
אייל מתתיהו מצטרף למערך הפרסום של 'התנועה': ינהל את רכש המדיה בדיגיטל
אייל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב מצטרף לקמפיין הדיגיטל של ציפי לבני וינהל את רכש המדיה של 'התנועה' - כך נודע לאייס.
בין מתתיהו ואנשי מערך הפרסום של ליבני התנהלו מגעים והסיכום הסופי הושג במהלך השבוע האחרון. אייקון אינטראקטיב, בניהולו ובבעלותו של מתתיהו (יחד עם רן ברקו) תנהל את כל מערך הפרסום של המפלגה באינטרנט ובסלולר.
"זירת הדיגיטל היא הזירה המרכזית בה יתנהלו קמפייני ההסברה בבחירות הקרובות ובכוונתנו להעביר את מסרי "התנועה" בצורה חדשנית ושונה - כזו שלא תשאיר את הציבור אדיש". כך לדברי מתתיהו שמוסיף: "המטרה שלנו היא לייצר דיאלוג פתוח עם הבוחר ולמקסם את החשיפה של מסרי ציפי לבני לקהל הרחב ביותר שניתן. הפעילות תחל מייד ותימשך במלוא העוצמה עד לבחירות". מתתיהו הוסיף כי בבחירות הנוכחיות יושם דגש מיוחד על המדיה הסלולרית שצפויה לצבור נוכחות מרשימה.
מתתיהו מצטרף למערך של לבני לאחר שבבחירות הקודמות עבד עם אחד מיריביה הבולטים כיום, איווט ליברמן ומפלגת 'ישראל ביתנו'. לאייס נודע עוד כי מתתיהו חוזר על ידי מפלגות נוספות בנוסף ל'תנועה'.
בראש מערך הדיגיטל של לבני עומד עופר עובד, מאושיות הדיגיטל הבכירות בישראל. בעברו ניהל עובד את מחלקת הדיגיטל של משרד הפרסום מקאן אריקסון ממנו פרש לפני כשנתיים. מנהל הקריאייטיב בקמפיין של לבני הוא יונתן סטירין, מבכירי אדלר חומסקי. גורם דומיננטי נוסף במערך הוא בעלה של לבני נפתלי שפיצר, המקושר אף הוא לתעשיית הפרסום המקומית.
אייל מתתיהו הקים ב-2003 את אייקון אינטראקטיב והוא אחד הפרסומאים המובילים בתחום הדיגיטל בכלל ובעל נסיון עשיר בתחום המסחרי באינטרנט בפרט. אייקון אינטראקטיב מתמחה בפרסום אינטרנטי מתקדם, תוך בניית מותגים ופיתוח עסקי ברשת האינטרנט ובסלולר. על לקוחותיה של אייקון אינטראקטיב נמנים: לקוחות : קרביץ, מנורה, ארקיע, איטריידר ,קבוצת לפידות, רולטיים ורבים אחרים.
- 9.רפי 26/12/2012 21:54הגב לתגובה זועוד לא היה כזה בזבוז כסף אתה רואה מודעה שעולה 70 אלף שקל ועמוד לאחר מכן כתבה בעיתון שאומרת דבר זהה ממש פטפוט ציפי אם היית אמיצה היית אומרת פשוט ציפי ליבני-ראש ממשלה שתביא שלום לא צריך יותר במקום זה קשקשת קישקושים
- 8.בחירה מעולה, איש מקצוכ חרוץ, הגון ואיכותי (ל"ת)אביבית 26/12/2012 17:38הגב לתגובה זו
- 7.נפל עלוב (ל"ת)26/12/2012 14:22הגב לתגובה זו
- 6.כל הכבוד !!! תמשיך לתת בראש ! (ל"ת)בועז פסקו 26/12/2012 09:40הגב לתגובה זו
- 5.יהושע 26/12/2012 08:25הגב לתגובה זורק בשלולית המקומית ניתן להעביר ידיעה כל כך לא מדויקת וכל כך לא בדוקה הנוגעת לכל האושיות הנזכרות בידיעה. חבל...
- 4.שלומית 25/12/2012 20:19הגב לתגובה זואין ספק כי מפלגת התנועה ,בראשותה של ציפי לבני ,עשתה את הבחירה הנכונה ביותר כשבחרה את איל מתתיהו ובחברת אייקון אינטראקטיב כמובילי הקמפיין האינטרקטיבי של "ההתנועה".בהצלחה לקבוצה.
- מה זה? מסאז' עצמי? (ל"ת)אילן 26/12/2012 08:26הגב לתגובה זו
- 3.רונית 25/12/2012 19:50הגב לתגובה זואיכותיים שמעריכים את הגולש ולא עוד סטיקרים על באנרים .... לבני, עשית בחירה טובה
- מה הקשר בין קניית מדיה ליצירתיות? (ל"ת)רמי 26/12/2012 08:27הגב לתגובה זו
- רונית 26/12/2012 11:57בקריאייטיב.
- 2.מושקוביץ מרגלית 25/12/2012 18:11הגב לתגובה זובחירה נכונה ומוצלחת לקמפיין האינטרנטי של לבני. לא יכולה להיות בחירה מוצלחת יותר מאיל מתתיהו שהוא מוכשר, יצירתי, חכם, דוחף קדימה והכי חשוב מתמסר כל כולו לענין. בהצלחה
- 1.עשר של בן אדם - מפרגן לו לאללה (ל"ת)דודו 25/12/2012 17:35הגב לתגובה זו
- אחד שמכיר 25/02/2013 21:41הגב לתגובה זומכיר את הבנאדם ואני שמח להגיד שהוא אחד שכיף להכיר אותו אבל יותר כיף לא לראות אותו יותר.