רמת גימור חדשה לפיג'ו 108
לוביסנקי, יבואנית פיג'ו, מציעה רמת גימור חדשה עבור פיג'ו 108. רמת הגימור החדשה נקראת "טופ ג'ינס" והיא מוצעת רק בגרסת בגרסת הגג הנפתח של ה-108.
רמת הגימור החדשה צבע שונה לגג הבד החשמלי – בגוון תכלת-ג'ינס – וכן גימור בצבע דומה ללוח המחוונים. חלק מדיפוני הפנים – אלו של פתחי המיזוג וזה של הקונסולה המרכזית – צבועים כעת בלבן. מבחוץ, ישנם חישוקים קלים בקוטר "15 – התוספת היחידה שמבדלת את רמת הגימור החדשה מרמת הגימור הרגילה של גרסת הגג הנפתח ("אקטיב טופ"). כל היתר דומה, כולל יחידת ההנעה המבוססת על מנוע 1.0 ליטר אטמוספרי (69 כ"ס) ותיבה רובוטית חד-מצמדית.
מחיר פיג'ו 108 ברמת הגימור ג'ינס הינו 80,000 שקלים – מחיר גבוה ב-2,000 שקלים לעומת רמת הגימור הרגילה של מהדורת הגג הנפתח. בזמן הקרוב, תוצע רמת גימור זו ב-75,000 שקלים.
הביאה את החשמל להמונים BYD Atto 3. צילום יואב פולסניתוח - מעל 200,000 חשמליות נמכרו בישראל. BYD וטסלה מובילות
208,810 מכוניות חשמליות נמכרו בישראל מאז שנת 2011. עד שנת 2019 ההנעה החשמלית היתה קוריוז זניח. שנת 2020 בישרה ש'קורה משהו בשוק', ובשנת 2021 נפרץ הסכר. BYD, טסלה, ג'ילי, MG ויונדאי מובילות במספרים המוחלטים. מרצדס מובילה בפרימיום.
ענף הרכב המקומי התנהל על מי מנוחות לאורך שנים רבות עם מנועי בנזין ודיזל, ואי שם גם היברידיות. בתחילת העשור השני של שנות ה – 2000 הגיחו לשוק המקומי מכוניות מוזרות ללא מנוע בעירה פנימית ונפתח עידן החשמליות בשוק המקומי.
מאז ועד עתה למעלה מ 200,000 כלי רכב חשמליים עלו על כבישי ישראל. המספר אמנם לא מרשים מול כ 4.0 מיליון כלי רכב בישראל, אולם בשנים האחרונות כלי הרכב החשמליים הלכו ותפסו נפח משמעותי מכלל מכירות כלי הרכב החדשים, אירוע שגרם לנו לפנות לידיד המדור מר צבי תמרי ולבקש ממנו נתונים מתוך מאגרי המידע של משרד התחבורה.
את ההיסטוריה המודרנית של כלי הרכב החשמליים בישראל ניתן לחלק לשלוש תקופות עיקריות.
תקופה ראשונה
תקופה ראשונה בין השנים 2011-2016 לה ניתן לקרוא 'בטר פלייס וחברים' שלצד דגמי הרנו פלואנס ZE נרשמו בארץ מכוניות חשמליות בודדות והמספרים היו בספרה אחת או שתי ספרות, ולא קרוב ל 100.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- משרד הביטחון אוסף את הרכבים הסיניים של הקצינים - בעקבות חשש מדליפת מידע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
| שנה | כמות |
| 2011 | 5 |
| 2012 | 45 |
| 2013 | 60 |
| 2014 | 19 |
| 2015 | 0 |
| 2016 | 5 |
