תמר איש שלום
צילום: ענבל מרמרי

ועד עובדי חדשות 13 הכריז על סכסוך עבודה מול ההנהלה

על רקע מעבר האולפנים הקרוב מבית הוורד שבתל אביב לנווה אילן, העלה הוועד דרישות בפני ההנהלה הנוגעות לתנאי ההעסקה והתשלום של עובדי חברת החדשות 13
אייס | (5)
לקראת מעבר חברת החדשות 13 לנווה אילן, עובדי חברת החדשות הכריזו השבוע על סכסוך עבודה. במייל ששלח הוועד לעובדי החברה, נטען כי לא הצליחו להגיע להסכמות עם ההנהלה לגבי תנאי המעבר עבור מי שעבדו עד כה מתל אביב. הכרזה על סכסוך עבודה למעשה קונה לעובדי החברה זמן, שכן על פי החוק, ניתן לנקוט בצעדים ארגוניים קונקרטיים רק לאחר 14 יום מהכרזת סכסוך העבודה. בכוונת הוועד לנצל פרק זמן זה לגיבוש טענות ובקשות מרכזיות מטעם העובדים, כמו גם לנסות ולנצל את הימים הללו לצורך משא ומתן עם ההנהלה כדי להשיג תנאים משופרים עבורם. מעבר חדשות 13 צפוי להתרחש בשתי פעימות; הראשונה תחול בשבועות הקרובים עם מעבר האולפנים והדסקים השונים לנווה אילן. הפעימה השנייה תתרחש בתוך מספר חודשים, במסגרתה צוות העובדים שיישאר בתל אביב יעבור לבניין "רשת" ברמת החייל. בית הוורד, ממנו פועלת חברת החדשות 13 כיום, יפונה לחלוטין.  
עיקר דרישות העובדים נסובות סביב הנסיעות לנווה אילן. בתוך כך, הדרישות שהעלו נוגעות לתשלום עבור זמן הנסיעה הממושך. על פי חוק, מחויבים מעסיקים לשלם על נסיעות במרחק של מעל 40 ק"מ, אולם לא כך המצב בין תל אביב לנווה אילן. במקרה זה, יבחן הוועד דרישה לתנאי פרישה משופרים לעובדים, לאור הרעה בתנאי העסקתם.     בשלב זה הוועד הסכים לבצע הכרזת סכסוך שקטה בטרם עדכן את העובדים, עמם אמור להפגש בשני הקרוב. מחדשות 13 נמסר: "לקראת המעבר לנווה אילן, והשקת האולפנים החדשים, מתנהל משא ומתן עם העובדים, שבו אנו דנים יחדיו בכל הבקשות והעדכונים במטרה להגיע להסכמות משותפות".  

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לפטר את כולם, יש חדשים בחצי מחיר (ל"ת)
    ורד 14/02/2020 20:06
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בנטל יטפל בזה בקלות. מנוסה, חרוץ ומבריקקי (ל"ת)
    רחל שבי 14/02/2020 17:31
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שרה 14/02/2020 16:33
    הגב לתגובה זו
    נקווה שלא יהיה יותר ערוץ 13.מזה ערוץ תת רמה. מאכלים את הציבור בכל מיני זבל .בושה שיש כזה ערוץ אני גם כך לא צופה.
  • 2.
    כל הזמן מטיסים את הכתבים לחו״ל לכתבות הזויות והם בוכים (ל"ת)
    בכיינים 14/02/2020 00:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ליאור לנדברג הביתה 14/02/2020 00:23
    הגב לתגובה זו
    אתה נרדם בשמירה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״