D&AD מקימים יחד עם גוגל ערוץ יו-טיוב שיציג תוכן וקריאייטיב עדכני מאירופה

קהילת הפרסום והתקשורת של D&AD חוברת לגוגל לערוץ שיציג מהלכים ויראליים, אינטראקטיב ועוד, ויש גם הפתעה ישראלית מכיוון דן קשאני
משה בנימין | (1)

ביום שלישי הקרוב ישיקו גוגל אירופה וארגון ה-D&AD ערוץ תוכן ביו-טיוב שיציג את מיטב מהלכי הקריאייטיב מרחבי אירופה תחת הכותרת: Show and Tell. הערוץ שיושק ביום שלישי יציג את המהלכים הויראליים המובילים ששוטפים את אירופה, דפי בית של אתרים חדשים, פרסומות אינטראקטיב וערוצי תוכן של מותגים. התוכן יזרום לערוץ היו-טיוב החדש מקהילות הפרסום במדינות אירופה כמו בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה והולנד. מי שיקפוץ כעת לאתר (מצורף לינק בפסקה מעל) יוכל לצפות בסרטון חיקוי ישראלי לפרסומת המפורסמת של אולד ספייס על ידי דן קשאני משלמור אבנון עמיחי. הפרסומת שהועלתה ליו-טיוב ב-23 ליוני הופקה במקור בפסטיבל קאן האחרון שם ניתנה לבאי הפסטיבל הזדמנות לספין אוף בו הם מגלמים את דמותו של כוכב הפרסומת בעצמם באמצעות סט שהוקם לשם כך במקום. בתי הפקה, סוכנויות ואנשי קריאייטיב מרחבי אירופה יוכלו להגיש לערוץ את הפרויקטים אותם השיקו על ידי שליחת לינק לעבודות אלו בצירוף הסבר קצר. ניתוחי מהלכים של בכירי המפיקים ואנשי הפרסום יועלו גם כן בערוץ. לרגל השקת ערוץ היו-טיוב Show and Tell יציג חומר חדש של המפיק והיוצר המוסיקלי פרד דיקין (Fred Deakin), חלק מההרכב האלקטרוני Lemon Jelly ומי שייסד את אולפני Airside. העבודה משלבת בתוכה אנימציה, CGI וצילומים חיים ותוצג בשילוב ה'מאחורי הקלעים' של העבודה על היצירה. D&AD הוא ארגון כלל עולמי המשמש כביתם של קהילות התקשורת החזותית ותעשיית הפרסום. הארגון שהוקם ב-1962 על ידי מעצבים וארט דיירקטורים כדי לקדם סטנדרטים חדשים בתקשורת החזותית מקיים מידי שנה תחרות פרסום שנחשבת לאחת הקשות ויוקרתיות בעולם.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איש השקית 17/07/2011 19:42
    הגב לתגובה זו
    http://youtu.be/zpm1MXzvnNI כמו כן אתם מוזמנים להתחבר עימי בפייסבוק, אל תאמינו לאף אחד אין קשר ביני לבין הדן קשאני הזה. http://www.facebook.com/sakiot