צוות מיוחד יבחן איך "להרוג" את התאגיד בלי לחרוג מהתקציב
הודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה ושר האוצר, על הקמת צוות משותף לבחינת סוגיית תקציב השידור הציבורי, מצביעה על כך שמשה כחלון כבר הרבה פחות תקיף בנוגע להתנגדותו לפירוק תאגיד השידור הציבורי כאן, ולחזרה למתווה רשות השידור, תכנית אותה מוביל ראש הממשלה בנימין נתניהו.
בהודעה שהופצה לפני מספר דקות, נכתב כי "לאור קביעתו של שר האוצר משה כחלון, שתקציב השידור הציבורי לא יחרוג מסך ההוצאה התקציבית המתוכננת, החליטו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר כחלון להקים צוות משותף של משרדי ראש הממשלה, האוצר והתקשורת, זאת על מנת לבחון את הנושא. הצוות יגיש המלצותיו לראש הממשלה ושר האוצר בתקופה של עד 3 שבועות".
בצוות יהיו חברים מנכ"לי משרדי ראשי הממשלה והאוצר, ראש הסגל של ראש הממשלה יואב הורוביץ, וראש אגף התקציבים באוצר אמיר לוי.
על פי כחלון, בהסכמים הקואליציונים שחתם עם נתניהו, יש לשר האוצר זכות וטו על כל הוצאה הגבוה מ-10 מיליון שקלים. מכיוון שפירוק התאגיד יעלה כ-370 מיליון שקלים - כך על פי דברי אנשי האוצר - הרי שיש לו את הזכות להתנגד ולסכל את המהלך.
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תומכי התאגיד תלו תקוות בכחלון, שעד כה עיקר התנגדותו למהלך היה כאמור תקציבי. עם הקמת הצוות, נראה כי במידה ותמצא הדרך "להרוג" את התאגיד בהוצאה סבירה, הוא לא יוכל לתנגד לה.
- 6.כחלון זאת ההזדמנות שלך. או שאתה ראש ממשלה, או טר"ש. (ל"ת)אלפא99 06/11/2016 12:55הגב לתגובה זו
- 5.יוליוס 04/11/2016 12:30הגב לתגובה זוהמטורף עושה מה שבא לו וכנל הקיסרית החולה שהשבוע צעקה גם על היועצת המשפטית של לשכתו שאינה מאשרת את כל הוצאותיה. וכל זה בסיוע הסוס הביטני, ושאר הסנטורים שהם מינו. והעם הדפוק שותק
- 4.שינשין 03/11/2016 18:42הגב לתגובה זוקצינן. "ישראל היום" מדובר בעלון מפלגתי של ח"כ בנימין נתניהו. המוציא לאור של החינמון החדש הוא המיליארדר היהודי-אמריקאי שלדון אדלסון, עורכו הראשי של העיתון, עמוס רגב, מוכר גם כחבר קרוב של נתניהו.
- 3.-------------------- 02/11/2016 17:19הגב לתגובה זו-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 2.שילה 02/11/2016 17:09הגב לתגובה זו--------------------------------------------------------------------------
- רינה 03/11/2016 18:39הגב לתגובה זואני מציע לקרוא לממשלה-ממשלת השקר והכזב . מתאים יותר מאשר קרקס . בקרקס אתה נהנה מהממשלה אני רק מקיא.. "כולנו" ... השלם את המשפט: שקרנים, מאחזי עיניים .. מדובר בחסר כריזמה ומנהיגות,מאחז עיניים ותו לא
- טמבל ! רואים שאתה אותו מגיב למספר אחד רק החלפת את השם (ל"ת)אחד שראה.. 05/11/2016 22:39
- 1.נהדר! ימות התאגיד (ל"ת)קיש 02/11/2016 16:45הגב לתגובה זו
- דודידו 03/11/2016 18:37הגב לתגובה זוכך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם אני מציע לקרוא לממשלה-ממשלת השקר והכזב . מתאים יותר מאשר קרקס . בקרקס אתה נהנה מהממשלה אני רק מקיא.. "כולנו" ... השלם את המשפט: שקרנים, מאחזי עיניים .. מה הקטע עם אחות של כחלון ,שעבדה בהוט כשהוא היה שר התקשורת? כחלון הצביע נגד העלאת שכר מינימום ביולי 2010, היה שר כשר רווחה ופודל של נתניהו, נפלא שאתה מאמין. תמשיך להצביע משנאה לשמאל ודפוק את עצמך !... . נתניהו העלה את מחיר הקרקעות ב 60% ידעת ?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
