50% צפו במדגמי הבחירות ב-3 הערוצים, העם בחר ב"קשת"
בדקת המדגם עצמו (שהיתה שונה בין הערוצים כי ברשת התעכבו מעט ופרסמו את המספרים רק ב-22:01) ההפרש היה מעט קטן יותר, כשהחדשות 12 נסוגו ל-26.6% (אבל עדיין עלו ביחס ל-24.1% שהיה להם בבחירות ספטמבר 2019) בעוד חדשות 13 טיפסו ל-19.8% (אבל נסוגו מעט ביחס לספטמבר 19 אז השיגו 20.4%).
תאגיד השידורים הציבורי לא היה ממש במשחק אמש. לאורך כל הערב (אחרי 22:00) עמד הרייטינג שלו על 3.3% ובדקת המדגם הוא זכה לכ-4.7%, רייטינג זהה לזה שקיבלה המהדורה המרכזית.
בסה"כ צפו אתמול בשידור הבחירות בשלושת הערוצים (לאחר המדגם) כ-46.8%, שהם 1.49 מיליון איש. במדגם עצמו צפו בשלושת הערוצים 50% שהם 1.63 מיליון צופים.
- 3.בטח כולם רצו לראות איך השדרנים השמאלנים אוכלים את הכובע (ל"ת)יוסי 03/03/2020 16:51הגב לתגובה זו
- 2.אלעד 03/03/2020 11:33הגב לתגובה זורגע השיא של היום - דקת שידור המידגם, ותאגיד השידור "לא בתמונה". אין עלבון גדול מזה, אין מבוכה וביזיון גדולים מזה. ראו את הרייטינג בשני הערוצים האחרים. זו כבר לא "תכנית זבל", זה לא "האח הגדול" ו"כוכב נולד". זה לא "אנחנו בתאגיד משדרים רק שידורים איכותיים". זה שידור חדשות, שבו התאגיד היה אמור להלחם בענק מול שני הערוצים האחרים, והוא כשל בענק. הצצתי בשידורי התאגיד לדקה ואולי דקה וחצי. איזה פאנל עלוב, איזה שדרים מגוחכים. שימו לב לדוגמא משעשעת אחת: דוריה למפל (מגישה קטסטרופלית כשלעצמה), אומרת לכתבת מצחיקה שעומדת עם הסוקר - "תשאלי אותו כך וכך....". הכתבת פונה לסוקר, ופשוט חוזרת על השאלה. איזו בדיחה של כתבת!!!! זאת עיתונות? אלה הכתבים של "תאגיד השידור"??? ואת מי עוד ראיתי? את ירון דקל, כן, ההוא מהיומן השבועי שמגרד ביום שישי רייטינג של 2%. ירון דקל נראה לדעתי כל כך פאתטי, כל כך לא רלוונטי, כל כך משעמם.... וזה ירון דקל, "הפרשן הפוליטי" המהולל. בקיצור, נתניהו ראש הממשלה, ואתם, בתאגיד השידור, תתחילו להתכונן לעריפת הראש שלכם, ובצדק!!!!!
- 1.ברוך 03/03/2020 10:20הגב לתגובה זושידורים באינטרנט גם נכנסים בחישוב? רוב הצופים של כאן 11 צופים בהם באינטרנט

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.