סקר ADMAN לחודש יולי: ההאטה בדרישה לעובדים בפרסום - מתייצבת

כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת
משה בנימין |

ההאטה בדרישה לעובדים בענפי הפרסום והתקשורת, מתייצבת. כך עולה מסקר מודעות הדרושים שנערך ע"י ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

בחודש יולי נרשמה ירידה של כ-15% בדרישה לעובדים, בהשוואה לחודש המקביל, אשתקד. רמה זו של דרישה, נשמרת כבר מחודש מרץ.

סה"כ נדרשו בחודש יולי 87 עובדים. בעיקר: תקציבאים-24, תקציבאי מדיה-21, תקציבאי יחס"צ-16 וארטדיירקטורים-13.

גינגי פרידמן מנכ"ל ADMAN, מוסר: "הירידה בדרישה לעובדים, היא כבר עובדה קיימת. הסממן המובהק של עיתות האטה בענף, הוא העלייה בדרישה לתקציבאי מדיה. אינני צופה לשינוי, עד אחרי החגים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה