מצחיק: משרד הבריאות מזמין אתכם ל"נענע ת'סלאמי" או שפשוט שימו קונדום
האם לפמ עשה זאת שוב, והצליח לייצר עוד סרטון משעשע, ויראלי ומופרע? ככה זה לפחות נראה לאחר צפייה בקמפיין החדש של לשכת הפרסום הממשלתית למשרד הבריאות, במסגרת המאבק באיידס ומסע ההסברה בנושא.
הסרטון שעלה אתמול (יום ג') לאוויר כבר הספיק לגרוף 53 אלף צפיות בפייסבוק, 1000 לייקים וכ-201 שיתופים. נתון שכל משרד פרסום היה חותם עליו מראש עבור הקמפיינים המסחריים ללקוחותיהם. המספרים ביוטיוב, נכון לעכשיו, עוד מזדחלים (1,367 צפיות בלבד לסרטון שמשרד הבריאות העלה) אבל זה נראה כמו עניין של זמן בלבד.
בפעם שעברה הם (לפמ) עשו את זה עם הקמפיין המצוין שנועד לשכנע יהודים צעירים
תחת הקונספט של "לא קונדום - לא תודה. נלחמים באיידס...זה גם בידיים שלך" עלה לאוויר סרטון בשם "לפנק ת'צב" - שנראה כאילו הוא אסף את כל מטאפורות האוננות שנשמעו לאורך השנים בסרטי קולג'ים אמריקאיים כדוגמת 'אמריקאן פאי', דחס אותם יחד והמחיש אותם ויזואלית כדי לשכנע את הקהל הצעיר להשתמש באמצעי מניעה.
- עיתונאות או חיסול חשבונות? ערוץ 14 צריך להחליט מה הוא
- תם הסכסוך הכספי בין לשכת הפרסום הממשלתית לבין ערוץ 14
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קמפיין לפמ למשרד הבריאות: לנענע ת'סלאמי
הסרטון מתחיל בסצנה בה נראה זוג (גבר ואשה) שנכנסים לחדר שינה, ותוך כדי נשיקות השניים מתחילים להתפשט. רגע לפני שהם עוברים לשלב הבא, האישה שולפת קונדום ובתגובה הגבר אומר: "אני מה זה שונא לשים". היא בתגובה עונה לו: "אין בעיה, אז אתה מוזמן ל....." ומכאן מתחילה סדרה של דימויים קלאסיים כמו "לנקות את החליל" או "לשחק עם הנחש", "לנענע את הבול עץ", "לנענע את הסלאמי" ועוד.
על פי נתוני משרד הבריאות בתקופה שבין 1981 לסוף 2013, התגלו בישראל 7,990 מקרים חדשים של נשאי HIV וחולי איידס, מתוכם 6,454 אנשים החיים היום בישראל . בשנת 2013 דווחו למשרד הבריאות על 476 מקרים חדשים (ירידה קלה של 10 מקרים לעומת אשתקד). ובכך, שיעור היארעות HIV/איידס בישראל בשנת 2013 הינו של 58.5 מקרים חדשים למיליון אוכלוסייה. שיעור זה נמוך מהמדווח במרבית מדינות מערב אירופה וצפון אמריקה, אולם קיימים פערים גדולים בין תת אוכלוסיות בארץ.
קרדיטים: מנהלת לקוחות - מאיה לוי, אסטרטגיה - יוני להב, קריאייטיב - אסף זליקוביץ ויואב הבל, מפיקה אחראית - נורית פיינמן, במאים - דורון פז ויואב פז, תקציבאית דיגיטל - סיגלית אהרונוב, חברת הפקה - תפארת הפקות
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- תוכן שיווקי משכנתא הפוכה: מפתח לחוסן בעורף, יציבות בשוק הנדל"ן
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- 9.חייל בסדיר 14/12/2014 13:42הגב לתגובה זוכל הכבוד על היוזמה אבל הסרטון לא הולם בעליל
- 8.שוקי 11/12/2014 19:13הגב לתגובה זולא רע
- 7.כל כך מיושן, ארכאי ומביך... (ל"ת)ירון 11/12/2014 16:30הגב לתגובה זו
- 6.יהושפט 11/12/2014 14:51הגב לתגובה זוכל הכבוד לנוגעים בדבר ובעיקר למשרד הבריאות על האומץ שנה אחר שנה
- 5.אמא 10/12/2014 22:01הגב לתגובה זומה עושים לבץ???
- 4.גדי מרגלית תותח על (ל"ת)חבר 10/12/2014 14:01הגב לתגובה זו
- 3.בקיצור, סתמי לחלוטין. (ל"ת)ארוך, מייגע, מיושן 10/12/2014 13:18הגב לתגובה זו
- די, אל תהיה חליל. תפרגן (ל"ת)10/12/2014 14:03הגב לתגובה זו
- סורי, זה לא זה 11/12/2014 11:43הכי מסוכן זה המעטפת של אינדי מגניב פרובוקטיבי שמקבל לגיטימציה. זה דאחקיונרי
- 2.מעולה (ל"ת)מעולה 10/12/2014 13:05הגב לתגובה זו
- 1.אחלה 10/12/2014 11:38הגב לתגובה זוממש ממש ממש מצחיק.

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7