זיו אלול ועופר יהודאי גייסו 1.5 מ' ד' ל-innerActive
חברת הסטארט-אפ הישראלית innerActive השלימה גיוס הון בהיקף של 1.5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. innerActive הוקמה לפני שנתיים על ידי זיו אלול ועופר יהודאי במטרה להתמחות ולפעול בתחום הפרסום בסלולר. innerActive פיתחה פלטפורמה לשילוב פרסומות ותוכן שיווקי במגוון תכנים סלולריים. המערכת של innerActive מספקת פתרון מקצה לקצה הן למפעיל הסלולר והן למפרסמים. היא מתחברת באינטגרציה מאוד פשוטה ומאובטחת למערכות המידע של המפעיל ומאפשרת 'שתילת' פרסומות ותוכן שיווקי מגוון לפני הצפייה במשחק ואף במהלכו, כחלק מהסביבה הוויזואלית של המשחק. המערכת מלווה את המשתמש ומספקת לו תכנים נוספים וקופונים סלולריים על בסיס הצלחותיו, שאותן ניתן לממש במדיות אחרות (אתרי אינטרנט ונקודות מכירה).
בתחילת שנת 2007 בחרה סלקום במערכת החדשה של innerActive כבסיס לניסוי ראשון רחב היקף של הורדת משחקים בחינם תמורת צפייה בפרסומות. בניסוי השתתפו כמה מהחברות הגדולות במשק וביניהן: תנובה, נוקיה, מקדונלדס, סמסונג, וולט דיסני ואדידס ששילבו פרסומות, תוכן שיווקי ומבצעים באמצעות חברות האינטראקטיב מקאן דיגיטל, BBDO, ו-TBWA ו-nextin. הניסוי הסתיים לאחרונה והניב תוצאות יוצאות דופן בקנה מידה עולמי ובראשן: שיעור התגובה לקופונים הסלולריים שהגיעה ל-44% עם שיעור מימוש של 19%. מספר ההורדות של משחקים גדל בממוצע פי 10 לעומת המצב שקדם לפיילוט.
אלול ויהודאיהמשמשים מנכ"לים משותפים מסרו: "שוק הפרסום בסלולר הוא בעל פוטנציאל צמיחה אדיר והוא צפוי לגדול מ-1.5 מיליארד דולר השנה לכ-15 מיליארד דולר עד שנת 2011. אנו נחשבים כיום כאחד החלוצים בשוק והגיוס הנוכחי יאפשר לנו לממש את הפוטנציאל שלנו בשוק העולמי. הצלחת הניסוי בסלקום נחשבת לאבן דרך בתעשיית הטלקום העולמית וממצאיו מעוררים עניין בקרב כל המפעילים הבינלאומיים הבוחנים בימים אלה את המערכת שלנו".