ציפי לבני מפלגת קדימה ציפי ליבני
צילום: בוצ'צ'ו
פרסום ראשון

אייל מתתיהו מצטרף למערך הפרסום של 'התנועה': ינהל את רכש המדיה בדיגיטל

מתתיהו שעבד במערכת הבחירות הקודמת עם ליברמן ו'ישראל ביתנו' יצטרף לצוות הדיגיטל בראשותו של עופר עובד, וכן יקח חלק בחשיבה האסטרטגית
משה בנימין | (13)

אייל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב מצטרף לקמפיין הדיגיטל של ציפי לבני וינהל את רכש המדיה של 'התנועה' - כך נודע לאייס.

בין מתתיהו ואנשי מערך הפרסום של ליבני התנהלו מגעים והסיכום הסופי הושג במהלך השבוע האחרון. אייקון אינטראקטיב, בניהולו ובבעלותו של מתתיהו (יחד עם רן ברקו) תנהל את כל מערך הפרסום של המפלגה באינטרנט ובסלולר.

"זירת הדיגיטל היא הזירה המרכזית בה יתנהלו קמפייני ההסברה בבחירות הקרובות ובכוונתנו להעביר את מסרי "התנועה" בצורה חדשנית ושונה - כזו שלא תשאיר את הציבור אדיש". כך לדברי מתתיהו שמוסיף: "המטרה שלנו היא לייצר דיאלוג פתוח עם הבוחר ולמקסם את החשיפה של מסרי ציפי לבני לקהל הרחב ביותר שניתן. הפעילות תחל מייד ותימשך במלוא העוצמה עד לבחירות". מתתיהו הוסיף כי בבחירות הנוכחיות יושם דגש מיוחד על המדיה הסלולרית שצפויה לצבור נוכחות מרשימה.

מתתיהו מצטרף למערך של לבני לאחר שבבחירות הקודמות עבד עם אחד מיריביה הבולטים כיום, איווט ליברמן ומפלגת 'ישראל ביתנו'. לאייס נודע עוד כי מתתיהו חוזר על ידי מפלגות נוספות בנוסף ל'תנועה'.

בראש מערך הדיגיטל של לבני עומד עופר עובד, מאושיות הדיגיטל הבכירות בישראל. בעברו ניהל עובד את מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום מקאן אריקסון ממנו פרש לפני כשנתיים. מנהל הקריאייטיב בקמפיין של לבני הוא יונתן סטירין, מבכירי אדלר חומסקי. גורם דומיננטי נוסף במערך הוא בעלה של לבני נפתלי שפיצר, המקושר אף הוא לתעשיית הפרסום המקומית.

אייל מתתיהו הקים ב-2003 את אייקון אינטראקטיב והוא אחד הפרסומאים המובילים בתחום הדיגיטל בכלל ובעל נסיון עשיר בתחום המסחרי באינטרנט בפרט. אייקון אינטראקטיב מתמחה בפרסום אינטרנטי מתקדם, תוך בניית מותגים ופיתוח עסקי ברשת האינטרנט ובסלולר. על לקוחותיה של אייקון אינטראקטיב נמנים: לקוחות : קרביץ, מנורה, ארקיע, איטריידר ,קבוצת לפידות, רולטיים ורבים אחרים.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    רפי 26/12/2012 21:54
    הגב לתגובה זו
    עוד לא היה כזה בזבוז כסף אתה רואה מודעה שעולה 70 אלף שקל ועמוד לאחר מכן כתבה בעיתון שאומרת דבר זהה ממש פטפוט ציפי אם היית אמיצה היית אומרת פשוט ציפי ליבני-ראש ממשלה שתביא שלום לא צריך יותר במקום זה קשקשת קישקושים
  • 8.
    בחירה מעולה, איש מקצוכ חרוץ, הגון ואיכותי (ל"ת)
    אביבית 26/12/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נפל עלוב (ל"ת)
    26/12/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כל הכבוד !!! תמשיך לתת בראש ! (ל"ת)
    בועז פסקו 26/12/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    יהושע 26/12/2012 08:25
    הגב לתגובה זו
    רק בשלולית המקומית ניתן להעביר ידיעה כל כך לא מדויקת וכל כך לא בדוקה הנוגעת לכל האושיות הנזכרות בידיעה. חבל...
  • 4.
    שלומית 25/12/2012 20:19
    הגב לתגובה זו
    אין ספק כי מפלגת התנועה ,בראשותה של ציפי לבני ,עשתה את הבחירה הנכונה ביותר כשבחרה את איל מתתיהו ובחברת אייקון אינטראקטיב כמובילי הקמפיין האינטרקטיבי של "ההתנועה".בהצלחה לקבוצה.
  • מה זה? מסאז' עצמי? (ל"ת)
    אילן 26/12/2012 08:26
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רונית 25/12/2012 19:50
    הגב לתגובה זו
    איכותיים שמעריכים את הגולש ולא עוד סטיקרים על באנרים .... לבני, עשית בחירה טובה
  • מה הקשר בין קניית מדיה ליצירתיות? (ל"ת)
    רמי 26/12/2012 08:27
    הגב לתגובה זו
  • רונית 26/12/2012 11:57
    בקריאייטיב.
  • 2.
    מושקוביץ מרגלית 25/12/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
    בחירה נכונה ומוצלחת לקמפיין האינטרנטי של לבני. לא יכולה להיות בחירה מוצלחת יותר מאיל מתתיהו שהוא מוכשר, יצירתי, חכם, דוחף קדימה והכי חשוב מתמסר כל כולו לענין. בהצלחה
  • 1.
    עשר של בן אדם - מפרגן לו לאללה (ל"ת)
    דודו 25/12/2012 17:35
    הגב לתגובה זו
  • אחד שמכיר 25/02/2013 21:41
    הגב לתגובה זו
    מכיר את הבנאדם ואני שמח להגיד שהוא אחד שכיף להכיר אותו אבל יותר כיף לא לראות אותו יותר.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.