BMW סדרה 1 חדשה - פרימיום קומפקט
דלק מוטורס מתחילה בשיווק הדור הרביעי של סדרה 1 - מנוע 1.5 ליטר ושלוש רמות גימור במחיר של החל מ 250.0 אש"ח, וגרסת ביצועים M135 עם מנוע 2.0 ליטר טורבו במחיר של 440.0 אש"ח.
דלק מוטורס, יבואנית דגמי BMW לישראל מתחילה בשיווק דגמי סדרה 1 החדשה, לרבות דגם הביצועים ה M135.
סדרה 1 שהוצגה לראשונה ב 2004 היא סדרת הפתיחה מבין דגמי BMW, וביוני האחרון הושק הדור הרביעי של סדרה 1, ועתה מתחיל הייבוא שלו לישראל.
לראשונה מזה עשרות שנים ב BMW בשמות דגמי הסדרה לא תופיע עוד האות i שהחלה את דרכה כדי לסמן 'הזרקת דלק' (fuel injection) ולאחר מכן סימלה האות כי מדובר ברכב עם מנוע בנזין ( ו d למנוע דיזל ו e לרכב פלאג אין הייבריד), ומעתה האות i תישמר רק עבור הדגמים החשמליים של BMW.
סדרה 1 החדשה שומרת על המימדים הקומפקטיים של הרכב, עם עיצוב ספורטיבי עדכני. עם זאת, הודות לבסיס גלגלים של 2.67 מטר (בדומה לקרוסאוברים פופולריים מאוד) המרווח הפנימי טוב. האורך הכולל של סדרה 41 החדשה עומד על 4.36 מטר קומפקטיים למדי.
פנים הרכב מעוצב במיטב המסורת של BMW עם צג קמור הפונה כלפי הנהג, וכך גם מתגי הפעלה שונים. מול הנהג לוח מחוונים בגודל 10.25'', ומימינו צג מולטימדיה בגודל 10.7'' עם תמיכה מלאה בעברית וכמובן קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.
- ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
 - התרסקות במכירות, הסתבכות ורכישה כושלת; מה קורה בדלק רכב
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
דגמי ה 120 (בשונה מה 116 שעתיד להצטרף בקרוב וה M135 הקיצוני) מצויידים במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, עם מערכת היברידית קלה והספק משולב של 170 כ"ס ו 28.5 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים, והנעה קדמית. הביצועים לדגמי ה 120 הם מהירות מירבית של 225 קמ"ש ותאוצה מעמידה ל 100 קמ"ש ב 7.8 שניות.
דגם ה M135 הספורטיבי כבר נהנה ממנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ והנעה כפולה חכמה באמצעות מערכת ה xDrive של BMW. דגם זה מוגבל מחשב ל 250 קמ"ש, כאשר את הזינוק מעמידה ל 100 קמ"ש הוא משלים בתוך 4.9 שניות.
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
 - פרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
 - תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
 - שיא ישראלי חדש - פרארי ב-18,000,000 שקל
 
כל סדרה 1 החדשה מקבל סט מערכות בטיחות אקטיביות מקיפות הכוללות בלימה אוטומטית, מניעת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, זיכוי כלי רכב בשטח מת ועוד.
ג'ילי  STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
 - ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
ג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. צילום יצרןכלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
כלמוביל השיקה את הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד. קרוסאובר בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות וטווח חשמלי של 134 ק"מ.
מחיר גרסת הכניסה 230.0 אש"ח, זול ב 15.0 אש"ח מאחיו לקונצרן, הצ'רי טיגו 9 פלאג אין.
אחרי שפגשנו את הג'אקו 8 בסין, השיקה הבוקר כלמוביל את הג'אקו 8 בשוק הישראלי, וסיפקה תשובות שלאלות טכניות שנותרו פתוחות וכמובן מחיר.
הג'אקו 8 פלאג אין הייבריד הוא כזכור קרוסאובר גדול בסגמנט D-SUV עם שבעה מקומות, החולק פלטפורמה עם האומודה 9 שתושק בקרוב, והצ'רי טיגו 9 שהושק על ידי פריסבי לאחרונה.
אין צורך לחזור על כל הפרטים הטכניים, רק נזכיר בסיס גלגלים של 2.82 ס"מ המספק מרווח פנימי ראוי.
מערכת הנעה של הג'אקו 8 משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר, לצד שלושה מנועים חשמליים, אחד אחורי ושניים קדמיים. מנוע הבנזין מספק 143 כ"ס ומומנט של 21.9 קג"מ. המנוע החשמלי האחורי מפתח 238 כ"ס ומומנט של 31.6 קג"מ. למנועים החשמליים הקדמיים הספקים שונים כך שהראשון עם 101 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ואילו השני עם 122 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ.
- ג'אקו 8 PHEV - מחמם את התחרות בסגמנט שבעה מושבים
 - ג'אקו 5 וג'אקו 8 בדרך לישראל - תיגבור משמעותי לג'אקו 7
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
