EARCATCHER. ארז מיטל
צילום: יח"צ

"לקוחות מתדפקים על הדלתות, כנראה שאנו עושים משהו טוב"

המשנה למנכ"ל הקריאייטיב ושותף בלעומק התודעה ארז מיטל מתארח בפודקאסט השבועי של מירן פחמן. "אין תחרות ביני לבין טל רביב, אין מקום לאגו"
כתבי אייס | (2)

ארז מיטל, המשנה למנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום לעומק התודעה התארח השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER. מיטל התייחס לשמו הארכאי של המשרד, מיקומו ביהוד, העבודה בגזרה הבינלאומית עבור וואווי, חלוקת העבודה עם טל רביב ועוד.

על שיתוף הפעולה עם טל רביב אומר מיטל: "אין תחרות ביני לבין טל רביב, אין מקום לאגו, המטרה היא לקדם את המשרד. כל אחד מאיתנו מגיע עם ההיסטוריה שלו. אגו זה לא דבר שמוביל אותי בחיים". על שמו של המשרד הוא אומר: "לא נחליף את השם. זה חלק מהקטע שלנו. זה חלק מהאג'נדה. יש מצב שאם היינו מקימים עכשיו משרד לא היינו קוראים לו לעומק התודעה אבל זה כבר נהיה מותג בפני עצמו". 

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

מיטל גם מדבר על משנתו הקריאייטיבית ומציג אותה באמצעות הדוגמא של שפת הקמפיין לבנק אגוד (הדגים). בנוסף הוא מציין: "לקריאייטיב טוב ובועט יש הרבה פרשנויות - אין אמת אבסולוטית לקריאייטיב טוב ואני מרוצה ממה שיש אצלנו. אנחנו, בשונה ממשרדים אחרים לא עובדים בתחרויות פרסום - אני מכיר משרדים אחרים שעובדים בזה. אנחנו מתמקדים בפרסום נכון עבור הלקוח והמטרות העסקיות שלו ועובדה שלקוחות מתדפקים על הדלתות שלנו, אז כנראה שאנחנו עושים משהו טוב".

 

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מארק צוקרברג 04/03/2018 16:03
    הגב לתגובה זו
    ארז אל תשכח להוציא שתיה קרה ללקוחות שממתינים בכניסה. הקיץ בפתח ואנו לא רוצים שהלקוחות המתדפקים יתייבשו בשמש הקופחת
  • 1.
    קורא עיתונים 13/02/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001223415
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.