שעון אפל apple watch
צילום: יח"צ

don't Watch: הרשת לא מתלהבת - הופכת את השעון של אפל לבדיחה

למרות הציפייה הרבה, נראה שהקהל התאכזב, לא מתלהב מה-Apple Watch החדש והוא לא חוסך בביקורת. והרשת? היא כבר מוצפת בממים
ליאור נאור |

בשני האחרון הכריזה חברת אפל על השעון החדש שלה, ה-Apple Watch. מדובר בשעון חכם המתחבר למכשיר האיפון, ומציג מידע, התראות, וכן אפליקציות יעודיות שונות. אפל הציגה מספר דגמים של השעון, במחירים וגדלים שונים, כאשר עלות הדגם הבסיסי ביותר עומדת על 349 דולרים ואילו מחיר הדגם היקר ביותר, הכולל ציפוי זהב, עומד על 10,000 דולרים. כוונת אפל הייתה לשווק את הגאדג'ט החדש כתכשיט לכל דבר, אך נראה כי בניגוד לסדרת מכשירי האיפון, הקהל מסתכל בעין בוחנת על המוצר ולא חוסך בביקרות.   

מומחי טכנולוגיה מסביב לעולם אומרים כי השוק מוצף בשעונים חכמים, כשרובם מבוססים על מערכת ההפעלה של חברת גוגל, android wear, והציפייה הייתה שאפל תצליח להפתיע ולחדש. אך במקום זאת, קבלנו את היכולות המוכרות מהשעונים הקיימים, במעטפת "אפלית" סגורה. בנוסף, חובבי טכנולוגיה רבים אומרים כי הזוי לרכוש גאדג'ט בסכום של 10,000 דולרים, היות וסביר להניח שבתוך כשנה המוצר ייתשן ויצאו לו גרסאות חדשות ומעודכנות.  וכשלאינטרנט יש מה לומר, זה קורה מאוד מהר. תוך זמן קצר הוצפו הרשתות החברתיות בשלל ממים על השעון החכם, ריכזנו את המוצלחים ביותר: גם זה סוג של תפוח:

גרסה ממש ממש ממש מוזלת של השעון החדש:  

גרסה עם מסך גדול במיוחד:  

ללא חומרים מלאכותיים  

הכי אפל שיש:  

גרסת גרני סמית של Apple Watch:

הכי מדוייק - על הגומייה!  

חצי שעון - חצי מחיר:  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.