אמיר בר שלום ערוץ 1
צילום: צילום מסך

צוות ערוץ 1 שהותקף בפרברי פריז החליט: מסירים לוגו ומסווים סממנים ישראלים

צוות ערוץ 1 הגיע לפרבר סן דני בו חיסלה הבוקר המשטרה מחבלים שהתבצרו בדירה. החשש מתושבי המקום הוביל לנקיטת צעדי זהירות. אלעד שמחיוף צייץ אף הוא על הסכנות
אלכסנדר כץ | (9)

צוות של ערוץ 1 השוהה בפרבר סן דני בצפון פריז, מסווה את עצמו מחשש להתנכלות מצדה של האוכלוסייה העוינת במקום. הצוות שכולל את העיתונאי אמיר בר שלום וצלם, הודיע למערכת על סדרת פעולות, שימנעו את זיהויים כישראלים על ידי המוסלמים במקום.

 

כ-4 ימים לאחר מתקפת הטרור על פריז, והעיר התעוררה לאירוע ביטחוני נוסף כאשר משעות הלילה ובמשך 7 שעות התבצרו מחבלים בדירה בסן דני. המחבלים ניהלו קרב עם המשטרה שכלל גם שימוש ברימונים וירי כבד, בסיומו חוסלו 2 מחבלים.

 

ערוץ 1 שלח לפריז צוות צילום, שהגיע לאזור הלחימה היום בצפון העיר. במהלך היום הותקף הצוות פעמיים על ידי גורמים עוינים, ובר שלום וצלם הערוץ - שניהם יוצאי יחידות קרביות בצבא - החליטו לנקוט במשנה זהירות בשכונה המורכבת ברובה ממהגרים ממדינות מוסלמיות.

בעקבות כך הודיע בר שלום למערכת כי שיחות התיאום בין הצוות לבין המערכת בירושלים יתקיימו באנגלית, ואת דיווחיו בשידור חי יעביר בלחש כדי לא לעורר תשומת לב. הצוות החליט להציג את עצמו כנציגים של ערוץ טלוויזיה מיוון, במידה ויישאלו לגבי זהותם. בנוסף החליט בר שלום להסיר את הלוגו של ערוץ 1 מהמיקרופון, כדי למנוע זיהוים.

 

מרשות השידור נמסר: "לאחר ש-2 אנשי הערוץ הותקפו פעמיים, הם החליטו לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    עמיש שחם 19/11/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    אז למה שלא יעשו איתם שלום קודם?
  • 7.
    יאיר 19/11/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    הגיע זמן הטרנפר לערבים (גירוש)
  • 6.
    אירופה תקבל מבול פיגועים זה העונש המגיע להם (ל"ת)
    יוני 19/11/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ערוץ 2 יכולים לשים לוגו של אל ג'אזירה (ל"ת)
    אבי 19/11/2015 08:08
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ניסן 19/11/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    די די לצאת משם משעמם לכם ? בכוח שיהיה לנו איזה טרגדיה ?
  • 3.
    עיר האורות בתחת שלי (ל"ת)
    כל אירופה קוקסינלים 19/11/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא יכול להיות הרי צרפת זה בירת העולם החופשי... (ל"ת)
    אחמד, קצין בדעא"ש 19/11/2015 06:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מבפנים 19/11/2015 06:45
    הגב לתגובה זו
    אין צורך להגיע לפריס. ארדן השחצן ולפיד הקברן מחסלים את השידור הציבורי כאן בארץ בעידוד אגודת העיתונאים וגימגומי ההסתדרות
  • eli 19/11/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    שידור ציבורי צריך לשקף את מגוון הדעות בישראל. בשביל עוד ערוץ שמאלני אני לא צריך לשלם מהאגרה שלי או ממס הכהכנסה שלי. תודה באמת.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״