EARCATCHER. ארז מיטל
צילום: יח"צ

"לקוחות מתדפקים על הדלתות, כנראה שאנו עושים משהו טוב"

המשנה למנכ"ל הקריאייטיב ושותף בלעומק התודעה ארז מיטל מתארח בפודקאסט השבועי של מירן פחמן. "אין תחרות ביני לבין טל רביב, אין מקום לאגו"
כתבי אייס | (2)

ארז מיטל, המשנה למנכ"ל קריאייטיב ושותף במשרד הפרסום לעומק התודעה התארח השבוע בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EARCATCHER. מיטל התייחס לשמו הארכאי של המשרד, מיקומו ביהוד, העבודה בגזרה הבינלאומית עבור וואווי, חלוקת העבודה עם טל רביב ועוד.

על שיתוף הפעולה עם טל רביב אומר מיטל: "אין תחרות ביני לבין טל רביב, אין מקום לאגו, המטרה היא לקדם את המשרד. כל אחד מאיתנו מגיע עם ההיסטוריה שלו. אגו זה לא דבר שמוביל אותי בחיים". על שמו של המשרד הוא אומר: "לא נחליף את השם. זה חלק מהקטע שלנו. זה חלק מהאג'נדה. יש מצב שאם היינו מקימים עכשיו משרד לא היינו קוראים לו לעומק התודעה אבל זה כבר נהיה מותג בפני עצמו". 

לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן

מיטל גם מדבר על משנתו הקריאייטיבית ומציג אותה באמצעות הדוגמא של שפת הקמפיין לבנק אגוד (הדגים). בנוסף הוא מציין: "לקריאייטיב טוב ובועט יש הרבה פרשנויות - אין אמת אבסולוטית לקריאייטיב טוב ואני מרוצה ממה שיש אצלנו. אנחנו, בשונה ממשרדים אחרים לא עובדים בתחרויות פרסום - אני מכיר משרדים אחרים שעובדים בזה. אנחנו מתמקדים בפרסום נכון עבור הלקוח והמטרות העסקיות שלו ועובדה שלקוחות מתדפקים על הדלתות שלנו, אז כנראה שאנחנו עושים משהו טוב".

 

הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.

הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מארק צוקרברג 04/03/2018 16:03
    הגב לתגובה זו
    ארז אל תשכח להוציא שתיה קרה ללקוחות שממתינים בכניסה. הקיץ בפתח ואנו לא רוצים שהלקוחות המתדפקים יתייבשו בשמש הקופחת
  • 1.
    קורא עיתונים 13/02/2018 10:53
    הגב לתגובה זו
    https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001223415
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.