שת"פ לקראת יום הזיכרון: שעת שידורים המבוססת על האוסף המוסיקלי של החללים
הפרוייקט 'שעה לזכרו', יוזמה משותפת לערוץ MTV ישראל ('ענני תקשורת'), לדובר צה"ל ולמשפחות שכולות, יתקיים זו השנה ה-2 ברציפות. מטרת הפרוייקט היא קירוב הנוער והצעירים שצופים בערוץ לנושא השכול, זאת באמצעות שידורם של הקליפים האהובים על כמה מהנופלים במערכות ישראל.
במסגרת פרויקט עורכי MTV ירכיבו שעת קליפים שתהיה מבוססת על אוספיהם המוזיקליים של מספר חללים שעם משפחותיהם נוצר קשר באמצעות דובר צה"ל. תהליך איסוף החומר הרגיש נעשה בתיאום מלא עם המשפחות ועם קצינת הנפגעים של צה"ל. התוצאה - שעה של הנצחה מזווית קצת אחרת, ששומרת על נאמנות גבוהה לאופיים, לטעמם האישי ולעולמם הפנימי של החיילים שנפלו.
בין החיילים שיונצחו בפרוייקט השנה ישנם סרן משה טרנטו מהנדסה קרבית, שנהרג בפעילות יחידת יהל"ם בגבול מצרים בנובמבר 2004, סמ"ר אילן לנציציקי, שנהרג באסון המסוקים, סמ"ר גל אזולאי משייטת 13, שנהרג ב-2009 כתוצאה מתאונת אימונים בנמל אשדוד, וסמל עמית רובינזון, שנהרג מאש צלפים במבצע 'עופרת יצוקה'.
- 1.כל הכבוד! יוזמה מבורכת (ל"ת)מוטי 19/04/2012 13:13הגב לתגובה זו

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9.
בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד
ו-25 אלף צופים בלבד.
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.