סקר ADMAN לחודש יולי: ההאטה בדרישה לעובדים בפרסום - מתייצבת
כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת
ההאטה בדרישה לעובדים בענפי הפרסום והתקשורת, מתייצבת. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.
בחודש יולי נרשמה ירידה של כ-15% בדרישה לעובדים, בהשוואה לחודש המקביל, אשתקד. רמה זו של דרישה, נשמרת כבר מחודש מרץ.
סה"כ נדרשו בחודש יולי 87 עובדים. בעיקר: תקציבאים-24, תקציבאי מדיה-21, תקציבאי יחס"צ-16 וארטדיירקטורים-13.
גינגי פרידמן מנכ"ל ADMAN, מוסר: "הירידה בדרישה לעובדים, היא כבר עובדה קיימת. הסממן המובהק של עיתות האטה בענף, הוא העלייה בדרישה לתקציבאי מדיה. אינני צופה לשינוי, עד אחרי החגים".