רייטינג

ערב פושר בערוצים המסחריים - 8% למשחק בין ברצלונה לסיטי

המשחק בערוץ הספורט פגע בפריים של 2 ו-10, יחד עם חול המועד שיוצר נתוני צפייה נמוכים. הסרט 'יהלומים לנצח' של 'חדשות 2' רשם 18%, 'כחולים' עם 18.1%
אלכסנדר כץ |

בעוד הפריים-טיים בערוצים הישראלים רשם אמש (יום ד') ערב פושר מאד, גם בהשפעת החגים, הרי שבערוץ הספורט יכולים להיות מרוצים מהנתון שהניב משחק ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי, שהסתיים בצורה חד צדדית לטובת מסי וחבריו נגד מאמנם לשעבר פפ גלדיולה. על פי נתוני צפייה ראשוניים ולא רשמיים, עולה כי המשחק ניפק 8%, נתון נאה עבור ערוץ הספורט ועבור משחק שאינו מפגש בין ברצלונה לריאל מדריד.

 

מנגד, קיבלה מונית הכסף (קשת, ערוץ 2) רק 15.1%, וסדרת הדוקו-ריאליטי כחולים (קשת, ערוץ 2) עם 18.1%. בשעות אלה שודרה 'הצינור' (ערוץ 10) שניפקה 4.8%, בדיוק כמו 'היום שהיה' ו'לילה כלכלי'. בהמשך הערב קיבלה 'הכי טעים בעולם' (קשת, ערוץ 2) 10.2%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 7.1%, ו'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 5.7%.

 

עוד לפני כן, מידי לאחר החדשות הניב סרטה של לי אברמוביץ' 'יהלומים לנצח?' שהופק על ידי 'חדשות 2' עבור קשת, 18%. מולה שודרה 'סלפי' (ערוץ 10) שרשמה 8.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.9%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 15.3%. מנג, ניפק לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 7%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 17.4% מול 8.4% ל'חדשות 10' - בערב חלש עבור 2 מהדורות החדשות המסחריות. 'מבט' (ערץ 1) קיבלה 5%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.