אייל מתתיהו מצטרף למערך הפרסום של 'התנועה': ינהל את רכש המדיה בדיגיטל
אייל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב מצטרף לקמפיין הדיגיטל של ציפי לבני וינהל את רכש המדיה של 'התנועה' - כך נודע לאייס.
בין מתתיהו ואנשי מערך הפרסום של ליבני התנהלו מגעים והסיכום הסופי הושג במהלך השבוע האחרון. אייקון אינטראקטיב, בניהולו ובבעלותו של מתתיהו (יחד עם רן ברקו) תנהל את כל מערך הפרסום של המפלגה באינטרנט ובסלולר.
"זירת הדיגיטל היא הזירה המרכזית בה יתנהלו קמפייני ההסברה בבחירות הקרובות ובכוונתנו להעביר את מסרי "התנועה" בצורה חדשנית ושונה - כזו שלא תשאיר את הציבור אדיש". כך לדברי מתתיהו שמוסיף: "המטרה שלנו היא לייצר דיאלוג פתוח עם הבוחר ולמקסם את החשיפה של מסרי ציפי לבני לקהל הרחב ביותר שניתן. הפעילות תחל מייד ותימשך במלוא העוצמה עד לבחירות". מתתיהו הוסיף כי בבחירות הנוכחיות יושם דגש מיוחד על המדיה הסלולרית שצפויה לצבור נוכחות מרשימה.
מתתיהו מצטרף למערך של לבני לאחר שבבחירות הקודמות עבד עם אחד מיריביה הבולטים כיום, איווט ליברמן ומפלגת 'ישראל ביתנו'. לאייס נודע עוד כי מתתיהו חוזר על ידי מפלגות נוספות בנוסף ל'תנועה'.
בראש מערך הדיגיטל של לבני עומד עופר עובד, מאושיות הדיגיטל הבכירות בישראל. בעברו ניהל עובד את מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום מקאן אריקסון ממנו פרש לפני כשנתיים. מנהל הקריאייטיב בקמפיין של לבני הוא יונתן סטירין, מבכירי אדלר חומסקי. גורם דומיננטי נוסף במערך הוא בעלה של לבני נפתלי שפיצר, המקושר אף הוא לתעשיית הפרסום המקומית.
אייל מתתיהו הקים ב-2003 את אייקון אינטראקטיב והוא אחד הפרסומאים המובילים בתחום הדיגיטל בכלל ובעל נסיון עשיר בתחום המסחרי באינטרנט בפרט. אייקון אינטראקטיב מתמחה בפרסום אינטרנטי מתקדם, תוך בניית מותגים ופיתוח עסקי ברשת האינטרנט ובסלולר. על לקוחותיה של אייקון אינטראקטיב נמנים: לקוחות : קרביץ, מנורה, ארקיע, איטריידר ,קבוצת לפידות, רולטיים ורבים אחרים.
- 9.רפי 26/12/2012 21:54הגב לתגובה זועוד לא היה כזה בזבוז כסף אתה רואה מודעה שעולה 70 אלף שקל ועמוד לאחר מכן כתבה בעיתון שאומרת דבר זהה ממש פטפוט ציפי אם היית אמיצה היית אומרת פשוט ציפי ליבני-ראש ממשלה שתביא שלום לא צריך יותר במקום זה קשקשת קישקושים
- 8.בחירה מעולה, איש מקצוכ חרוץ, הגון ואיכותי (ל"ת)אביבית 26/12/2012 17:38הגב לתגובה זו
- 7.נפל עלוב (ל"ת)26/12/2012 14:22הגב לתגובה זו
- 6.כל הכבוד !!! תמשיך לתת בראש ! (ל"ת)בועז פסקו 26/12/2012 09:40הגב לתגובה זו
- 5.יהושע 26/12/2012 08:25הגב לתגובה זורק בשלולית המקומית ניתן להעביר ידיעה כל כך לא מדויקת וכל כך לא בדוקה הנוגעת לכל האושיות הנזכרות בידיעה. חבל...
- 4.שלומית 25/12/2012 20:19הגב לתגובה זואין ספק כי מפלגת התנועה ,בראשותה של ציפי לבני ,עשתה את הבחירה הנכונה ביותר כשבחרה את איל מתתיהו ובחברת אייקון אינטראקטיב כמובילי הקמפיין האינטרקטיבי של "ההתנועה".בהצלחה לקבוצה.
- מה זה? מסאז' עצמי? (ל"ת)אילן 26/12/2012 08:26הגב לתגובה זו
- 3.רונית 25/12/2012 19:50הגב לתגובה זואיכותיים שמעריכים את הגולש ולא עוד סטיקרים על באנרים .... לבני, עשית בחירה טובה
- מה הקשר בין קניית מדיה ליצירתיות? (ל"ת)רמי 26/12/2012 08:27הגב לתגובה זו
- רונית 26/12/2012 11:57בקריאייטיב.
- 2.מושקוביץ מרגלית 25/12/2012 18:11הגב לתגובה זובחירה נכונה ומוצלחת לקמפיין האינטרנטי של לבני. לא יכולה להיות בחירה מוצלחת יותר מאיל מתתיהו שהוא מוכשר, יצירתי, חכם, דוחף קדימה והכי חשוב מתמסר כל כולו לענין. בהצלחה
- 1.עשר של בן אדם - מפרגן לו לאללה (ל"ת)דודו 25/12/2012 17:35הגב לתגובה זו
- אחד שמכיר 25/02/2013 21:41הגב לתגובה זומכיר את הבנאדם ואני שמח להגיד שהוא אחד שכיף להכיר אותו אבל יותר כיף לא לראות אותו יותר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
