ארמטיק הישראלית גייסה 70 מיליון דולר
חברת ארמטיק (Ermetic) הישראלית הפועלת בתחום אבטחת תשתיות ענן, גייסה 70 מיליון דולר, בסבב B. ביחד עם סבב הגיוס הנוכחי גייסה החברה הון של 100 מיליון דולר לטובת פיתוח מערכת אבטחת מידע הוליסטית להגנה על תשתיות ענן של חברות enterprise.
את הגיוס הובילה קרן Qumra Capital אליה הצטרפו Forgepoint Capital וכמו כן המשקיעים הקודמים בחברה, בניהם: Accel, Glilot Capital Partners, Norwest Venture Partners ו-Target Global.
החברה תשתמש בכסף להגברת פעילות המכירות והשיווק בארה"ב, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה פסיפיק וכמו כן לגיוס של עשרות מהנדסים למרכז הפיתוח בתל אביב. בועז דינטי, שותף מייסד בקומרה קפיטל יצטרף לדירקטוריון של החברה.
החברה נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים: שי מורג, מנכ"ל (מייסד ומנכ"ל Secdo שנרכשה על ידי חברת Palo Alto Networks), סיון קריגסמן, סמנכ"לית מוצר, מיכאל דולינסקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות (ממייסדי Aorato, שנרכשה על ידי Microsoft) ואריק גומנובסקי, הסמנכ"ל העסקי של החברה (ממייסדי Sygnia שנרכשה על ידי Temasek).
- פיטנגו גייסה 300 מיליון דולר לקרנות טכנולוגיה ובריאות המשקיעות בשלבים מוקדמים
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי חברת המחקר גרטנר, קטגוריית אבטחת הענן צפויה להיות הפלח הצומח ביותר בשוק אבטחת המידע וניהול הסיכונים העולמי ב-CAGR של 41.2%. הגורמים העיקריים המניעים את השוק כוללים את המספר ההולך וגדל של מתקפות סייבר מתוחכמות על מערכות מחשוב ענן, והצורך הגובר בעמידה ברגולציות שונות.
מאז סבב הגיוס האחרון שלה, החברה גדלה פי ארבעה ליותר מ-100 עובדים, הגדילה את מספר הלקוחות שלה ב-800% וכעת היא מגנה על מיליוני Resources בענן.
"רוב הארגונים צריכים לחבר יחד כלי אבטחה נפרדים ומורכבים המספקים תצוגה מוגבלת של סיכוני הענן, הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לארגונים לנהל את אבטחת תשתיות הענן, בצורה אוטומטית ובמקום אחד. אנו מחברים גם את היכולת להקטין משמעותית את הסיכוי לתקיפה, גם את היכולת להקטנה משמעותית של הנזק במקרה של תקיפה וגם את היכולת לזהות תקיפה בזמן אמת והכל במוצר אחד" , אומר שי מורג, מנכ"ל Ermetic. "המעבר המאסיבי לענן יצר שוק ענק עבור המוצרים שלנו. עם סבב הגיוס הנוכחי נוכל לצמוח".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
