אסם מרחיבה את מערך השיווק שלה: אורית קינן מונתה למנהלת שיווק ודיגיטל

לצד מינויה של קינן שניהלה עד כה את התקשורת השיווקית בקבוצה, מונתה גם אילנית קבסה-כהן למנהלת יחידת החדשנות, ותהיה אחראית בין היתר לתחומי ה-E-commerce ו-data
אלכסנדר כץ | (1)

אסם עורכת שינויים ומרחיבה את פעילות מטה השיווק של הקבוצה. במסגרת השינויים מונתה אורית קינן למנהלת שיווק ודיגיטל קונצרני של הקבוצה. היא תעבוד תחת אבי בן אסייג, משנה למנכ"ל אסם.

קינן תהיה אחראית על תהליכי גיבוש אסטרטגיות תקשורתיות ושיווקיות למותגי הקבוצה, ניהול מחלקת שיווק דיגיטלי הכוללת עולמות של פיתוח תוכן, קמפיינים לכל המותגים וניהול תקציב המדיה בדיגיטל ובתקשורת המסורתית.

 

לקינן ניסיון רב של יותר מ-20 שנה בתחום השיווק בכלל ועולם התקשורת השיווקית והדיגיטל בפרט. ב-5 השנים האחרונות ניהלה בהצלחה את התקשורת השיווקית בקבוצה.

 

כחלק משינוי מבנה המערך, תוקם פעילות ה-E-business בקבוצה, שתנוהל על ידי אילנית קבסה-כהן, שתהיה גם מנהלת יחידת החדשנות בקבוצה. קבסה-כהן אמורה להוביל תהליכים לגיבוש אסטרטגיית הדיגיטל הקבוצתית, ובניית תחומים חדשים ביניהם E-commerce ו-data. בנוסף, היא תמשיך לפתח את תחום הסטארטאפים וטכנולוגיות ישראליות, תחום אותו היא מובילה גם מול נסטלה העולמית.

 

קבסה-כהן עוסקת מזה שנים בתחום החדשנות. ב-5 השנים האחרונות היא הקימה את תחום ניהול החדשנות בקבוצת אסם, הכולל פיתוח מנועי צמיחה, יצירת תהליכי עבודה חדשניים, שיטות למחקר ומדידה של ביצועי החדשנות בקבוצה. 

למעשה, קינן וקבסה-כהן ימלאו את מקומה של איילת ליפשיץ, שהייתה סמנכ"לית בחברה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מוטי וולק 29/01/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    נא העבירו מייל זה למנהלת השיווק או למנהל רלוונטי אחר. שמי מוטי וולק וברצוני להציע לכם הצעה עיסקית. אני הבעלים של אתר הבריאות אינפודוק www.infodoc.co.il .באתר הנ"ל קיים מחשבון תזונה משוכלל המכיל אלפי מוצרים ובתוכם גם מוצרי אסם. בעזרת המחשבון הנ"ל ניתן לבדוק את תכולת המרכיבים התזונתיים: ויטמינים, מינרלים, אנרגיה, שומנים, חומצות אמינו ועוד. הצעתי היא: לבנות מיני מחשבון תזונה שיכלול רק את מוצרי אסם ולהטמיעו באתר החברה. אשמח אם תצרו קשר בברכה מוטי וולק 054-4530549 [email protected]
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.