פוגל אוגילבי הכי סקסי: משרד הפרסום ילווה את השקת מגזין פלייבוי בישראל
מגזין פלייבוי שצפוי לצאת לאור בחודש מארס הקרוב, בחר בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שלו. שיתוף הפעולה בין הצדדים יתמקד בייעוץ אסטרטגי שיווקי.
המו"ל של מגזין פלייבוי הישראלי הוא עו"ד דניאל פומרנץ (37) יהודי אמריקאי ועולה חדש. לדבריו: "פוגל אוגילבי הוא משרד פרסום עם ניסיון מוכח במותגים בינלאומיים. אנו מברכים אותם על הצטרפותם למשפחת פלייבוי הישראלית ומקווים ללמוד מניסיונם המוכח בטיפול במותגים בינלאומיים". בתפקיד העורכת הראשית תשמש נטע יעקובוביץ'-קידר, המשנה לעורך הוא שחר פרנהיימר, וסמנכ"ל השיווק של המגזין הוא סמואל גרין.
ניר פרח, מנכ"ל פוגל אוגילבי: "לעבודה עם פלייבוי יש 2 יתרונות בולטים, האחד הוא כמובן הכבוד לצרף לשורות לקוחותינו את אחד המותגים המרתקים בעולם, והשני הוא האתגר השיווקי שעומד בפנינו בדרך להפיכת המגזין למוצר לגיטימי בעיניי הקורא הישראלי".
כאמור, משרד היח"צ שנבחר ללוות את השקת המגזין בישראל הוא
כבר לפני מספר חודשים נערכה פגישה ראשונית בין נציגי פלייבוי ופוגל אוגילבי, ובתום תהליך ארוך סוכם כי המשרד ילווה את המגזין. לאייס נודע כי לא מתוכנן קמפיין פרסום להשקת המגזין - משרד הפרסום יעניק לפלייבוי ייעוץ אסטרטגי בזירת המיתוג-שיווק.
- 10.מקווה שיראו מהם כסף... (ל"ת)שיי 22/02/2013 19:30הגב לתגובה זו
- 9.אחד העם 20/02/2013 08:25הגב לתגובה זואת הכותב, את המשרד, את הלקוח. סחטיין? על מה? ועל מה יש להתגאות? יש את אלה שעושים בענק ויש את אלה שמדברים בענק...
- 8.זה מה שנישאר מפוגל לוין הגדול? PLAYBOY??? חחח (ל"ת)דנה 20/02/2013 07:20הגב לתגובה זו
- 7.נו באמת 20/02/2013 00:22הגב לתגובה זוסחטיין על מה? לא ביקשו שתמציאו את השפן, רק הסכימו שתוציאו ידיעת רפאים על כלום.
- 6.מד מן 19/02/2013 22:43הגב לתגובה זוהייתי אומר שזה די מביך (תקציב זה לא )
- 5.יפה (ל"ת)גאיה 19/02/2013 19:03הגב לתגובה זו
- 4.ג'רי 19/02/2013 19:03הגב לתגובה זוסחטיין
- 3.צחיק (ל"ת)19/02/2013 15:57הגב לתגובה זו
- 2.פרח מוגן 19/02/2013 15:14הגב לתגובה זותמיד היה שובב הפרח הזה :)
- 1.ט 19/02/2013 14:21הגב לתגובה זוכלללל זה ואין בכלל פרסום?

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.