מנכ"ל סייפטי לקראת הכנס ביום א': "המודעות לסכנות הסייבר הולכת וגוברת"
ביום ראשון הקרוב (26 בפברואר) בשעה 17:30 תתקיים ההתכנסות הראשונה של מועדון המשקיעים של Bizportal, מועדון שהינו מקום מפגש אינטימי בין גולשי האתר לבין חברות בבורסה ומרצים בנושאים בוערים. לקראת הכנס שוחחנו עם שחר דניאל, מנכ"ל סייפ-טי, שייקח חלק באירוע, על האתגרים העומדים בפני החברה ועל המודעות לענף הסייבר שרק הולכת וגוברת עם התפשטות הטכנולוגיה.
סייפטי היא יצרנית פתרונות מאובטחים להעברת נתונים במגוון רחב של תעשיות, כמו ארגונים ממשלתיים וארגונים בתחומי הבנקאות, הביטוח, הפיננסים, הבריאות, החינוך, התעשייה והשירותים וכן מוסדות ציבוריים. בין לקוחותיה נמנים: בנק הפועלים, נתיבי ישראל, אוניברסיטת חיפה, פסגות, מכון ויצמן ועוד. בסוף 2015 לא צלח ניסיון ההנפקה של החברה בשל ביקוש נמוך ולאחר מכן החברה נכנסה לבורסה באמצעות מיזוג על שלד בורסאי.
בכמה עלתה מודעות של ארגונים לסיכוני הסייבר בשנה האחרונה?
"אנו רואים שהמודעות הולכת וגוברת. אם בעבר גופים לא הוציאו כסף על אבטחה, כיום הם מבינים כי הרבה סיכונים שיכולים להפיל ארגון דופקים אצלם בדלת כבר עכשיו. השבוע אנו חוגגים 4 שנים לחברה, כשבעצם השנים הראשונות היו שנים בהן למדנו מה חסר ללקוחות, מה מפריע להם וליטשנו את המוצר. כשהתחלנו התמקדנו בשוק הישראלי, בסייבר סקיוריטי בחברות הגדולות כי יש פה בארץ פוטנציאל עסקי גבוה, ישראל היא מעצמת סייבר שתביא אותנו מוכנה לעולם. כמו שאומרים 'קשה באימונים' קל בקרב. יש לנו 40 לקוחות מהארגונים הכי גדולים וממותגים בישראל, בנקים, מוסדות ביטוח, בריאות ועוד. לפני שיצאנו לאוויר העולם נחלנו בישראל הצלחה מסחררת. בקהילת הסייבר סקיוריטי בישראל אנו כבר מותג עד רמה שבשנה שעברה פנו אלינו לקוחות גדולים ללא פנייה ראשונית שלנו, שזו בדרך כלל הפנטזיה של כל חברה - כשהביקוש מגיע אליך".
ולאן פניכם מועדות כעת?
"היתה לנו שנה מאד מאתגרת, במקביל להתרחבות עברנו אתגרים בהליכה לשוק הציבורי שהיתה רכבת הרים מטורפת. מאז שהתמקמנו הצלחנו לפתוח את השוק באפריקה, באירופה, החתמנו שותפים עסקיים שמוכרים את סייפטי ב-5 מדינות עיקריות באירופה. פתחנו את השוק במזרח עם מפיץ ב-5 מדינות, לגבי השוק האמריקאי התחלנו לקצור את הפירות. השוק האמריקאי הוא שוק מאד קשה, אם אתה לא מצויין ומעלה - אין לך מה לחפש בשוק הזה. זהו שוק מאד ממותג עם תקציבי ענק".
- אלארום (סייפ-טי גרופ) צופה הכנסות של 5 מיליון דולר ברבעון הרביעי
- סייפ-טי צופה שילוש הכנסות הרבעון ל-4 מ' ד' ומעדכנת את המודל העסקי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.חברה מדהימה עם פוטנציאל ענקקקקקק (ל"ת)אבי 22/02/2017 12:11הגב לתגובה זו
- warren_buffet 22/02/2017 13:16הגב לתגובה זואיך אתה מתרגם את הפוטנציאל לדוחות הכספיים ? הייתי חושש בשלב זה להשקיע בחברה כזו מתוך ניסיון העבר על חברות עם "פוטנציאל". אם אתה פה ממליץ על החברה וזה רואים בגדול מהתגובה שלך אז בכמה אתה מעריך את ההכנסות בשנים הבאות ? ועל סמך מה אתה מגיע לסכום ההכנסות ?
מנכ"ל ננו דיימנשן לקראת הכנס: "הכניסה לשוק ההון עשתה לנו טוב - גם המשקיעים יעידו"
חברת ננו דיימנשן המייצרת מדפסות תלת ממד, צפויה להשתתף ביום ראשון הקרוב (ה-26 בפברואר) בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal. החברה הדואלית שהפכה לציבורית בישראל ב-2014, צפויה לחגוג בתחילת מארס הקרוב שנה בבורסת נאסד"ק. עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן, מסביר לאן פני החברה מועדות. "חלק מהתפיסה של ננו היתה שצריך לבנות חברה עם תשתית מאד רחבה. הכניסה לשוק ההון עשתה טוב ואני חושב גם המשקיעים יכולים להגיד את אותו הדבר. כיום אנחנו נמצאים בהערכות לייצור סדרתי. החברה נמצאת בתחילת מכירות, תחילת הכנסות וזה תפס אותנו האמת לפי התוכניות. החברה החלה בהליך הפיתוח האינטנסיבי כאשר היא גייסה את הכסף ראשון בספטמבר 2014 עם הכניסה לבורסה בתל אביב. אמנם עשינו עוד גיוסים אבל כבר אז הייתה תכנית שבעוד שנתיים נוציא מוצר ללקוחות והנה זה קורה בדיוק לפי התכניות". "המיקוד שלנו כרגע הוא לאפשר לחברות שמתכננות אלקטרוניקה לעשות כרטיסים מקצועיים אין-האוס, כלומר בעצמם. לאפשר לחברות לחסוך הרבה מאד זמן אל מול התהליך של הזמנה חיצונית. במקום להמתין מספר שבועות הם יכולים להדפיס את המעגל שעליו אפשר לשים עוד רכיבים. החברה גדלה בקצב די רציף מאד הקמתה. גדלנו ב-40 עובדים ב-2015 ועוד 40 בשנת 2016, מה שבנה לנו תשתית הון אנושי מצוינת. ככל שאנו מתקדמים למכירות וייצור, וככל שהגדילה היא אורגנית - הרי זה מצוין". לפרטים נוספים ורישום חינם - לחץ כאן.