החדשות 12 חדשות 13
צילום: מסך החדשות 12, חדשות 13
רייטינג

50% צפו במדגמי הבחירות ב-3 הערוצים, העם בחר ב"קשת"

ערוץ 12 הוביל לאורך כל הערב, שבו צפו כ-1.5 מיליון צופים. 26.6% למדגם בקשת, 19.8% לזה של רשת ששודר בדקה איחור. הפער רק גדל במשדר שאחרי המדגם - 28.8 לקשת מול 14.7 לרשת
רביב שכטר | (3)

גם ביום הבחירות אתמול קשת שמרה על הדומיננטיות שלה לאורך כל הערב. משדר מדגם הבחירות (החל מ-22:00) של ערוץ 12 זכה ב-28.8% צפייה, לעומת 14.7% של המתחרה רשת 13.

בדקת המדגם עצמו (שהיתה שונה בין הערוצים כי ברשת התעכבו מעט ופרסמו את המספרים רק ב-22:01) ההפרש היה מעט קטן יותר, כשהחדשות 12 נסוגו ל-26.6% (אבל עדיין עלו ביחס ל-24.1% שהיה להם בבחירות ספטמבר 2019) בעוד חדשות 13 טיפסו ל-19.8% (אבל נסוגו מעט ביחס לספטמבר 19 אז השיגו 20.4%).

תאגיד השידורים הציבורי לא היה ממש במשחק אמש. לאורך כל הערב (אחרי 22:00) עמד הרייטינג שלו על 3.3% ובדקת המדגם הוא זכה לכ-4.7%, רייטינג זהה לזה שקיבלה המהדורה המרכזית.

בסה"כ צפו אתמול בשידור הבחירות בשלושת הערוצים (לאחר המדגם) כ-46.8%, שהם 1.49 מיליון איש. במדגם עצמו צפו בשלושת הערוצים 50% שהם 1.63 מיליון צופים.

 

לפני הבלגאן:  אופירה וברקו מנצחים את לרר וגל

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בטח כולם רצו לראות איך השדרנים השמאלנים אוכלים את הכובע (ל"ת)
    יוסי 03/03/2020 16:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלעד 03/03/2020 11:33
    הגב לתגובה זו
    רגע השיא של היום - דקת שידור המידגם, ותאגיד השידור "לא בתמונה". אין עלבון גדול מזה, אין מבוכה וביזיון גדולים מזה. ראו את הרייטינג בשני הערוצים האחרים. זו כבר לא "תכנית זבל", זה לא "האח הגדול" ו"כוכב נולד". זה לא "אנחנו בתאגיד משדרים רק שידורים איכותיים". זה שידור חדשות, שבו התאגיד היה אמור להלחם בענק מול שני הערוצים האחרים, והוא כשל בענק. הצצתי בשידורי התאגיד לדקה ואולי דקה וחצי. איזה פאנל עלוב, איזה שדרים מגוחכים. שימו לב לדוגמא משעשעת אחת: דוריה למפל (מגישה קטסטרופלית כשלעצמה), אומרת לכתבת מצחיקה שעומדת עם הסוקר - "תשאלי אותו כך וכך....". הכתבת פונה לסוקר, ופשוט חוזרת על השאלה. איזו בדיחה של כתבת!!!! זאת עיתונות? אלה הכתבים של "תאגיד השידור"??? ואת מי עוד ראיתי? את ירון דקל, כן, ההוא מהיומן השבועי שמגרד ביום שישי רייטינג של 2%. ירון דקל נראה לדעתי כל כך פאתטי, כל כך לא רלוונטי, כל כך משעמם.... וזה ירון דקל, "הפרשן הפוליטי" המהולל. בקיצור, נתניהו ראש הממשלה, ואתם, בתאגיד השידור, תתחילו להתכונן לעריפת הראש שלכם, ובצדק!!!!!
  • 1.
    ברוך 03/03/2020 10:20
    הגב לתגובה זו
    שידורים באינטרנט גם נכנסים בחישוב? רוב הצופים של כאן 11 צופים בהם באינטרנט
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״