מקבוצת ACDIGITAL - אדלר חומסקי בה תשמש כ-COO ומשנה למנכ"ל.
אלון (36) עו"ד בהשכלתה, מביאה עמה ניסיון רב מעולמות הדיגיטל לצמרת הניהולית של הסוכנות מבית אדלר חומסקי, ומהווה עבור המשרד רכש משמעותי. בהיררכיה הפנימית במשרד היא תהיה כפופה למנכ"ל דוד סלמן. במסגרת התפקיד אלון תעסוק בפיתוח והגדלת תחומי הליבה שהסוכנות שמה עליהם דגש בשנתיים האחרונות: פיתוח וקידום היבטי הטכנולוגיה, חדשנות והעמקת הקשר המקצועי עם הלקוחות האסטרטגיים של INTERACTION בעולם השיווק הדיגיטלי.
"הצטרפותה של עדי היא צעד נוסף בצמיחה ובהתעצמות של INTERACTION אל מול האתגרים החדשים והקיימים שעומדים לפנינו בשנים הקרובות" אומר דוד סלמן, מנכ"ל החברה. "החיבור של עדי לעולמות השיווק הדיגיטלי, והניסיון הטכנולוגי והניהולי שעדי מביאה אתה יסייע לנו להמשיך לנצח בכל הגזרות".
- 12.איילת 09/02/2019 09:42הגב לתגובה זותותחית ! עבדתי איתה בעבר,אשה של עשייה . בהצלחה!
- 11.באמת (ל"ת)מה עם תום קורן באמת? 08/02/2019 15:58הגב לתגובה זו
- 10.אמיר 08/02/2019 12:12הגב לתגובה זוזה לא התפקיד שלו שעדי עוברת אליו?
- 9.קרן 07/02/2019 20:00הגב לתגובה זוזכיתם ??
- 8.נאווה 07/02/2019 19:39הגב לתגובה זועודף גיוס כושל
- 7.כמו רוסלנה לאייל גולן (ל"ת)אתי 07/02/2019 18:43הגב לתגובה זו
- 6.מי? (ל"ת). 07/02/2019 18:26הגב לתגובה זו
- 5.אלופה! רכש איכותי ותוספת משמעותית לכל עסק! (ל"ת)אתי 07/02/2019 18:21הגב לתגובה זו
- 4.תותחית! תביא רוח סערה (ל"ת)360 07/02/2019 17:47הגב לתגובה זו
- 3.אלירן 07/02/2019 17:28הגב לתגובה זומדיה קום הרוויחו בענק!
- 2.נזם זהב באף חזיר (ל"ת)יעל 07/02/2019 16:41הגב לתגובה זו
- 1.מאיגרא רמא (ל"ת)אני ראשון 07/02/2019 16:38הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
