Torq
צילום: גיא חמוי

Torq הישראלית גייסה 50 מיליון דולר

החברה שפיתחה פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע, יצאה לסבב גיוס B בהובלת קרן ההשקעות Insight Partners; סך גיוסי החברה עומדים על 78 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ואת התרחבות החברה
סתיו קורן |

הסטארט אפ הישראלי Torq המפתח פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע, הודיע על סבב גיוס B בסך 50 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners, בהשתתפות חברת SentinelOne וכלל גם את המשקיעים הקיימים GGV Capital ו-Bessemer Venture Partners.

כעת סך גיוסי החברה עומדים על 78 מיליון דולר. הכסף שגויס יאפשר ל- Torq להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה ואת התרחבות החברה, לרבות הגדלה משמעותית של מרכז הפיתוח בארץ, כדי לענות על הביקוש לשירותיה מצד לקוחות ארגוניים מכל הסוגים, החל מחברות ההזנק ועד לחברות Fortune 10, וספקי שירותי אבטחה בכל העולם.

"בשנה האחרונה חווינו צמיחה מטאורית מצד הלקוחות המשתמשים בפלטפורמה שלנו, צמיחה שמוכיחה כי הגישה החדשנית ופורצת הדרך שלנו לאוטומציה הינה חיונית לצוותי אבטחה המבקשים לעמוד באתגרים הרבים הקיימים כיום ולסייע במניעת אתגרים עתידיים", אמר עופר סמדרי, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Torq. "הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners, בהשתתפות חברת SentinelOne הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. בכוונתנו להגדיל משמעותית  את מאמצי ההתרחבות שלנו, הן בהיבט המוצרי וכן בגיוס עובדים מסיבי, במטרה לסייע לצוותי האבטחה לפעול באופן אפקטיבי ומהיר יותר ולשמור על בטיחות הארגונים שלהם". 

"הצמיחה המהירה של Torq היא עדות לאופן שבו הפלטפורמה מקלה על צוותי אבטחה לספק הגנה טובה יותר" אמר סטיב וורד, Managing Director בקרן ההשקעות Insight Partners. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".

ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".