פרסום בלאנקו זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע
בתום מכרז ארוך שהתנהל בחודשים האחרונים, משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע. על התקציב התמודדו בשלב הגמר גם Something good, Open, twentythree ומשרד הפרסום שטיפל עד לאחרונה בתקציב BB&A.
החברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל ואחד הוותיקים בעולם. היא פועלת כעמותה ציבורית (רשומה) בלתי תלויה שלא למטרת רווח. תחומי העשייה העיקריים שלה באים לידי ביטוי בחינוך, מאבקים ציבוריים לשמירה על שטחים פתוחים (למשל קמפיין פרחי הבר, הגנה על הים והחופים, שימור הכנרת, פרויקט העגורים בעמק החולה), פעילות בקרב מקבלי החלטות, חברות בוועדות תכנון, עידוד טיילות ותיירות פנים, סימון שבילים ועוד.
רונה כהן - מורד, מנהלת אגף השיווק: "תודה למשרד הפרסום BB&A על תקופה טובה. אנו נמצאים לפני תהליכים מהותיים ומאתגרים אשר ישלבו בתוכם תהליכים דיגיטליים מורכבים ובכלל עתידים להצעיד את החברה להגנת הטבע לחדשנות בכל הפרמטרים. מאחלת בהצלחה לאביתר ולצוות המשרד".
אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "עוד מימי בית הספר החברה להגנת הטבע נתפסה בעיניי כגוף חיובי, ייחודי וחשוב ששאפתי להיות חלק ממנו. תודה גדולה לצוות המשרד על הנחישות והמקצועיות, אני שמח מאוד שניתנה לנו ההזדמנות כיום להיות חלק מהותי במשימה כל כך חשובה אותה מובילה ומיישמת, מידי יום, החברה להגנת הטבע ובעיקרה חינוך האדם לחיים בסביבה בת קיימא, ושמירה על הטבע שהוא הבית של כולנו".
- ותודה ל"כרישים": אחרי קמפיין לבנק - פרנסס יקדם גם חברת ביטוח
- מה החשיבות של משרד פרסום בעולם דיגיטלי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.Itzik Akoka 25/01/2019 06:53הגב לתגובה זושאפו לצוות בלאנקו ולאביתר סדון העומד בראש ומוביל בצניעות רבה את המשרד לחוד החנית של עולם הפרסום הישראלי תענוג גדול ומעורר השראה לראות את העבודות היפות שלכם. אתם ממשיכים להניח ציוני דרך משמעותיים תוך שאתם מראים איך מקצוענות אמיתית כן מביאה תוצאות!! ??????????????????????
- 1.חמסה חמסה אתם צומחים ומתפתחים (ל"ת)אלי ראובני 24/01/2019 18:01הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
