ADTECH מסמנת את האינטראקטיב בישראל: "לא באנו לעשות כסף ולברוח"
בימים בהם ענף האינטראקטיב בישראל מוריד פרופיל ומאופיין במין סטגנציה ונסיגה לעומת ימים סוערים יותר, מודיעה חברת ADTECH מקבוצת AOL על השקתה בישראל.
ADTECH, כראוי לחברה הקשורה בענקית כדוגמת AOL (נקנתה על-ידה ב-2007) הינה מהמובילות בעולם בתחום ה-AD SERVING, הצגה והגשת באנרים באינטרנט. החברה ערכה היום (שלישי) את אירוע ההשקה בישראל במעמד בכירי החברה ובו הצהירה: "ההיכרות של ADTECH לשוק הישראלי, הינה קפיצת מדרגה נוספת בדרך להשגת היעד שלנו להציע את פתרון החברה למפרסמים מסביב לעולם".
ADTECH תציע ללקוחותיה בישראל תוכנה חדשנית, פיתרון אחד, אשר אמור להקל על המפרסמים בניהול המידע ואופטימיזציה של הקמפיינים המקוונים. בין השאר תאפשר התוכנה הפקת נתונים וסטטיסטיקות בזמן אמת ומסמך מפורט מידי בוקר הכולל בתוכו מדדים אנליטיים לגבי הפעילות. לדבריהם פתרונות אלו ונוספים יקלו על החברות בצמצום כח אדם.
עוד מתכננת החברה להציג בחודשים הקרובים שירות של פילוח הצלחת קמפיין לפי מפות. התוכנה תוכל להראות למפרסם את האזור הג"ג ממנו מגיעה כמות ההקלקות הגבוהה ביותר והיכן הוא חלש.
על-פי נתוני החברה והערכותיה, בשנים הקרובות עתיד הפרסום באינטרנט לצמוח על חשבון הצניחה בפרסום בעיתונות. הפרסום באינטרנט יעלה מ-12.6% ב-2009 ל-17.1% ב-2012, כך להערכת החברה. עוגת הפרסום הכללית באינטרנט מתחלקת לפי ADTECH לדיספליי (הצגת באנר) עם 63%, וידאו 35%, מדיה עשירה, 16% ואינטרנט סלולרי 1% בלבד. עם זאת, את הצמיחה הגבוהה ביותר הם צופים לסלולר עם זינוק ל-5% עד 2014.
ארהרד ניומן, מנכ"ל התפעול ומנהל פיתוח המוצר ב-ADTECH אמר היום (שלישי) לאייס כי לחברה ישנם כבר 5 לקוחות איתם הם עובדים בישראל. ביניהם EXTEND MEDIA ו-ICQ.
לשאלה על נתח השוק הצפוי אותו מקווה החברה לכבוש אומר ניומן לאייס: "לנו חשוב להראות ללקוח שאנחנו עושים עבודה טובה. באנו לזמן ארוך ולא כדי לעשות כסף ולצאת מהר. אנחנו מעוניינים במערכת יחסים ארוכת טווח ולכן אנחנו מדברים עם הלקוחות הגדולים ביותר בארץ". על הבחירה להכנס דווקא לשוק הקטן בישראל אומר ניומן: אנחנו לא חושבים שזה שוק קטן. צריך להסתכל על זה מנקודת מבט אחרת. ישראל מתקדמת טכנולוגית, היא מתנהלת כסוג של סטארט-אפ ובנוסף היא מאוד מקושרת לארה"ב ושאר העולם ולכן בניית הגשר בין ישראל לחו"ל וחזרה זו אחת ממטרותינו".