מסתערים אחרי החגים: גלעד תדמית מצרף 3 תקציבים - פומה, מוזס ופוג'יקום
חברת יחסי הציבור גלעד תדמית בניהולו של אורן פלדמן מבית g group פותחת את עונת 'אחרי החגים' בקצב גבוה עם גיוס של 3 תקציבי יח"צ חדשים: מותג האופנה PUMA, יצרן האלקטרוניקה ומוצרי החשמל Fujicom ורשת מסעדות 'מוזס'.
רשת מסעדות 'מוזס' שנוסדה ב-2003 תצטרף למחלקת הקולינריה של גלעד תדמית. הרשת, שמונה 8 סניפים, היא חלק מקבוצת המסעדות הכוללת את זוזוברה, קפה איטליה, טוני וספה וטאקריה.
עם צירופו של תקציב PUMA למערך לקוחות 'גלעד תדמית' לצד 'שבוע האופנה של תל אביב', בוטיק הקונספט MYMA ועוד, החברה תרחיב את פעילותה בתחומי האופנה והלייף סטייל, ולשם כך גויסה ניבה עומר-בז'יז'ינסקי, לתפקיד מנהלת מחלקת האופנה והלייף סטייל, ומנהלת במחלקת הטיפוח והקוסמטיקה.
אורן פלדמן, מנכ"ל גלעד תדמית: "מרגש לפתוח ככה את השנה, עם לקוחות חדשים, משמעותיים ומצוינים ועם ארסנל מנהלי מחלקות שכזה, יצירתי ורעב לתקשורת. אני גאה בכל אחד ואחת מהעובדים, מאחל לכולנו שנה של עשייה והרבה פרסומים חיוביים".
g-group היא קבוצת תקשורת המוחזקת על-ידי איל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ. החברות הפועלות בקבוצה: חברת יחסי הציבור גלעד תדמית, משרד יחסי הציבור גלי זנדר, חברת האינטראקטיב והניו מדיה ג'ימאליה, משרד הקד"מ g-pro ומשרד הפרסום לילדים g-kid & young, בשנה החולפת רכשה g group חלק ממשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן והפכה בו לשותף שווה.
- 12.עידן 03/10/2013 11:09הגב לתגובה זו1. כל המתקבקים חרטה כאן! אלה שמפרגנים ובעיקר אלו שמתפוצצים מקנאה. 2.לא יכול להיות שיגידו מילים כמו פח על תקציבים כל כך סקסיים כמו רשת מוזס שאין משרד יחצ שלא רוצה אותם, או פומה שנחשב למותג בינלאומי מוביל ואפילו "פוקיקום" שהם גוף ענק בתחום מוצרי החשמל. 3.חוסר הפרגון והקנאה נובעת ממודעות עצמית נמוכה ואולי בעם הידיעה שאתם לא מספיק בשלים/מסוגלים/חזקים לקבל או אפילו להריח מותגים מובילים כמו אלו שהם קיבלו 4. עבדתי ביחסי הציבור למעלה מ 10 שנים ואני ממש לא מתגעגע אבל דבר אחד בטוח שהידיעות הללו תמיד יביאו למתקבקים מסכנים שהקנאה רק מביאה את עליבותם לקדמת הבמה. 5.לא יודע מי זאת הבחורה הזאת אבל לפי השנאה מדובר בחבריה למשרד הקודם שכנראה מתפוצצים מקנאה על צמיחתה ועל התקדמותה
- מאיה 03/10/2013 13:09הגב לתגובה זולמשרד עצמו אני מאחלת בהצלחה רבה. התחרות היא קשה ולמרות שאני קולגה, ולכאורה אמורה לקנא או לרצות בכישלונם, אני ממש לא. אני מאחלת להם המון הצלחה. לגבי הבחורה.... לדבריך שלך "לא יודע מי זאת הבחורה". אז זהו שאתה לא יודע. ולכן, תאמין לי שהדבר האחרון שעולה לי בראש זאת קנאה. התגובה שלי כאן באה ממקום של אמפתיה לאנשים שיהיו מתחתיה או יעבדו איתה. מדובר באדם רע! אז המלצה בשבילך, אל תמהר לשפוט או לבטל תגובות של אנשים שכן מכירים.
- 11.מאיה 02/10/2013 10:10הגב לתגובה זואני מרחמת על עובדי המשרד שצריכים לעבוד עכשיו עם ניבה, הידועה גם בשמה השני הנחש! תשמרו על עצמכם ועל הגב שלכם טוב טוב, זה ידוע שלכל משרד אליו היא נכנסת האווירה בה הופכת לזירת קרב עקובה מדם. הצביעות והרוע נוטפים ממנה. אני אולי יכולה להבין את ידיעותיה בעולם הטיפוח... אבל מה לה ולאופנה????
- 10.איזה פח - אללה יוסטור (ל"ת)ביל גיטטס 01/10/2013 22:37הגב לתגובה זו
- 9.אילו בשורות משמחות! בהצלחה לניבה בתפקיד החדש (ל"ת)רון 01/10/2013 14:16הגב לתגובה זו
- 8.חניתה 01/10/2013 13:57הגב לתגובה זוזה לא יפה לכלך, זה רק מקנאות, ניבה אני בטוחה שתעלי ותצליחי
- 7.עורך בכיר 30/09/2013 22:39הגב לתגובה זוכל הכבוד להם!!!!!!!!!!!!! הם המשרד הכי גדול בישראל!!!!!!!!!!!!!!!!
- 6.ניבה מלכה! בהצלחה בתפקיד החדש (ל"ת)אחת שיודעת 30/09/2013 20:37הגב לתגובה זו
- ניבה תפסיקי להגיב לעצמך את פתטית (ל"ת)נו באמת 01/10/2013 12:22הגב לתגובה זו
- 5.אין על ניבה (ל"ת)אחד שיודע 30/09/2013 15:33הגב לתגובה זו
- 4.ניבה תותחית על!! אלופים (ל"ת)לימי 30/09/2013 15:08הגב לתגובה זו
- 3.כול הכבוד , משרד מעולה תענוג לעבוד מולו (ל"ת)נועה סהר 30/09/2013 13:05הגב לתגובה זו
- כולם ישנים שם (ל"ת)דליק 01/10/2013 18:44הגב לתגובה זו
- 2.לימור 30/09/2013 13:01הגב לתגובה זושאפו...
- 1.יאיר 30/09/2013 12:58הגב לתגובה זונשמע מעולה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
