איחוד מערכות ידיעות ו-ynet תופס תאוצה: פרידסון תסקר משפט, בן-קימון - מתנחלים
בקבוצת ידיעות אחרונות ממשיכים בבניית מערכת חדשות מאוחדת. לאייס נודע כי 2 כתבים חדשים יצטרפו ויכתבו עבור 2 המערכות - הפרינט של ידיעות ואתר ynet.
השניים הם אלישע בן קימון שיהיה כתב ידיעות ו-ynet לענייני מתנחלים במקומו של עקיבא נוביק, שסיקר את התחום עבור הפרינט, ועבר לערוץ 10. נוביק סיקר עד לפני כמה חודשים גם את הכנסת, ולתפקיד זה נכנס כעת עמיחי אתאלי עבור ידיעות אחרונות.
בן קימון שימש בשנתיים האחרונות כתב משפט במקומון ידיעות ירושלים. בשנה שעברה הוא זכה בפרס פראט בתחום התקשורת המקומית, עוד מהתקופה בה עבד בחדשות המקומיות.
יעל פרידסון תהיה כתבת המשפט והמוניציפאלית של 2 הגופים בירושלים, לאחר 4 שנים בעיתון מקור ראשון, שם כיסתה את אותם תחומים. פרידסון תחליף 2 כתבים שעוזבים, ותיקח על עצמה תחומים מכתבים אחרים. היא תסקר את בתי המשפט המחוזי והשלום בירושלים במקומם של אביאל מגניזי שעזב את ynet, ותלם יהב, שימשיך לסקר את בית המשפט העליון עבור העיתון והאתר. על המהלך לאחד את התחום, פורסם לראשונה באייס לפני כחודש.
בתחום המוניציפאלי בירושלים היא תחליף את רועי ינובסקי מ-ynet שפינה את התחום לטובת תחום הפלילים במקומו של ירון דורון, שפוטר מהעיתון. את אותה גזרה היא תכסה עבור העיתון עצמו, וזאת כדי לפנות לדני אדינו אבבה, שצפוי להתרכז בתחומי פנים, עליה וקליטה.
מינויים אלה הם חלק מסדרת שינויים שעוברת הקבוצה. מאידך, בקבוצה ממנים יותר ויותר כתבים שיכסו תחומים עבור 2 המערכות, כחלק מהאיחוד הצפוי גם בתחום התוכן, בשנה הקרובה.
- 2.היי יעל פרדיסון 15/12/2015 07:02הגב לתגובה זובוקר טוב, בשעתו באפריל 2013 ,פירסמת ב"מקור ראשון" כתבתה על הדיפלומטיה האמריקנית בארץ שעודדה 150 שנה,התנחלויות יהודים. בכנס מחר באונ' ."א-נדון באקסטריטוריליות זן כזן עפ ירדן שתתחדש בקרוב לפי הסכם 1994 וכן-בתכניות "יהדות התורה" הדומה ובתקדים הסדר הודו-בנגלדש מיוני האחרון שלאחר המובלעות מ1947,תתמש באזרחות לבחירת המתיישבים-בדומה לבדיקת ראש הממשלה בתכנית בלגיה-הולנד המצוטטת ב"ידיעות"ואזכירנה בדברי. לשיקולך לבוא וגם לראות מפת"אמריקה-ארץ-אהותינו"ותלמידי מחקר היובדים בהדרכתי בשיטת מחקר חדשה שיוכלו לבחון לפיה ארכיון "ישן-חדש" הממויין כיום ואשר מביא 700 צילומים מהארץ והיושבים בה כולל כניסת צבא בריטי לעזה. בברכה, ד"ר רון ברטור נ.ב.ש לך מייל משלך להעברת הזמנה בצירוף המפה הנ"ל?
- 1.מי שימצא ידיעות בקיוסקים, יקבל פרס מהמערכת! (ל"ת)דניאלי בדסק 08/08/2015 18:36הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.