פוגל אוגילבי הכי סקסי: משרד הפרסום ילווה את השקת מגזין פלייבוי בישראל

המגזין שצפוי לצאת במארס, הודיע על בחירה בפוגל למשרד הפרסום. פוגל יעניק למגזין ייעוץ אסטרטגי שיווקי בנוסף למשרד היח"צ טריואקס+סאסי+אהרוני
משה בנימין | (10)

מגזין פלייבוי שצפוי לצאת לאור בחודש מארס הקרוב, בחר בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שלו. שיתוף הפעולה בין הצדדים יתמקד בייעוץ אסטרטגי שיווקי.

המו"ל של מגזין פלייבוי הישראלי הוא עו"ד דניאל פומרנץ (37) יהודי אמריקאי ועולה חדש. לדבריו: "פוגל אוגילבי הוא משרד פרסום עם ניסיון מוכח במותגים בינלאומיים. אנו מברכים אותם על הצטרפותם למשפחת פלייבוי הישראלית ומקווים ללמוד מניסיונם המוכח בטיפול במותגים בינלאומיים". בתפקיד העורכת הראשית תשמש נטע יעקובוביץ'-קידר, המשנה לעורך הוא שחר פרנהיימר, וסמנכ"ל השיווק של המגזין הוא סמואל גרין.

ניר פרח, מנכ"ל פוגל אוגילבי: "לעבודה עם פלייבוי יש 2 יתרונות בולטים, האחד הוא כמובן הכבוד לצרף לשורות לקוחותינו את אחד המותגים המרתקים בעולם, והשני הוא האתגר השיווקי שעומד בפנינו בדרך להפיכת המגזין למוצר לגיטימי בעיניי הקורא הישראלי".

כאמור, משרד היח"צ שנבחר ללוות את השקת המגזין בישראל הוא טריואקס+סאסי+אהרוני. כמו כו ינהל המשרד את הפעילות ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית.

כבר לפני מספר חודשים נערכה פגישה ראשונית בין נציגי פלייבוי ופוגל אוגילבי, ובתום תהליך ארוך סוכם כי המשרד ילווה את המגזין. לאייס נודע כי לא מתוכנן קמפיין פרסום להשקת המגזין - משרד הפרסום יעניק לפלייבוי ייעוץ אסטרטגי בזירת המיתוג-שיווק.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מקווה שיראו מהם כסף... (ל"ת)
    שיי 22/02/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אחד העם 20/02/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    את הכותב, את המשרד, את הלקוח. סחטיין? על מה? ועל מה יש להתגאות? יש את אלה שעושים בענק ויש את אלה שמדברים בענק...
  • 8.
    זה מה שנישאר מפוגל לוין הגדול? PLAYBOY??? חחח (ל"ת)
    דנה 20/02/2013 07:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נו באמת 20/02/2013 00:22
    הגב לתגובה זו
    סחטיין על מה? לא ביקשו שתמציאו את השפן, רק הסכימו שתוציאו ידיעת רפאים על כלום.
  • 6.
    מד מן 19/02/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    הייתי אומר שזה די מביך (תקציב זה לא )
  • 5.
    יפה (ל"ת)
    גאיה 19/02/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ג'רי 19/02/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    סחטיין
  • 3.
    צחיק (ל"ת)
    19/02/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרח מוגן 19/02/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    תמיד היה שובב הפרח הזה :)
  • 1.
    ט 19/02/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    כלללל זה ואין בכלל פרסום?
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״