יטבתה המבשר
צילום: סריקה
print

מלחמת השוקו בעולם החרדי: צפו בפדיחה של 'המבשר' באייטם על 'יטבתה'

כשברקע המחלבות מנסות למשוך עוד ועוד לקוחות במגזר, אייטם לשוקו של יטבתה לווה דווקא בוויז'ואל של המתחרה. המבשר: "טעות של מחלקת העיצוב"
אלכסנדר כץ | (4)
נושאים בכתבה המבשר יטבתה

שוק השוקו שוקק וגועש לאחרונה בתקשורת החרדית, כאשר המחלבות השונות מפרסמות אינצ'ים רבים במקרה למשוך את הקהל לרכוש את מוצריהם. ביום שישי האחרון אף פורסם בעיתון המבשר, עיתון חרדי כללי המשויך לזרם החסידי, על מהלך שיווקי של יטבתה.

תחת הכותרת "יטבתה: קונים משקאות חלק ומגרילים פרסים מיוחדים", פורסם אייטם שמקורו בהודעה לעיתונות, על "מבצע קיץ מרענן" בו "רוכשים ממגוון משקאות החלב שבמצבע ונכנסים להגרלת ענק כאשר הפרס הראשון הוא 10,000 שלים במזומן".

האייטם ב'המבשר' לשוקו של יטבתה (סריקה)

המודעות ל-2 המותגים (סריקה)

ואולם, לצד אייטם זה, הראשי בעמוד, הוויז'ואל היה דווקא מפתיע: מדובר על ציור של ילד שמחזיק שוקו של החברה המתחרה - תנובה. אותה תמונה מופיעה במודעות פרסומת של תנובה בפרינט החרדי.

בשיחה עם אייס, העלו גורמי תקשורת המעורים בשוק החרדי, גיחוך על הטעות לכאורה של 'המבשר', שטעה בתמונה לאייטם: "פתאום 'המבשר' החליט לתת חשיפה נרחבת לשוקו של יטבתה - אבל פרסם תמונה של שוקו תנובה. זה בהחלט משעשע ומביך מבחינתם".

חיים קליגר, סמנכ"ל השיווק של 'המבשר', מסר: "הצרכן החרדי מרתק את המשק הישראלי וגם את שוק החלב בישראל, לקראת חג השבועות גם תנובה וגם יטבתה יצאו במבצעים ייעודיים למגזר החרדי. מערכת 'המבשר' נותנת מידי שבוע במה מכובדת לידיעות צרכנות. טעות של מחלקת העיצוב צירפה תמונה של תנובה לידיעה של יטבתה. אנו שמחים כי גם בחברות הבינו כי מדובר אך בטעות".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אנונימי 29/05/2014 18:50
    הגב לתגובה זו
    משקה טוב ואמין לעומת משקאות אחרים !
  • 2.
    ח. סיד 18/05/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    אבל מסתבר שגם הם אינם מבחינים בין יעקב לעשו
  • 1.
    נקרע מצחוק 18/05/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    מעניין איזה פיצוי יקבלו 2 החברות מהעיתון שבטח חטף צרחות ממשרדי הפרסום של המותגים...לא נעים
  • בזיפ 05/12/2017 12:28
    הגב לתגובה זו
    אתה מפגר פיגור מפוגר של פיגור פיגורי יא מפגר!!!