אביתר סדון
צילום: יח"צ

פרסום בלאנקו זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע

המשרד בבעלותו של אביתר סדון התמודד מול 4 משרדים נוספים. בתקציב החברה להגנת הטבע טיפל עד למכרז משרד הפרסום BB&A
משה בנימין | (2)

בתום מכרז ארוך שהתנהל בחודשים האחרונים, משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע. על התקציב התמודדו בשלב הגמר גם Something good, Open, twentythree ומשרד הפרסום שטיפל עד לאחרונה בתקציב BB&A. 

 

החברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל ואחד הוותיקים בעולם. היא פועלת כעמותה ציבורית (רשומה) בלתי תלויה שלא למטרת רווח. תחומי העשייה העיקריים שלה באים לידי ביטוי בחינוך, מאבקים ציבוריים לשמירה על שטחים פתוחים (למשל קמפיין פרחי הבר, הגנה על הים והחופים, שימור הכנרת, פרויקט העגורים בעמק החולה), פעילות בקרב מקבלי החלטות, חברות בוועדות תכנון, עידוד טיילות ותיירות פנים, סימון שבילים ועוד. 

רונה כהן - מורד, מנהלת אגף השיווק: "תודה למשרד הפרסום BB&A על תקופה טובה. אנו נמצאים לפני תהליכים מהותיים ומאתגרים אשר ישלבו בתוכם תהליכים דיגיטליים מורכבים ובכלל עתידים להצעיד את החברה להגנת הטבע לחדשנות בכל הפרמטרים. מאחלת בהצלחה לאביתר ולצוות המשרד".

                                                                            

אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "עוד מימי בית הספר החברה להגנת הטבע נתפסה בעיניי כגוף חיובי, ייחודי וחשוב ששאפתי להיות חלק ממנו. תודה גדולה לצוות המשרד על הנחישות והמקצועיות, אני שמח מאוד שניתנה לנו ההזדמנות כיום להיות חלק מהותי במשימה כל כך חשובה אותה מובילה ומיישמת, מידי יום, החברה להגנת הטבע ובעיקרה חינוך האדם לחיים בסביבה בת קיימא, ושמירה על הטבע שהוא הבית של כולנו".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    Itzik Akoka 25/01/2019 06:53
    הגב לתגובה זו
    שאפו לצוות בלאנקו ולאביתר סדון העומד בראש ומוביל בצניעות רבה את המשרד לחוד החנית של עולם הפרסום הישראלי תענוג גדול ומעורר השראה לראות את העבודות היפות שלכם. אתם ממשיכים להניח ציוני דרך משמעותיים תוך שאתם מראים איך מקצוענות אמיתית כן מביאה תוצאות!! ??????????????????????
  • 1.
    חמסה חמסה אתם צומחים ומתפתחים (ל"ת)
    אלי ראובני 24/01/2019 18:01
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.