תאי בריבו
צילום: טוויטר וולפסברגר רשמי

עוד אקזיט קטן: כמה ירוויח אבי לוזון ממכירת תאי בריבו בקיץ?

החלוץ הנהדר שצפוי להיות חלק מרכזי בנבחרת ישראל מרשים בוולפסברגר ועשוי להימכר בקיץ הקרוב. בגרמניה ואיטליה עוקבים. כמה ירוויח יו"ר מכבי פתח תקוה מעסקה כזאת?

מיכאל וייסרמן | (1)

פרישתם של מלכי השערים של הכדורגל הישראלי, עומר אצילי, ערן זהבי ומונאס דאבור מנבחרת ישראל מפנה מקום לחלוצים אחרים - בעיקר שון וייסמן ותאי בריבו. האחרון נמצא בכושר שיא בליגה האוסטרית ולא מן הנמנע שיהיה החלוץ הפותח של אלון חזן.

בריבו, 25, גדל במכבי פתח תקווה. בקיץ 2021 נמכר על ידי המלאבסים לקבוצה האוסטרית וולפסברגר, שם חתם על חוזה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת. בריבו זוכה לאהדה גדולה באוסטריה. יש לו 22 שערים ב-48 הופעות בקבוצתו הנוכחית. באוסטריה מעריכים כי למרות שחוזהו מסתיים רק בקיץ הבא (האופציה עליו כבר מומשה לאחרונה), כבר בעוד מספר חודשים תסכים וולפסברגר להיפרד ממנו כדי להרוויח עליו סכום כסף לא קטן.

מרשים באוסטריה, יגיע לגרמניה? בריבו

ל"ביזספורט" נודע כי על פי ההסכם בין השחקן לקבוצה האוסטרית, קיים בחוזה סעיף יציאה של 2 מיליון יורו. נציגו של השחקן, גלעד קצב, קיבל פניות מקבוצות בגרמניה ובאיטליה וחלוץ נבחרת ישראל עשוי למצוא לעצמו יעד חדש בקרוב.

סולומון יימכר בקיץ במליוני יורו - כמה תרוויח משפחת לוזון מהעסקה?

אבל גם לאבי לוזון יש מה להרוויח מכך. למלאבסים יש סעיף לפיו הקבוצה תקבל 15% ממכירה עתידית. במקרה שיימכר בקיץ, לוזון צפוי להכניס לקופה 300 אלף יורו ממכירתו העתידית. נכון, אלה סכומים קטנים לעומת מכירה עתידית של מנור סולומון או ליאל עבדה, שלוזון מחזיק ב-20% מכרטיסו. ועדיין - מדובר בלא מעט כסף ביחס לתקציב של מועדון לא גדול.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אבי לוזןן 21/03/2023 04:14
    הגב לתגובה זו
    הסוכן שלו זה מישהו אחר שפורסם עליו עם הצעות ביד מקבוצות ביפן וארהב. אתה עיתונאי חצר וככה תישאר
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.