בר רפאלי HOODIES
צילום: יח"צ

היישר לזרועות המתחרה של FOX: בר רפאלי תוביל את קמפיין HOODIES

רפאלי לא מחכה הרבה ולאחר סיום דרכה ברשת FOX תוביל יחד עם רד אורבך מלהקת RED BAND את קמפיין HOODIES. משרד הפרסום הוא 'פרוינדסטר'
משה בנימין |

ליהוק או פיהוק? בר רפאלי שרק לפני מספר חודשים סיימה רומן ארוך של 5 שנים עם רשת FOX נוחתת היישר לזרועות המתחרה - רשת HOODIES. רפאלי תוביל את קמפיין הרשת לשנת 2014 לצד רד אורבך, הבובה הפרועה וסולן להקת RED BAND.

כאמור, הבחירה של HOODIES ברפאלי היא יותר מעוד מותג אופנה שמשתוקק לעבוד עם דוגמנית העל, המגה סלב, אלא רמז ישיר לחברים מ-FOX. המותג פועל באותה גזרת הלבשה של FOX ומתמקד באופנת בייסיק וקז'ואל הפונה לנשים, גברים וילדים. על פניו נראה כי שיתוף הפעולה עם רפאלי אמור להעלות את הרשת הצומחת לאותה המדרגה התדמיתית של FOX. הרשת הוקמה בשנת 2007 ומונה 56 סניפים. יוזכר כי בבעלות הקבוצה שמחזיקה את HOODIES נמצאת גם רשת האופטיקה 'קרולינה למקה' שבעבר כבר גייסה את רפאלי לשורותיה.

עבור רד אורבך, סולן להקת RED BAND, שפרץ לתודעה עם תוכנית טלוויזיה ב-HOT ובשנה החולפת מככב בהמופע של רד ודביר לצד דביר בנדק, יהיה קמפיין האופנה הראשון.

אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי הרשת: "הבחירה בבר היתה טבעית, הדואטים ש-RED מבצע בתכניתו עם אומנים שונים זכתה להצלחה עצומה, אך השילוב בין RED לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה. העדינות של בר והחוצפה של RED הם שילוב מוצלח עבורנו המשקף את אופי המותג. אין לנו ספק שזה הולך להיות אחד הקמפיינים המוצלחים שנראו בשנים האחרונות. רק רד אורבך סולן להקת RED BAND יכול על בר רפאלי".

למרות ההשקעה והפרופיל הגבוה של המהלך התקשורתי, את מותג האופנה HOODIES תלווה סוכנות הקריאייטיב 'פרוינדסטר' בבעלותו של מעין פרוינד. הבחירה בסוכנות הבוטיק יוצאת כנגד הבחירה הטבעית לכאורה באחד ממשרדי הפרסום הגדולים של התעשייה. על כך אומר בר-גיל לאייס: "בחרנו לפעול כך, כי אנחנו יודעים מה המותג משדר ומה ה-DNA שלו. במקום לעבוד במתכונת של גדוד שריון אנחנו מעדיפים לפעול כמעין סיירת, עם חבר'ה צעירים, בוגרי המשרדים הגדולים שיודעים מה הם המהלכים הדרושים ויניבו עבורנו את את מה שצריך".

'פרוינדסטר' ילוו את HOODIES במהלך השנה הקרובה ויעניקו לרשת מענה קריאייטיבי לפי הצורך. בר-גיל מציין כי הבחירה בהם היא תוצאה של "החלטה מודעת מראש, לפעול בדרך הזו". על החיזור מצד המשרדים הגדולים הוא אומר: "הם רדפו ופנו אליי, אבל אני הייתי מאוד נחרץ. היה לי מאוד ברור מה אנחנו רוצים".

על הבחירה ברפאלי, הפרזנטורית ששנים ליווותה את המתחרה FOX אומר בר-גיל: "אנחנו אותם הבעלים של קרולינה למקה ועבדנו איתה בעבר. אנחנו יודעים ומכירים את האיכויות שלה ומה שהיא מוסיפה למותג". כזכור, במהלך השנה החולפת ניהלה HOODIES מגעים עם רשת קסטרו, אך אלו לא הובילו לבסוף לרכישתם על ידי רשת האופנה. לדברי בר-גיל "זה נכנס להקפאה ונשאר שם. השיחות לא חודשו מאז".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.