TOP5

פסטיבל קאן - פעם אחרונה ודי: המהלכים הנפלאים שלא קיבלו מספיק תשומת לב

TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן בסימן פסטיבל קאן. מהלך זוכה של DOVE (שאתם לא מכירים), קמפיין לעידוד הספדים (מה ששמעתם) ו-OREO
מאיה ספיר | (1)

פסטיבל קאן מאחורינו, ואיתו המהלכים המובילים של השנה. הפינה היום מוקדשת ל-5 מהלכים שלכדו את עינינו ולא קיבלו מספיק תשומת לב. מהלכים שמזכירים לנו למה אנחנו כל כך אוהבים פרסום. אז התרווחו בכסא וצפו ב-11 דקות של פרסום ברמה שלא רואים בכל יום.

.

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

The dark side of Summer

חברת המזגנים הארגנטינאית BGH, שהביאה לנו בשנה שעברה את הסרטונים האלו:

ממשיכה להלהיב גם השנה עם פרסומת שזיכתה אותם בפרס silver בקטגוריית Film, באמצעות משרד הפרסום DEL CAMPO SAATCHI & SAATCHI Buenos Aires. הפרסומת מתארת את הקיץ מנקודת מבט יצירתית ושונה במיוחד:

בת 100 אבל רלוונטית

OREO, העוגייה הגאונית שגררה כל כך הרבה חיקויים, חגגה השנה את יום הולדתה ה-100. במהלך דיגיטלי קריאייטיבי מוצלח ביותר הצליח המותג לשלב את העוגייה בחדשות היום-יומיות במשך 100 יום, ולייצר באזז חוצה מדיה ועל הדרך - פרסום איכותי ביותר. משרד הפרסום DRAFTFCB יחד עם משרד הדיגטיל i360 בניו יורק, זיכה אותם ב-Grand Prix בקטגוריית Cyber:

איך מפרסמים מוות?

איך מעלים את המודעות והאהדה של מותג כל כך לא סקסי ומרתיע כביטוח להלוויות? רעיון מקסים של חברת הביטוח DELA בהולנד, אשר מצאה דרך לעודד אנשים לומר "הספד" על יקיריהם בעודם בחיים. נשמע רע? כנסו ותראו כמה טוב יצא להם: משרד הפרסום OGILVY & MATHER AMSTERDAM, זיכה אותם ב-Grand Prix בקטגוריית Media:

האישה הטובה

במדיה האהובה עליי ביותר בתחום הפרסום, הפרינט, היה קשה לי למצוא השנה מודעה מובילה. המדיה הפשוטה ובגלל זה - המאתגרת כל כך, צריכה לשלב רעיון מבריק, תחכום וביצוע (ציור) וירטואוזי, ואת זה - לא קל למצוא.

סדרת הפרינטים שנבחרה לפינה היא הסדרה הצ'יליאנית לפרסום מותג הבירה ROTTHAMMER - הצ'יליאנים, שרוחה של נשיאתם האהובה (לשעבר) מישל בצ'לט עדיין שורה עליהם, מיתגו את הבירה הגברית (מזכיר לנו בירה מקומית משלנו...?) בסדרת פרינטים משעשעת. משרד הפרסום PROLAM Y&R Santiago בצ'ילה, זכה על כך ב-silver בקטגוריית Press:

היופי בעיניי המתבונן

את הפינה תסגור פרסומת מדוייקת של DOVE, שממשיכה לקחת בעלות על עולם הדימוי העצמי הנשי ועל ידי כך לייצר ערך עמוק ואמיתי למותג הטיפוח הבינלאומי. תובנה מדוייקת, שבוודאי מוכרת לכל אחת מאיתנו, מובילה לרגע של מחשבה. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום OGILVY & MATHER LONDON באנגליה שזכה בפרס ה-Gold בקטגוריית Film:

DOVE אנגליה זכתה בפרס גם על קמפיין הרדיו המקסים הזה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תום 25/06/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    אחלה קמפיינים
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.