שת"פ חוצה גבולות: COM&SENSE תייצג בארץ את WORLDCOM הבינ"ל
משרד יחסי הציבור COM&SENSE בבעלותם של יועצי התקשורת מוטי דנוס ומעין נוה נבחר על ידי הפירמה הבינלאומית WORLDCOM - Public Relations Group כשותף הישראלי הבלעדי בקבוצה.
WORLDCOM נוסדה ב-1988 במטרה להעניק מענה אסטרטגי-שיווקי-תקשורתי לחברות בינלאומיות. הקבוצה מאגדת תחת שמה 104 משרדי יעוץ תקשורת ואסטרטגיה ב-92 ערים שונות ובמקביל, מלווה תאגידים וארגונים שונים, בין היתר בתחומי הבריאות, האנרגיה, איכות הסביבה ושוק ההון.
מנכ"ל COM&SENSE, מעין נוה: "בסיום הליך בחינה והיכרות שארך למעלה משנה, נבחרנו על ידי הנהלת הקבוצה כשותפים מלאים. החבירה ל-WORLDCOM תאפשר ל-COM&SENSE להעמיק את הפעילות הבינלאומית עבור לקוחותיה בישראל, וכן לטפל בלקוחות רב לאומיים לצד שותפינו ברחבי העולם".
קורין נבוס, ראש חטיבת E.M.E.A (Europe, Middle East, Africa) בקבוצה מסרה: "אנו מברכים את חברת COM&SENSE... בחירת שותפים חדשים היא משימה מורכבת וחשובה עבורנו, כאשר המטרה היא לשמור על רמת האיכות הגבוהה של שותפי WORLDCOM ברחבי העולם. בחירת השותפים מתבצעת לאחר תהליך קבלה ארוך במסגרתו נבחנת היכולת והאיכות של המשרדים".