בניין ידיעות אחרונות
צילום: אייס
פרסום ראשון

איחוד מערכות ידיעות ו-ynet תופס תאוצה: פרידסון תסקר משפט, בן-קימון - מתנחלים

לאחר 4 שנים במקור ראשון, תסקר פרידסון עבור ידיעות ו-ynet ביהמ"ש המחוזי והשלום בי-ם לצד מוניציפאלי. אלישע בן-קימון עוזב את 'ידיעות ירושלים' לאחר שנתיים
אלכסנדר כץ | (2)

בקבוצת ידיעות אחרונות ממשיכים בבניית מערכת חדשות מאוחדת. לאייס נודע כי 2 כתבים חדשים יצטרפו ויכתבו עבור 2 המערכות - הפרינט של ידיעות ואתר ynet.

 

השניים הם אלישע בן קימון שיהיה כתב ידיעות ו-ynet לענייני מתנחלים במקומו של עקיבא נוביק, שסיקר את התחום עבור הפרינט, ועבר לערוץ 10. נוביק סיקר עד לפני כמה חודשים גם את הכנסת, ולתפקיד זה נכנס כעת עמיחי אתאלי עבור ידיעות אחרונות.

 

בן קימון שימש בשנתיים האחרונות כתב משפט במקומון ידיעות ירושלים. בשנה שעברה הוא זכה בפרס פראט בתחום התקשורת המקומית, עוד מהתקופה בה עבד בחדשות המקומיות.

 

יעל פרידסון תהיה כתבת המשפט והמוניציפאלית של 2 הגופים בירושלים, לאחר 4 שנים בעיתון מקור ראשון, שם כיסתה את אותם תחומים. פרידסון תחליף 2 כתבים שעוזבים, ותיקח על עצמה תחומים מכתבים אחרים. היא תסקר את בתי המשפט המחוזי והשלום בירושלים במקומם של אביאל מגניזי שעזב את ynet, ותלם יהב, שימשיך לסקר את בית המשפט העליון עבור העיתון והאתר. על המהלך לאחד את התחום, פורסם לראשונה באייס לפני כחודש.

 

בתחום המוניציפאלי בירושלים היא תחליף את רועי ינובסקי מ-ynet שפינה את התחום לטובת תחום הפלילים במקומו של ירון דורון, שפוטר מהעיתון. את אותה גזרה היא תכסה עבור העיתון עצמו, וזאת כדי לפנות לדני אדינו אבבה, שצפוי להתרכז בתחומי פנים, עליה וקליטה.

 

מינויים אלה הם חלק מסדרת שינויים שעוברת הקבוצה. מאידך, בקבוצה ממנים יותר ויותר כתבים שיכסו תחומים עבור 2 המערכות, כחלק מהאיחוד הצפוי גם בתחום התוכן, בשנה הקרובה.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    היי יעל פרדיסון 15/12/2015 07:02
    הגב לתגובה זו
    בוקר טוב, בשעתו באפריל 2013 ,פירסמת ב"מקור ראשון" כתבתה על הדיפלומטיה האמריקנית בארץ שעודדה 150 שנה,התנחלויות יהודים. בכנס מחר באונ' ."א-נדון באקסטריטוריליות זן כזן עפ ירדן שתתחדש בקרוב לפי הסכם 1994 וכן-בתכניות "יהדות התורה" הדומה ובתקדים הסדר הודו-בנגלדש מיוני האחרון שלאחר המובלעות מ1947,תתמש באזרחות לבחירת המתיישבים-בדומה לבדיקת ראש הממשלה בתכנית בלגיה-הולנד המצוטטת ב"ידיעות"ואזכירנה בדברי. לשיקולך לבוא וגם לראות מפת"אמריקה-ארץ-אהותינו"ותלמידי מחקר היובדים בהדרכתי בשיטת מחקר חדשה שיוכלו לבחון לפיה ארכיון "ישן-חדש" הממויין כיום ואשר מביא 700 צילומים מהארץ והיושבים בה כולל כניסת צבא בריטי לעזה. בברכה, ד"ר רון ברטור נ.ב.ש לך מייל משלך להעברת הזמנה בצירוף המפה הנ"ל?
  • 1.
    מי שימצא ידיעות בקיוסקים, יקבל פרס מהמערכת! (ל"ת)
    דניאלי בדסק 08/08/2015 18:36
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״