לא רק מונדיאל: 32.3% למהדורות מוצ"ש על ההתחממות בדרום
את טבלת הרייטינג היומית הוביל המשחק על המקום השלישי במונדיאל (כאן 11) שנערך בין השעות 17:00 ל-19:00 בו ניצחה בלגיה את אנגליה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשחק הניב 15.8%, ביום סוער מבחינה ביטחונית בדרום הארץ.
בפריים-טיים, ניצחה אביב או אייל (קשת 12) עם רייטינג פושר של 13.2% במגזר היהודי (393 אלף צופים באוכלוסייה הכללית), מול 12.6% ו-364K למשחקי השף (רשת 13). עוד לפני 'משחקי', שודרה פריצה לבית האח הגדול (רשת 13) שמשכה רייטינג של 17.9% (468K), אולם היא הייתה קצרה מ-20 דקות, ולכן לא נכללת בטבלה היומית. גב האומה (ערוץ עשר) רשמה 7.2% (181K). שחורות (כאן 11) הניבה 3.4% (79K).
'הכי בעולם' (קשת 12) קיבלה 6.3%, שידור חוזר של 'דידי בשישי' (רשת 13) הניב 4.5%, 'קופה ראשית' (החינוכית וערוץ עשר) רשמה 4.6%.
הערוצים גם העבירו במהלך היום משדרים מיוחדים בגלל האירועים בדרום: מ-17:00 עד 19:00 רשם המשדר בערוץ עשר 3.6%, המשדר המיוחד של חדשות 2 בקשת (מ-18:00 ל-20:00) ניפק 5.2%, וברשת – 4.3%. 'המטה המרכזי' (ערוץ עשר) מ-19:00 קיבלה 5.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע בקשת קיבלה 9.8% (274K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.6% (213K)
(בחישוב מצרפי: 18.4% ו-487K).
המגזין (ערוץ עשר) קיבלה 7.3% (257K),
חדשות השבת (כאן 11) קיבלה 6.6% (151K), ואחריה רואים עולם (כאן 11) – שווה לשיא צפייה שכבר נרשם לאחרונה – 6.6% (150K).
- נקודת אור במשחק הנבחרת אמש: מעט צופים חזו בהשפלה
- פושרים השניים: גמר משחקי השף ניצח את גמר אביב או אייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יום ו'
פרק בסדרה סברי מרנן (קשת 12) קיבל 9.5% (271K), ואחריו שידור חוזר של הסדרה עם 7.8%. מנגד קיבלה שי בשישי (ערוץ עשר) 4.9% (131K), ועקפה את דידי בשישי (רשת 13) עם 4% (96K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 2.5% (83K).
שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) ניפק 3.8%, שידור חוזר של 'אביב או אייל' (קשת 12) רשמה 3.7%, 'סלבריישן' (רשת 13) הניבה 3%, והסרט 'נשיא על הכוונת' (ערוץ עשר) הסתפק ב-1.5%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.4%,
שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) ניפקה 2.5%,
ואילו בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.6%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) קיבלה 5.9%,
'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) הניבה 2.7%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 4.2%.
'ג'ודי ואלירז' (רשת 13) רשמה 2.5%,
'בקרוב כאן' (כאן 11) עם 1.1%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת רשמה 8.5% (247K),
מול אותה מהדורה ברשת עם מחצית הרייטינג – 4.2% (105K)
(בחישוב מצרפי: 12.7% ו-352K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) 5.8% (159K),
חדשות השבוע (כאן 11) קיבלה 3% (89K).
יום ה'
האח הגדול (רשת 13) עם נתון פושר של 15.7% (432K), אבל בפער גדול מהפריים של קשת 12 - היום בעוד שנה עם 8.8% (248K). השעשועון המרדף (כאן 11) קיבל 6.7% (174K), ועקף בקלות את פנים אמיתיות (ערוץ עשר) עם 4% בלבד (105K). כולם ב-20 (ערוץ 20) עם 0.7% בלבד.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
'הצנרת' (רשת 13) רשמה 8.8%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-6.8%, שידור חוזר של 'אביב או אייל - איך מוציאים תגלית' (קשת 12) קיבל 6.2%, מבזק TVBEE (קשת 12) הניב 4.9%, הסדרה 'חברות' (ערוץ עשר) ניפקה 4.1%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) קיבלה 3.8%, 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) רשמה 2.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) הסתפקה ב-2.9%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) קיבלה 1.2%, ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1.4% - הרייטינג הגבוה ביותר של הערוץ באותו יום.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.1%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.4%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) גירדה 1% בלבד.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 6.6%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.9%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 5.9%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) עם 2.7%,
ו'העולם היום' (כאן 11) עם 1.1%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 10% (241K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.9% (207K)
(בחישוב מצרפי: 18.9% ו-448K).
חדשות עשר רשמה 6.5% (197K),
'חדשות הערב' (כאן 11) ניפקה 3.9% (90K),
ואילו חדשות ערוץ 20 קיבלה 1.1% (27K).
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
