מצחיק: משרד הבריאות מזמין אתכם ל"נענע ת'סלאמי" או שפשוט שימו קונדום
האם לפמ עשה זאת שוב, והצליח לייצר עוד סרטון משעשע, ויראלי ומופרע? ככה זה לפחות נראה לאחר צפייה בקמפיין החדש של לשכת הפרסום הממשלתית למשרד הבריאות, במסגרת המאבק באיידס ומסע ההסברה בנושא.
הסרטון שעלה אתמול (יום ג') לאוויר כבר הספיק לגרוף 53 אלף צפיות בפייסבוק, 1000 לייקים וכ-201 שיתופים. נתון שכל משרד פרסום היה חותם עליו מראש עבור הקמפיינים המסחריים ללקוחותיהם. המספרים ביוטיוב, נכון לעכשיו, עוד מזדחלים (1,367 צפיות בלבד לסרטון שמשרד הבריאות העלה) אבל זה נראה כמו עניין של זמן בלבד.
בפעם שעברה הם (לפמ) עשו את זה עם הקמפיין המצוין שנועד לשכנע יהודים צעירים
תחת הקונספט של "לא קונדום - לא תודה. נלחמים באיידס...זה גם בידיים שלך" עלה לאוויר סרטון בשם "לפנק ת'צב" - שנראה כאילו הוא אסף את כל מטאפורות האוננות שנשמעו לאורך השנים בסרטי קולג'ים אמריקאיים כדוגמת 'אמריקאן פאי', דחס אותם יחד והמחיש אותם ויזואלית כדי לשכנע את הקהל הצעיר להשתמש באמצעי מניעה.
- עיתונאות או חיסול חשבונות? ערוץ 14 צריך להחליט מה הוא
- תם הסכסוך הכספי בין לשכת הפרסום הממשלתית לבין ערוץ 14
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין לפמ למשרד הבריאות: לנענע ת'סלאמי
הסרטון מתחיל בסצנה בה נראה זוג (גבר ואשה) שנכנסים לחדר שינה, ותוך כדי נשיקות השניים מתחילים להתפשט. רגע לפני שהם עוברים לשלב הבא, האישה שולפת קונדום ובתגובה הגבר אומר: "אני מה זה שונא לשים". היא בתגובה עונה לו: "אין בעיה, אז אתה מוזמן ל....." ומכאן מתחילה סדרה של דימויים קלאסיים כמו "לנקות את החליל" או "לשחק עם הנחש", "לנענע את הבול עץ", "לנענע את הסלאמי" ועוד.
על פי נתוני משרד הבריאות בתקופה שבין 1981 לסוף 2013, התגלו בישראל 7,990 מקרים חדשים של נשאי HIV וחולי איידס, מתוכם 6,454 אנשים החיים היום בישראל . בשנת 2013 דווחו למשרד הבריאות על 476 מקרים חדשים (ירידה קלה של 10 מקרים לעומת אשתקד). ובכך, שיעור היארעות HIV/איידס בישראל בשנת 2013 הינו של 58.5 מקרים חדשים למיליון אוכלוסייה. שיעור זה נמוך מהמדווח במרבית מדינות מערב אירופה וצפון אמריקה, אולם קיימים פערים גדולים בין תת אוכלוסיות בארץ.
קרדיטים: מנהלת לקוחות - מאיה לוי, אסטרטגיה - יוני להב, קריאייטיב - אסף זליקוביץ ויואב הבל, מפיקה אחראית - נורית פיינמן, במאים - דורון פז ויואב פז, תקציבאית דיגיטל - סיגלית אהרונוב, חברת הפקה - תפארת הפקות
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 9.חייל בסדיר 14/12/2014 13:42הגב לתגובה זוכל הכבוד על היוזמה אבל הסרטון לא הולם בעליל
- 8.שוקי 11/12/2014 19:13הגב לתגובה זולא רע
- 7.כל כך מיושן, ארכאי ומביך... (ל"ת)ירון 11/12/2014 16:30הגב לתגובה זו
- 6.יהושפט 11/12/2014 14:51הגב לתגובה זוכל הכבוד לנוגעים בדבר ובעיקר למשרד הבריאות על האומץ שנה אחר שנה
- 5.אמא 10/12/2014 22:01הגב לתגובה זומה עושים לבץ???
- 4.גדי מרגלית תותח על (ל"ת)חבר 10/12/2014 14:01הגב לתגובה זו
- 3.בקיצור, סתמי לחלוטין. (ל"ת)ארוך, מייגע, מיושן 10/12/2014 13:18הגב לתגובה זו
- די, אל תהיה חליל. תפרגן (ל"ת)10/12/2014 14:03הגב לתגובה זו
- סורי, זה לא זה 11/12/2014 11:43הכי מסוכן זה המעטפת של אינדי מגניב פרובוקטיבי שמקבל לגיטימציה. זה דאחקיונרי
- 2.מעולה (ל"ת)מעולה 10/12/2014 13:05הגב לתגובה זו
- 1.אחלה 10/12/2014 11:38הגב לתגובה זוממש ממש ממש מצחיק.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
