TOP5

קצת הומור עצמי לא יזיק: סמארט קטנה וחלשה אבל בדבר אחד היא ממש טובה

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום משובחים. איך שורדים בים כשהסוללה של הנייד נגמרת, והמהלך האחרון של קוקה קולה בקונספט האושר
מאיה ספיר | (1)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: NIVEA, קוקה קולה, Google Fiber, נשיקה צרפתית באוסטרליה וסמארט.

.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

לא עוזבים את החוף

את חיבתי לפרינטים קשה להסתיר. עם זאת, בעולם הפרסום והתקשורת של היום, מקומה של המודעה המודפסת נדחק לשוליים, ורובנו הגדול כלל לא מבחין במודעות העיתון, לא משנה עד כמה הן מושקעות. ב-NIVEA מצאו דרך גאונית לייצר רלוונטיות חדשה לפרינט, תוך כדי העברת המסר המותגי לקרם השיזוף שלהם - עם קרם השיזוף של NIVEA לא צריך לעזוב את החוף, אפילו לא כדי להטעין את הסלולר. על השימוש החדשני (והמעולה) במדיה הישנה - זה המהלך הפותח את הפינה השבוע.

sharing is caring

בדיוק שכבר חשבנו שאי אפשר ללעוס יותר את הסלוגן של קוקה קולה בשנים האחרונות - Share Happiness, הגיע המהלך המוצרי המקסים הזה והוכיח שטעינו. כמה פשוט, ככה גאוני.

ספורט דיגיטלי

מהלך חדש של Google Fiber - רשת האינטרנט המשודרגת של גוגל - מנסה להמחיש לנו את היכולות הטכנולוגיות המוצר החדש באמצעות סיפור אנושי מרגש שמחיל את כל מה שצריך: ילד חולה סרטן, ספורט (בייסבול), משחק מכריע בליגה ועל הכל מנצחת חברת העל - Google, שעבורה השמיים אף פעם לא היו הגבול.

נשיקה צרפתית

כולנו מכירים את המושג Happy Hour, במקומות בהם בשעות מסויימות כל השתיה בהנחה. בביסטרו צרפתי באוסטרליה מצאו דרך יצירתית יותר למשוך אליהם קהל יעד ממוקד (זוגות) בשעות ממוקדות (09:00-11:00), ועל הדרך לייצר במקום אווירה רומנטית כמו בפריז...

smart

רוב המותגים מספרים לנו בפרסומות על עצמם באמצעות סיפור חיובי: במה הם יועילו לנו, מה הם מסוגלים לעשות, מה הם מכילים, במה הם טובים. בולטת בין כל אלו הפרסומת החדשה של smart, שמציגה את יכולות המוצר מזווית הפוכה ומלאת הומור עצמי.

השבוע נפתח פסטיבל קאן לפרסום, מחכים בקוצר רוח לראות מה יצא משם...שבוע טוב.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    טופ 5 אש! (ל"ת)
    אשדודי 18/06/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.