פיג'ו 5008 חדשה - שבעה מקומות החל מ 209.0 אש"ח
קבוצת לובינסקי החלה בשיווק הפיג'ו 5008 החדשה, דגם השבעה מקומות של היצרן, עם שתי מערכות הנעה היברידי קל וחשמלי מלא, ושלוש רמות גימור. המחיר החל מ 209.0 אש"ח להיברידי קל, ועד 295.0 אש"ח לדגם החשמלי.
קבוצת לובינסקי, יבואנית דגמי פיג'ו לישראל הודיעה על תחילת השיווק של הפיג'ו 5008 החדש. הפיג'ו 5008 הוא הצעת הערך של היצרנית הצרפתית לסגמנט ה SUV שבעה מקומות, והוא חולק עיצובים, פתרונות ומערכות הנעה שראינו לראשונה אצל אחיו הקטן במעט הפיג'ו 3008.
הפיג'ו 5008 החדש מבוסס עם פלטפורמת Stella-M הפלטפורמה המודולרית המתקדמת של סטלנטיס עליה מבוססים דגמים רבים של הקונצרן.
הפיג'ו 5008 החדש גדל בכל המימדים לעומת הדגם היוצא, עם אורך כולל של 4.79 מטר (+15 ס"מ), רוחב של 1.89 מטר (+5 ס"מ) ובסיס גלגלים החשוב כל-כך למרווח הפנימי (+6 ס"מ).
העיצוב החיצוני עודכן לשפה העיצובית החדשה של פיג'ו, וכך גם העיצוב הפנימי עם לוח מחוונים משולב במסך מולטימדיה בגודל 21''. כמקובל, תאורת אווירה, מתגים וירטואליים במרכז הקונסולה הניתנים להגדרה של המשתמש ותכנון סביבת נהג בהתאם לעיצוב העדכני שנקרא בפיג'ואית i-Cockpit.
תצורת המושבים היא מסורתית 2-3-2, כאשר שורת המושבים האמצעית נעה על מסילה בטווח של 15 ס"מ לטובת התאמה מיטבית של המרווח בשורות המושבים.
הפיג'ו 5008 החדש מקבל את אותן מערכות הנעה שראינו כבר בפיג'ו 3008 – בנזין משולב מערכת היברידית קלה, וחשמלי מלא. דגם הבנזין עושה שימוש במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 136 כ"ס ו 23.5 קג"מ, בנוסף למנוע חשמלי בהספק 22 כ"ס ו 5.2 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית כמובן, רובוטית בעלת שישה הילוכים. הנתונים הרשמיים מספרים על זינוק מ – 0 ל- 100 קמ"ש ב 10.2 שניות, מהירות מירבית של 198 קמ"ש וצריכת של כ – 17 ק"מ לליטר בתקן WLTP.
הדגם החשמלי מקבל מנוע בהספק של 210 כ"ס ומומנט של 35.2 קג"מ. סוללת הרכב בקיבולת של 73Kwh והטווח החשמלי 474 ק"מ (WLTP). טעינה איטית AC בהספק של 11Kw וטעינה מהירה DC בהספק של עד 160Kw, ובהתאם מדווחים בפיג'ו על טעינה מ – 20% ל – 80% בכ – 30 דקות בלבד. הביצועים הרשמיים 9.7 שניות מ – 0 ל 100 קמ"ש והמהירות המירבית 170 קמ"ש.
מבחינת איבזור כבר ברמת הכניסה Allure מצויידת ה 5008 במנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, מצלמות 360, קילס מלא, תא איחזון מקורר בין המושבים הקדמיים, חישוקי 19'' ועוד. דגמי ה GT המפוארים יותר מוסיפים מושבים קדמיים חשמליים, חימום ואיוורור למושבים הקדמיים, עיסוי, חימום במושבים בשורה השניה, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי 20'' גג פנורמי ועוד.
כצפוי, הפיג'ו 5008 החדשה מקבלת סט מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללות בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. עם זאת, ציון איבזור הבטיחות הוא 4 בלבד.
האחריות לפיג'ו 5008 החדשה היא 3 שנים מלאות או 100,000 ק"מ, ואילו האחריות לסוללה היא שמונה שנים או 160,000 ק"מ. מרווח הטיפולים לדגמי הבנזין הוא שנה / 15,000 ק"מ, ואילו לדגם החשמלי הוא שנה / 25,000 ק"מ.
הפיג'ו 5008 החדשה משווקת במחיר של החל מ 209.0 אש"ח לדגם הבנזין ברמת גימור Allure, דגם ה GT כבר יעלה לכם 229.0 אש"ח, ואילו ה 5008 החשמלית עולה 295.0 אש"ח.
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
ג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אש"ח. צילום יואב פולסג'ילי Starray EM-i החל מ 170.0 אלף ש"ח
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל החלה בשיווק הג'ילי Starray EM-i עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 170.0 אש"ח לדגם PRO ו - 176.0 אש"ח לדגם TECH
בכוונת היבואנית לייבא גם את הג'ילי EX2 החשמלית הקומפקטית, במהלך 2026
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל השיקה את הג'ילי Starray EM-i דגם הפלאג אין הייבריד החדש של היצרנית. אם משהו מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים, כבר בתחילת נובמבר פרסמנו ממש כאן במדור אודות תחילת הייבוא של הרכב, עם הפרטים הטכניים שהיו ברשותנו.
הג'ילי Starray EM-i הוא קרוסאובר בסגמנט C-Suv העושה שימוש בפלטפורמה GEA של היצרנית, אותה פלטפורמה בה עושה שימוש גם הקרוסאובר החשמלי של היצרנית ה EX5. עד כדי כך הפלטפורמות זהות, שחלק מהתמונות של ה Starray EM-i שהגיעו מהיצרנית נשאו את השם EX5 EM-i.
ה Starray EM-i עושה שימוש בהנעת פלאג אין הייבריד מהדור החדש בה הנעת הרכב מבוצעת על ידי המנוע החשמלי, ומנוע הבנזין משמש לטעינת הסוללה ויכול גם לספק חשמל ישירות למנוע החשמלי.
המימדים של הג'ילי Starray EM-i מציבים בחלק העליון של הסגמנט בהיבט המימדים עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר, כאמור מהגדולים שבקטגוריית ה C-Suv.
- פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
