משימתו של סמוטריץ' כשר התחבורה הנכנס - השארת שדה דב
לאחר שנעדר מהפגנה בהשתתפות מאות תושבים נגד סגירת השדה, מצהיר השר החדש לפעול להשארתו: "צריך לדחות את הפינוי בכמה שנים ולהמשיך את הליכי התכנון"
לאחר שנעדר אמש מההפגנה נגד סגירת שדה דב, ח"כ בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) מצהיר על כוונתו לפעול להשארת השדה מתוקף מינויו לשר התחבורה. בריאיון לגל"צ אמר היום אמר כי "צריך לדחות את הפינוי בכמה שנים ולהמשיך את הליכי התכנון. בזמן הזה תימצא חלופה".
במחאה שהתקיימה מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים השתתפו מאות מתושבי תל אביב ואילת ותוכנן להשתתף בה גם סמוטריץ' שנועד באותה עת עם נתניהו עצמו לגבי מינויו כשר התחבורה. בתגובה לכך אמר: "אכן בהפגנה לא הצלחתי להשתתף עקב פגישתי עם רה"מ, אבל נעשה הכל בעזרת השם כדי ששדה דב לא ייסגר. מעמדת שר התחבורה יש לי אכן אחריות גדולה יותר ואשתדל בלנ"ד לעמוד בה".
מי שכן נכח בהפגנה הוא ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, שכבר התבטא בחריפות נגד המהלך בשבוע שעבר בטענה כי השדה משמש כתחנה המרכזית של האילתים. הוא אף הכריז על פרישתו מסיעת הליכוד המובילה לטענתו "מהלך מחפיר וכוחני שכזה" (לכתבה המלאה).
על רקע הגברת הלחצים כנגד סגירת השדה אמרו מנהלי הגוש הגדול כי "תמוה שגורמים הפועלים באופן נחרץ למען שלטון החוק, בוחרים כעת להצטרף למאבק פוליטי ערב בחירות, ולהתעלם באופן שיטתי מההחלטה על פינוי שדה דב שנקבעה, בין היתר, בהחלטות ממשלה ובחקיקה ועוגנה בפסקי דין בבג"צ שדן לעומק בכל ההבטים כולל אלה להם טוענים המתנגדים עתה ודחה אותן עוד בשנת 2016".
- ועדת המינויים בלמה את מינוי פרוזנפר לראשות אגף התקציבים
- מספרים לכם שיורידו לכם מסים על השכר - זה לא יקרה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד טענו המנהלים לשימוש ציני בתושבי אילת. לדבריהם, "הם ראויים לכל השקעה ופיתוח וצמיחה, אך הדרך לסייע להם אינה עוברת דרך שדה דב בתל-אביב. כידוע היטב לכל, מועד הפסקת הטיסות בשדה דב קבוע מזה זמן רב ל-1 ביולי ובהתאם נערכו כל הגורמים הרלוונטיים והושקעו כרבע מיליארד שקלים בנתב"ג, כולל בניית חניות צמודות לטרמינל 1 ששודרג לבלי הכר, שאטלים והסעות לחולים הזקוקים לטיפולים במרכז".
- 15.בני פרידלר 19/06/2019 23:17הגב לתגובה זולא יתכן שסגרו את שדה התעופה בתוככי אילת ואת שדה דב לא יסגרו!!!
- 14.להפריד דת ממדינה 19/06/2019 20:04הגב לתגובה זוזה לא מפריע לחכים שנוסעים ברכב של המדינה על חשבוננו ונהנים מכבישים בלי הפרעה של תחבורה ציהורית.. בלי תחבורה בשבת צריך לקבוע בחוק איסור על נסיעה ברכבי שרד בשבת, דין פשוטי העם כדין המנהיגים
- 13.אביחי 19/06/2019 19:32הגב לתגובה זוהאזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול. כמה בגדול? 12 מיליארד שקל מכספי מיסים. מקווה שהקיסר ביביהיטו ישים סוף לשדה דב. כי נחנקנו כבר מדינה חרא
- 12.יוסי 19/06/2019 17:01הגב לתגובה זולצפות לכך שכל תקציבי המשרד ישמשו הן להעברה והן להקמת רשתות כבישים ברחבי יו"ש
- 11.אביתר 19/06/2019 16:01הגב לתגובה זושיקולי נדלן הם לא סיבה לפרק את שדה התעופה של אילת ולהםוך את אילת לפינה נידחת ..אני לא אטוס לאילת דרך רמון מוותר..כמוני רבים יוותרו
- בני 19/06/2019 23:19הגב לתגובה זובמצב הנוכחי אין ספק שעדיף לנסוע לאילת עם אוטובוס של אגד!!!
- 10.אמיר 19/06/2019 15:58הגב לתגובה זוביי ביי ביבי, הגיע הזמן לפנות את כיסא ראש הממשלה.
- 9.תום 19/06/2019 09:19הגב לתגובה זוהפריפרייה
- 8.חשבתי שהרכבת זקוקה לטיפול .. והתחבורה הציבורית ? (ל"ת)יוסי 19/06/2019 08:52הגב לתגובה זו
- 7.יש ר אלי 19/06/2019 07:55הגב לתגובה זוצרפו את בן גביר עוד כמה הזויים שנמצאים כבר ואלה שבדרך ובקרוב: אירן זה כאן.
- 6.תמנע 19/06/2019 07:14הגב לתגובה זומהומה רבתי באילת בעקבות סגירת מכרות תמנע. אז סגרו ואילת פיתחה מקורות פרנסה אחרים. חוץ מכותרות בתקשורת אין לי מושג מה הסיבות העיקריות לסגירת שדה דב. אבל אין ספק שהוא גורם רעשני לדיירי הסביבה ומחייב שינויים.
- 5.יניב 18/06/2019 21:46הגב לתגובה זומהיפוא תביא את הכסף
- 4.GUSS 18/06/2019 20:53הגב לתגובה זוואמרתי לעצמי סוף סוף סוף הם מדברים על זה.
- 3.רונן מאילת 18/06/2019 18:31הגב לתגובה זואנחנו איתך.. פירמידת הרשע קורסת..!!!
- 2.not in a milion years!!!! (ל"ת)lili 18/06/2019 18:00הגב לתגובה זו
- 1.הנני אינני 18/06/2019 17:18הגב לתגובה זוהנני אינני

סולל בונה הוא הקבלן המבצע שנבחר לפרויקט בן גוריון ברמלה
הכשרת היישוב בחרה בקבלן לצורך ביצוע שלב א'. היקף ההסכם הוא כ-287 מיליון שקל לבניית 270 דירות חדשות במקום 48 ישנות. הדיירים החלו להתפנות לקראת הריסה והקמת הבניין החדש. לפי ההערכות החברה, הרווח הגולמי הכולל יעמוד על כ-647 מיליון שקל בפרויקט בכללותו שיכלול כ-3 אלף דירות חדשות עם שטחי מסחר ותעסוקה
הכשרת הישוב התחדשות עירונית הכשרה התחדשות -2.4% מסמנת מציינת שלב די חשוב בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ברמלה - "מתחם בן גוריון". החברה הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סולל בונה, שנשלטת בידי חברת שיכון ובינוי שיכון ובינוי -2.18% , לביצוע שלב א' בפרויקט, בהיקף של כ-287 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
במסגרת השלב הראשון יהרסו 48 דירות ישנות, ובמקומן ייבנו 270 דירות חדשות בשיטת "עד המפתח", כלומר - הקבלן המבצע - במקרה הנוכחי סולל בונה, נותן את שירותי הבנייה מההתחלה ועד לאיכלוס. קרי - עד לטופס 4. ו"עד למפתח". העבודות יארכו עפ"י התחזית של החברות כ-3.5 שנים. בימים אלו הדיירים החלו להתפנות מהמבנים הישנים כדי לפנות מקום להתחלת העבודות.
מדובר באחד המיזמים הגדולים מהתקופה האחרונה בתחום ההתחדשות העירונית: בסך הכול יכלול הפרויקט כ-3 אלף דירות חדשות, לצד כ-7.5 אלף מ"ר שטחי מסחר וכ-5.6 אלף מ"ר שטחי תעסוקה. המתחם כולו משתרע על פני כ-150 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל וא.ס. לוי בעיר, והוא צפוי לשנות את פני השכונה. לפחות במישור המגורים.
הרווח הגולמי הכולל שתרשום הכשרת התחדשות מהפרויקט יעמוד על כ-647 מיליון שקל, כאשר בשלב הראשון לבדו צפוי הרווח הגולמי להגיע לכ-52 מיליון שקל. החברה מדווחת כי עד כה נמכרו בפרויקט 40 דירות בהיקף של כ-93 מיליון שקל, כלומר - דירה ממוצעת ב-2.325 מיליון שקל. חלקה של הכשרת הישוב בפרויקט הוא 65%, במסגרת עסקת שותפות עם מנורה מבטחים.
- הכשרה התחדשות: ההכנסות זינקו פי 4; ההפסד הסתכם בכ-3.7 מיליון שקל
- היתר רביעי בתוך חודש: הכשרה התחדשות תקים 27 דירות בתל אביב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכשרת הישוב מחזיקה כיום צבר של כ-30 אלף דירות בשלבי קידום שונים ברחבי הארץ, מתוכן כ־9,000 צפויות להיות בשלות לשיווק ולביצוע עד 2027. עבור העיר רמלה, מדובר בתנופת בנייה חסרת תקדים, שתוסיף אלפי דירות חדשות ותעניק לתושבים סביבת מגורים מתקדמת יותר, עם חיבור למסחר, תעסוקה ותשתיות עירוניות חדשות.

סולל בונה הוא הקבלן המבצע שנבחר לפרויקט בן גוריון ברמלה
הכשרת היישוב בחרה בקבלן לצורך ביצוע שלב א'. היקף ההסכם הוא כ-287 מיליון שקל לבניית 270 דירות חדשות במקום 48 ישנות. הדיירים החלו להתפנות לקראת הריסה והקמת הבניין החדש. לפי ההערכות החברה, הרווח הגולמי הכולל יעמוד על כ-647 מיליון שקל בפרויקט בכללותו שיכלול כ-3 אלף דירות חדשות עם שטחי מסחר ותעסוקה
הכשרת הישוב התחדשות עירונית הכשרה התחדשות -2.4% מסמנת מציינת שלב די חשוב בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ברמלה - "מתחם בן גוריון". החברה הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת סולל בונה, שנשלטת בידי חברת שיכון ובינוי שיכון ובינוי -2.18% , לביצוע שלב א' בפרויקט, בהיקף של כ-287 מיליון שקל בתוספת מע"מ.
במסגרת השלב הראשון יהרסו 48 דירות ישנות, ובמקומן ייבנו 270 דירות חדשות בשיטת "עד המפתח", כלומר - הקבלן המבצע - במקרה הנוכחי סולל בונה, נותן את שירותי הבנייה מההתחלה ועד לאיכלוס. קרי - עד לטופס 4. ו"עד למפתח". העבודות יארכו עפ"י התחזית של החברות כ-3.5 שנים. בימים אלו הדיירים החלו להתפנות מהמבנים הישנים כדי לפנות מקום להתחלת העבודות.
מדובר באחד המיזמים הגדולים מהתקופה האחרונה בתחום ההתחדשות העירונית: בסך הכול יכלול הפרויקט כ-3 אלף דירות חדשות, לצד כ-7.5 אלף מ"ר שטחי מסחר וכ-5.6 אלף מ"ר שטחי תעסוקה. המתחם כולו משתרע על פני כ-150 דונם, בין הרחובות יהודה שטיין, שדרות בן גוריון, שדרות דוד רזיאל וא.ס. לוי בעיר, והוא צפוי לשנות את פני השכונה. לפחות במישור המגורים.
הרווח הגולמי הכולל שתרשום הכשרת התחדשות מהפרויקט יעמוד על כ-647 מיליון שקל, כאשר בשלב הראשון לבדו צפוי הרווח הגולמי להגיע לכ-52 מיליון שקל. החברה מדווחת כי עד כה נמכרו בפרויקט 40 דירות בהיקף של כ-93 מיליון שקל, כלומר - דירה ממוצעת ב-2.325 מיליון שקל. חלקה של הכשרת הישוב בפרויקט הוא 65%, במסגרת עסקת שותפות עם מנורה מבטחים.
- הכשרה התחדשות: ההכנסות זינקו פי 4; ההפסד הסתכם בכ-3.7 מיליון שקל
- היתר רביעי בתוך חודש: הכשרה התחדשות תקים 27 דירות בתל אביב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הכשרת הישוב מחזיקה כיום צבר של כ-30 אלף דירות בשלבי קידום שונים ברחבי הארץ, מתוכן כ־9,000 צפויות להיות בשלות לשיווק ולביצוע עד 2027. עבור העיר רמלה, מדובר בתנופת בנייה חסרת תקדים, שתוסיף אלפי דירות חדשות ותעניק לתושבים סביבת מגורים מתקדמת יותר, עם חיבור למסחר, תעסוקה ותשתיות עירוניות חדשות.