תאגיד השידור ממשיך בגיוסים: פאר-לי שחר מצטרפת ל'כאן'
עיתונאית קול ישראל, פאר-לי שחר מצטרפת לתאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן - כך נודע לאייס. שחר תצטרף לחטיבת הרדיו של כאן, וצפויה לשמש בה כעורכת ומגישה.
פאר-לי שחר היא כתבת הרווחה של רשת ב' ועורכת יומנים בתחנה. במשך שנים הגישה את 'יומן השבוע', ובחודשים האחרונים היא שותפה לעריכת והגשת התכנית הכלכלית היומית 'צבע הכסף'.
- 10.מאזינה קבועה 27/02/2018 13:52הגב לתגובה זומזל שפאר לי שחר נשארת אתנו. בהדרגה לוקחים מאתנו עוד ועוד אנשים בקליבר כזה, ומשאירים לנו ליצנים שלא מצדיקים לפתוח את הרדיו
- 9.מגישת חדשות גרועה ביותר (ל"ת)עמוס 27/11/2016 17:17הגב לתגובה זו
- 8.אין שדר רדיו גרוע ועלוב כפארלי שחר. זו התחתית (ל"ת)מוש 17/10/2016 23:48הגב לתגובה זו
- דליה 29/07/2019 10:22הגב לתגובה זוהיא שדכנית טובה רצינית ולא מתלהמת
- לא נכון. פאר לי שחר שדרנית מעולה והגונה (ל"ת)משה כרמל 23/10/2016 17:27הגב לתגובה זו
- 7.אני ממש נירעש ונירגש (ל"ת)פינוקיו 15/10/2016 13:44הגב לתגובה זו
- 6.מה עם כל השאר? 13/10/2016 21:02הגב לתגובה זואו פרילנסרים למיניהם שבאים בשביל המשכורת הקבועה בשוק כל כך לא ודאי מה עם כל השאר?
- עדי 15/10/2016 03:58הגב לתגובה זוובצדק מפחדים לחתום עם התאגיד, כי נתניהו כל הזמן מנסה לבטל אותו ולהשאיר את רשות השידור בה הוא יכול להמשיך לבחוש, להטיל מורא ולמנות את מקורביו. ברור שעיתונאים טובים ואנשי מקצוע מוכשרים חוששים לעזוב מקום עבודה שכבר יש להם בשביל מקום עבודה שיש ספק אם בכלל יהיה קיים. וכך גם אם התאגיד יצליח בסופו של דבר לעלות לאוויר, נתניהו הוציא לו הרבה רוח מהמפרשים ובפגע בתפקודו באופן שיקח להנהלת התאגיד הרבה זמן לתקן.
- 5.יודע 13/10/2016 19:25הגב לתגובה זוהאמת, רק האמת אבל לא כל האמת. התאגיד לא מצא אותה מתאימה לערוך יומנים ברשת ב. בזכות התערבות שמעון אלקבץ התקבלה העורכת ומגישה ברשת אלף. היהירות של התאגיד שולטת....
- 4.דנידין עוד לא הצטרף? מתי מחתימים אותו? (ל"ת)פרופ' קתרוס 13/10/2016 18:35הגב לתגובה זו
- 3.שם 13/10/2016 16:53הגב לתגובה זולכולם כבר ברור שלא יהיה תאגיד, אז למה לבלבל את המח...
- 2.מבפנים 13/10/2016 16:43הגב לתגובה זומצטרפת לגוף שלא יקום. חבל. עורכת ושדרנית מקצועית. אחרי שארדן השחצן ולפיד הקברן חיסלו את השידור הציבורי בשליחות נתניהו ובשיתוף ניסנקורן לא יקום שום גוף שידור ציבורי אחר במקומו.
- 1.פאר-לי שחר היא אסון רדיופוני! (ל"ת)עד כאן! 13/10/2016 15:13הגב לתגובה זו
- מסכים בהחלט (ל"ת)עמוס 27/11/2016 17:18הגב לתגובה זו
- מיכל 13/10/2016 16:28הגב לתגובה זופאר לנו שאת משדרת עבורנו שנה טובה ובהצלחה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
