פרסום בלאנקו זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע
בתום מכרז ארוך שהתנהל בחודשים האחרונים, משרד הפרסום בלאנקו בבעלותו של אביתר סדון זכה בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע. על התקציב התמודדו בשלב הגמר גם Something good, Open, twentythree ומשרד הפרסום שטיפל עד לאחרונה בתקציב BB&A.
החברה להגנת הטבע היא הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל ואחד הוותיקים בעולם. היא פועלת כעמותה ציבורית (רשומה) בלתי תלויה שלא למטרת רווח. תחומי העשייה העיקריים שלה באים לידי ביטוי בחינוך, מאבקים ציבוריים לשמירה על שטחים פתוחים (למשל קמפיין פרחי הבר, הגנה על הים והחופים, שימור הכנרת, פרויקט העגורים בעמק החולה), פעילות בקרב מקבלי החלטות, חברות בוועדות תכנון, עידוד טיילות ותיירות פנים, סימון שבילים ועוד.
רונה כהן - מורד, מנהלת אגף השיווק: "תודה למשרד הפרסום BB&A על תקופה טובה. אנו נמצאים לפני תהליכים מהותיים ומאתגרים אשר ישלבו בתוכם תהליכים דיגיטליים מורכבים ובכלל עתידים להצעיד את החברה להגנת הטבע לחדשנות בכל הפרמטרים. מאחלת בהצלחה לאביתר ולצוות המשרד".
אביתר סדון, מנכ"ל בלאנקו: "עוד מימי בית הספר החברה להגנת הטבע נתפסה בעיניי כגוף חיובי, ייחודי וחשוב ששאפתי להיות חלק ממנו. תודה גדולה לצוות המשרד על הנחישות והמקצועיות, אני שמח מאוד שניתנה לנו ההזדמנות כיום להיות חלק מהותי במשימה כל כך חשובה אותה מובילה ומיישמת, מידי יום, החברה להגנת הטבע ובעיקרה חינוך האדם לחיים בסביבה בת קיימא, ושמירה על הטבע שהוא הבית של כולנו".
- ותודה ל"כרישים": אחרי קמפיין לבנק - פרנסס יקדם גם חברת ביטוח
- מה החשיבות של משרד פרסום בעולם דיגיטלי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 2.Itzik Akoka 25/01/2019 06:53הגב לתגובה זושאפו לצוות בלאנקו ולאביתר סדון העומד בראש ומוביל בצניעות רבה את המשרד לחוד החנית של עולם הפרסום הישראלי תענוג גדול ומעורר השראה לראות את העבודות היפות שלכם. אתם ממשיכים להניח ציוני דרך משמעותיים תוך שאתם מראים איך מקצוענות אמיתית כן מביאה תוצאות!! ??????????????????????
- 1.חמסה חמסה אתם צומחים ומתפתחים (ל"ת)אלי ראובני 24/01/2019 18:01הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
