בזמן שצפיתם: לא תאמינו כמה כסף הכניסה 'קשת' מפרסומות בפרק השקת 'האח הגדול VIP'
עם השקה סוערת שרשמה את הרייטינג ה-3 בגובהו מיום עליית האח הגדול לאוויר ב-2008 - האח הגדול VIP שיצאה לדרכה לפני יומיים (יום א') והשיגה רייטינג של 39.6% בערב הבכורה, כבר מתחילה לייצר הכנסות יפות עבור זכיינית ערוץ 2 קשת.
על פי בדיקה של יפעת בקרת פרסום עבור אייס, ההכנסה הריאלית של קשת מפרסומות וחסויות במהלך פרק הבכורה עמדה על 5.2 מיליון שקל, כך לפי חישוב מוערך של עלות נקודת רייטינג, כאשר גורם בענף הפרסום מסר לאייס כי מחיר ממוצע לנקודת רייטינג עמד בפרק הבכורה על 2,600 שקלים. במחירי מחירון עמדה ההכנסה מפרסומות על כ-8.3 מיליון שקלים. התכנית שודרה בלב הפריים-טיים של ערוץ 2, בין השעה 21:05 ל-23:00 וכללה 119 ספוטים, מעל ל-60 מפרסמים שונים ובזמן פרסום כולל של 32 דקות ו-21 שניות, על פי יפעת בקרת פרסום. לשם ההשוואה, במהדורת החדשות ששודרה באותו הערב הופיעו 32 ספוטים של פרסום בלבד בזמן כולל של 10 דקות ו-50 שניות.
קשה היה לפספס את מתקפת הפרסומות בערב ההשקה של התכנית, והרבה מעבר לממוצע הרגיל. לבית האח הגדול נכנסו בפרק הבכורה 11 דיירים ומקבצי הפרסומות ליוו את כניסתם בקצב של ברייק לכל 2-3 דיירים. יצוין, כי על פי כללי הרשות השנייה, זמן הפרסום שמוקצב לכל זכיינית בשעות הפריים טיים (20:00 עד 23:00) עומד על 10 דקות לכל שעה. עם זאת, מבצע צוק איתן בקיץ 2014 שאילץ את זכייניות הטלוויזיה להתגייס לטובת הסיקור השוטף, על חשבון פרסום סדיר ובהשקעה עצומה של כח אדם ומשאבים הוביל את הרשות השנייה להקל על ערוץ 2 ו-10 בדקות פרסום בפריים-טיים כחלק ממהלך שנועד לפצותם על השקעה זו.
בתכנית צפו 1.1 מיליון איש, וברגע השיא המספר עלה ל-1.2 מיליון - ו-43.8%. העובדה שמדובר בפרק השקה לתכנית פריים-טיים שמושכת אליה קהלים מגוונים, גברים ונשים, בטווח גילאים גמיש באה לידי ביטוי בזהות המפרסמים - וכולם היו שם: מזון, קמעונאות, רכב, אופנה, ביטוחים, פיננסים, פארמה ועוד. בין השאר היו שם תנובה, אסם, בזק, שטראוס, מזרחי טפחות, טבע, אלטמן, 9 מיליון, מאניה ג'ינס, טבעול, קופ"ח מאוחדת, איקאה, שופרסל ועוד, ונציגות כמעט מלאה של משרדי הפרסום המובילים בישראל.
- 5 עובדות על איקאה שלא ידעתם ועל הדוח האחרון של חברת הרהיטים
- החלקתם בחנות? יכול להיות שמגיע לכם הרבה כסף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המפרסמת המובילה בפרק ההשקה היתה חברת קוקה קולה ישראל עם 10 ספוטים שהיוו 8.4% מהיקף הפרסום בתכנית, אחריה היתה זו בזק, שמזה שנים רבות מלווה את תכניות האח הגדול (רכשה בעבר את ברייק הזהב) שבלטה עם 7 ספוטים המהווים 5.9% מהפרסום. חברת נוספת שהיתה בין המובילות בפרסום היא h&m עם 6 ספוטים המהווים 5% מהפרסום.
יש לציין כי חישוב ההכנסה של קשת מהאח הגדול VIP לא כולל את תכנית הפרומו ששודרה לפני הפריים בין 18:50 ל-19:30 תחת השם לקראת האח הגדול שבה הופיעו 16 ספוטים של פרסום בזמן כולל של 3:55 דקות. עוד בחישוב ההכנסות הכולל של כל העונה - חסויות תוכן שיווקי שיש לקשת עם רשת הרהיטים IKEA (הדיירים נאלצים להרכיב את הכל הריהוט בבית) ועוד.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
