
"משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים"
בגיל 24 בלבד, מתן מה אהבתי כבר נחשב לאחד הבולטים והוותיקים בתחום משפיעני הרשת. מה אהבתי, שותף בחברת המשפיענים SHARE הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER.
לדבריו, תחום המשפיענים הוא מזמן כבר לא 'פרודקט פלייסמנט' פשוט ומציע היום לפחות 35 פתרונות בהם חברות יכולים ליצור קמפיינים בשימוש משפיענים. "במותגים הגדולים, הגלובליים שכבר עובדים עם משפיענים 4-5 שנים העבודה כבר הרבה יותר מורכבת. תאגיד בינלאומי כבר לא יבקש 'בוא נשים גם כסף בצד על משפיענים לצעירים שלא רואים טלוויזיה', ולעומת זאת במותגים לוקאליים זו תהיה הדרישה הראשונית שלהם".
על בניית המודל הכלכלי בתחום שהוא היה מהראשונים בו, הוא אומר: "הכל היה בתחילה ניסוי וטעיה, עוד מהימים שהיינו דופקים על דלתות של מסעדות בתל אביב. הכל התחיל ספורדי והיום זה כבר מסודר ויש כבר סטנדרט תמחור ליוטיוב, נהלי עבודה, חוזים ותנאים. ברמה הניהולית אנחנו בין פרסום להייטק, עם מסרים פנים ארגוניים באנגלית כי יש לקוחות בינלאומיים ועוד".
על התחרות: "העבודה הרצינית התחילה לפני שנתיים בערך. דווקא היום יש הרבה פחות תחרות מלפני שנתיים. כשהתחלנו אף אחד לא באמת היה בשוק, היה את יניב ויצמן (teenk) אבל הוא לא באמת עובד בתור גוף של משפיענים". על משרדי הפרסום הוא אומר: "משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים אז אנחנו עובדים ישירות מול הלקוחות שלהם".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקטולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
- 11.אורן פלדמן 03/01/2018 19:53הגב לתגובה זולא יאומן
- 10.לא אוהב לידרים 03/01/2018 19:32הגב לתגובה זורוצה למכור לאנשים פאפטס? לך תעשה את זה בעצמך ואל תתפלא אם סולדים ממך ומהג'וב שבחרת לעצמך. תהיה בטוח שמעטים אנשי הקריאייטיב שירצו למכור מוצר בדרך הצ'יפית הזו, ובצדק. מגיע לאנשים הרבה יותר מזה, וגם ללקוחות.
- 9.נועם 03/01/2018 16:25הגב לתגובה זואני מסכים עם כל הטוקבקים פה אפילו שהם נכתבו מהאותה כתובת Ip. מתן, אפשר את הצ'ק שלי גם?
- 8.מיטל 03/01/2018 10:07הגב לתגובה זוראיון מצויין, מעניין קולח, יש בהחלט מה ללמוד וליישם נושא חדשני מדהים לשמוע כיצד מתן בן 24 כבר הקים חברה משגשגת בלי השקעה רק עם אמונה ועבודה קשה בשטח בהיותו עדיין סטודנט, יש תוצאות בשטח!!! בהחלט שווה שיעביר הרצאות במכללות ובאוניברסיטאות שם לומדים יותר תיאוריה פחות פרקטיקה וסיפורים מהשטח זה הכי אותנטתי שאפשר ויישים. תודה רבה
- 7.ילד משרדי פרסום מעניין אותם רק עמלה (ל"ת)רפ כף ק 02/01/2018 23:38הגב לתגובה זו
- 6.דביר יהב 02/01/2018 21:54הגב לתגובה זושמי דביר אני עדיין חייל בצבא ותחום הפרסום מושך אותי, הקשבתי למעשה רותקתי לשידור באמת התרגשתי לשמוע את מתן, לא מכיר אותו, אבל אחלה לדעת שהוא בהיותו חייל כבר חשב על הרעיון הגאוני והפך אותו לאמיתי ולדעת שתוך 4 שנים כבר יש לו 17 עובדים סימן שזו חברה מוצלחת יצירתית עם לקוחות רבים. משמח אותי ונותן לי ולחבריי החיילים תקווה להעז לא לפחד ללכת עם החלום, אשמח להתייעץ זה תחום שמעניין אותי, שאפו על הראיון
- 5.נראה כמו דוש אמיתי (ל"ת)לא האזנתי 02/01/2018 13:16הגב לתגובה זו
- 4.לקוח מאוכזב 02/01/2018 11:23הגב לתגובה זוחבורה של ילדים שקרנים שמחרטטים את הלקוחות היזהרו
- יסמין אביוף 02/01/2018 21:21הגב לתגובה זוכמה נמוך יכולים לרדת המתחרים העלובים זה רק מראה את תת הרמה של המתחרים. אם באמת היית לקוח מאוכזב היית רושם את שמך, את המוצר שלך, אבל קיבלת הוראה ללכלך- תתבייש פשוט טיפשות. אני קיבלתי שירות מעולה מסוכנות share בעזרת משפיענים שעשו לי עבודה מדהימה בפעם השלישית. כל עבודה התבצעה בדרכים מגוונות על הצד הכי נפלא שיכול להיות. גאה בך, מתן מה אהבתי וגיא שלו- זקפו ראשכם אף אחד לא מגיע לקסוליים שלכם
- 3.חשבונאית 02/01/2018 11:12הגב לתגובה זו50 קמפיינים בחודש כפול נניח 30K שח בחודש (למרות שמתן מדבר על 200,000 ש"ח לקמפיין...) זה אומר כמעט 20 מיליון שח בשנה.... אמין? אתם תחליטו
- מתן מה-אהבתי 02/01/2018 14:15הגב לתגובה זוכשאתה מתעסק בלייצר ערך, לנהל את הארגון שלך בצורה נבונה, ללמוד ולהתעדכן מסביב לשעון ובלי ללכת לישון, ובעיקר- לא להגיב טוקבקים מלעיזים ונוראים באמצע יום עבודה למתחרים, אז אתה מגיע למחזור שנתי מדהים. ואגב, אמרתי 35 פעילויות בחודש, ולא 50. צריך גם לדעת להקשיב, זה הכי חשוב. מתן.
- 2.מיכל 01/01/2018 23:08הגב לתגובה זואני אני אני אני וכל השאר לא טובים. מתן ענווה זה א ב בעולם הזה. לגביי מיטב דש, הגיעו 5 לידים. 2 מתוכם פייק. לגביי בלינק ממליצה לך למצוא מנטור אחר מחמץ. לגביי אמינות המשפיענים שלך 90 אחוז עושים 2 מותגים במקביל. מירן כל הכבוד על השאלות הנוקבות.
- 1.לידר 01/01/2018 22:07הגב לתגובה זוכל אחד אוסף טלפונים של כמה אנשים שיש להם הרבה לייקים באינסטגרם ונותן להם להצטלם עם יוגורט וקורא לעצמו חברת משפיענים. מתן מה פלצני
- אסף 03/01/2018 10:02הגב לתגובה זותכלס זה העבודה היחידה שמתאימה לך לטקבק שטויות ורוע בזה אתה מצטיין אבל לא תגיע רחוק. חבל לך תלמד מקצוע ראוי ואז תלמד להעריך אנשים מוכשרים ומשקיענים עם תוצאות מרקיעות שחקים כמו חברת share תכלס אף פעם לא מאוחר להתנצל. ראיון ברמה גבוהה ביותר