האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
DIE Bildserie zur ersten Halbzeit. 📸 #Gloukh #RBSBWL pic.twitter.com/BKDMnmuqrq
— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) August 10, 2024
אוסטריה תמיד הייתה המקום הטוב ביותר עבור ישראלים שרוצים לפתוח. עומר דמארי, שון וייסמן ומונאס דאבור הם דוגמא מצוינת. היו עוד רבים ששיחקו שם, כמו תאי בריבו, אלון תורג'מן, דור חוגי, מתן בלטקסה ובעבר שי הולצמן ואחרים, אבל הארבעה האלה בלטו כי הם התקדמו משם. היתרון בליגה האוסטרית הוא הסקאוטים. רד בול אוהבת לקנות שחקנים צעירים ולמכור אותם בסכומים גבוהים אחר כך, כיוון שהיא יודעת שהסקאוטים לא מפסיקים להגיע. כמעט בכל משחק של זלצבורג מגיעים סקאוטים לראות את גלוך, כך לפחות טוענים בסביבתו. העניין היחיד הוא המחיר. כולם ממליצים לרכוש שחקן כזה, אבל זלצבורג רואה בו אקזיט. היא רוצה למכור אותו בסכום עתק ולהשאיר אצלה אחוזים מהכרטיס שלו. אין סקאוט שישב אתמול ביציע, ראה את השער השני שהבקיע ולא כתב אותו בפנקס. אין סקאוט שלא ירצה שחקן כזה בקבוצה שלו, אבל האם הוא שווה 30 מיליון אירו? בסביבתו טוענים כי זה הסכום שזלצבורג מבקשת עבורו. הנה טעימה מהשער השני אתמול:
Gloukh mit dem Doppelpack. Hier sollte man eigentlich den Transfer für nächste Saison, wie bei Šeško damals, schon jetzt festmachen. #RBLeipzig pic.twitter.com/ccKnW8wIYJ
— Niklas (@gNiklas43) August 10, 2024
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- מגלוך ועבדה ועד טוקלומטי ומדמון: כמה שווים השחקנים באולימפיאדה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשבועות האחרונים מדברים בסביבתו על אפשרות מעבר לרד בול לייפציג, כי הן חולקות אותן בעלים וההערכה היא שמעבר כזה יכול להתאפשר בסכום הזה. לייפציג הייתה מועמדת, אחת מני רבות, לקלוט אותו בקיץ, וכעת התחדשה ההתעניינות על רקע ההצלחה שלו. לייפציג קנתה מזלצבורג בחמש שנים שחקנים ביותר מ-100 מיליון אירו. רק בקיץ שעבר חתמו בשורותיה ניקולס זייוולד ובנג'מין ששקו מזלצבורג תמורת 44 מיליון אירו. לסיום, תראו מה כתבו עליו הבוקר ב-LAOLA1 האוסטרי: "גלוך נמצא ברשימה אחת עם ארלינג הולאנד ודומיניק סובוסלאי ויכול להיות האקזיט הבא. אם הוא ימשיך לשחק בצורה הזו, הוא יצטרף מהר מאוד לרשימה הזו, ויהיה בפנקסים של הקבוצות הבכירות בעולם".
- 3.בילי 11/08/2024 11:01הגב לתגובה זושחקן מעולה הכי טוב שהיה כאן שנים
- 2.אייל ש. 11/08/2024 09:07הגב לתגובה זומיליון ופחות טובים ממנו יש לו משהו מיוחד ברגליים
- 1.יובל 11/08/2024 07:49הגב לתגובה זומפחיד איזה גול לדעתי שווה את הכסף ומעבר בתוך גרמניה בהחלט סביר ונשמע הגיוני!!!1
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
