פוגל אוגילבי הכי סקסי: משרד הפרסום ילווה את השקת מגזין פלייבוי בישראל

המגזין שצפוי לצאת במארס, הודיע על בחירה בפוגל למשרד הפרסום. פוגל יעניק למגזין ייעוץ אסטרטגי שיווקי בנוסף למשרד היח"צ טריואקס+סאסי+אהרוני
משה בנימין | (10)

מגזין פלייבוי שצפוי לצאת לאור בחודש מארס הקרוב, בחר בפוגל אוגילבי למשרד הפרסום שלו. שיתוף הפעולה בין הצדדים יתמקד בייעוץ אסטרטגי שיווקי.

המו"ל של מגזין פלייבוי הישראלי הוא עו"ד דניאל פומרנץ (37) יהודי אמריקאי ועולה חדש. לדבריו: "פוגל אוגילבי הוא משרד פרסום עם ניסיון מוכח במותגים בינלאומיים. אנו מברכים אותם על הצטרפותם למשפחת פלייבוי הישראלית ומקווים ללמוד מניסיונם המוכח בטיפול במותגים בינלאומיים". בתפקיד העורכת הראשית תשמש נטע יעקובוביץ'-קידר, המשנה לעורך הוא שחר פרנהיימר, וסמנכ"ל השיווק של המגזין הוא סמואל גרין.

ניר פרח, מנכ"ל פוגל אוגילבי: "לעבודה עם פלייבוי יש 2 יתרונות בולטים, האחד הוא כמובן הכבוד לצרף לשורות לקוחותינו את אחד המותגים המרתקים בעולם, והשני הוא האתגר השיווקי שעומד בפנינו בדרך להפיכת המגזין למוצר לגיטימי בעיניי הקורא הישראלי".

כאמור, משרד היח"צ שנבחר ללוות את השקת המגזין בישראל הוא טריואקס+סאסי+אהרוני. כמו כו ינהל המשרד את הפעילות ברשתות החברתיות ובזירה הדיגיטלית.

כבר לפני מספר חודשים נערכה פגישה ראשונית בין נציגי פלייבוי ופוגל אוגילבי, ובתום תהליך ארוך סוכם כי המשרד ילווה את המגזין. לאייס נודע כי לא מתוכנן קמפיין פרסום להשקת המגזין - משרד הפרסום יעניק לפלייבוי ייעוץ אסטרטגי בזירת המיתוג-שיווק.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    מקווה שיראו מהם כסף... (ל"ת)
    שיי 22/02/2013 19:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    אחד העם 20/02/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    את הכותב, את המשרד, את הלקוח. סחטיין? על מה? ועל מה יש להתגאות? יש את אלה שעושים בענק ויש את אלה שמדברים בענק...
  • 8.
    זה מה שנישאר מפוגל לוין הגדול? PLAYBOY??? חחח (ל"ת)
    דנה 20/02/2013 07:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    נו באמת 20/02/2013 00:22
    הגב לתגובה זו
    סחטיין על מה? לא ביקשו שתמציאו את השפן, רק הסכימו שתוציאו ידיעת רפאים על כלום.
  • 6.
    מד מן 19/02/2013 22:43
    הגב לתגובה זו
    הייתי אומר שזה די מביך (תקציב זה לא )
  • 5.
    יפה (ל"ת)
    גאיה 19/02/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ג'רי 19/02/2013 19:03
    הגב לתגובה זו
    סחטיין
  • 3.
    צחיק (ל"ת)
    19/02/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרח מוגן 19/02/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    תמיד היה שובב הפרח הזה :)
  • 1.
    ט 19/02/2013 14:21
    הגב לתגובה זו
    כלללל זה ואין בכלל פרסום?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״